Τι θέλουμε από την Alfa τώρα; Μεγαλύτερο ή μικρότερο από την Giulia;
Panos K.
....Eγω θα ηθελα παρουσια σε ολες τις κατηγοριες απο την μικρομεσαια και πανω. Επισης οπωσδηποτε ενα η περισσοτερα 3θυρα sport coupe, εκει που η Alfa εχει συγκριτικο πλεονεκτημα, αλλα και roadster οπως η θρυλικη Spider. Αρκει, να εχουν αυτην την πρωτοποριακη σχεδιαση και τον δυναμισμο που χαρακτηριζει την Alfa Romeo. Kαι αν η ποιοτητα της ειναι αντιστοιχη η και καλυτερη του ανταγωνισμου, ας εχει και καπως τσιμπημενη τιμη, δεν πειραζει.
Η alfa romeo άλλαξε target group πελατών, δεν τους ενδιαφέρει ο κυρ Παντελής που κάνει το ραλίστα κάθε φορά που πηγαίνει στο χωριό, θέλουν τον φραγκάτο γιάπι που ψάχνει κάτι άλλο από μερσεντεμπεμβεαουντοβολβικό κατεστημένο αλλά δεν του φτάνουν για ferrari
Πριν κάποια χρόνια υπήρχε η 156 με όλες τις αρετές που μια ALFA πρέπει να έχει (στυλ, οδηγική συμπεριφορά, επιδόσεις) που και από την έκδοση ακόμα των 120 ίππων είχε όλα εκείνα που ήθελες για να σε εξιτάρει και να σε κάνει να νοιώθεις μοναδικός. Σίγουρα σε σχέση με τα αντίστοιχα sedan της εποχής (όχι τα premium) ήταν ακριβή ,αλλά όχι τόσο ώστε να μη μπορεί να την αποκτήσει ένας μικρομεσαίος έστω και με λίγες θυσίες παραπάνω ,προκειμένου να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Από εκεί και μετά μεταπηδά στην 159 με μεγαλύτερο κόστος απόκτησης και το κυριότερο ασύμφορη αγορά φορολογικά λόγω αυξημένων κυβικών. Ευτυχώς υπήρχαν τα hatch back όπως η Goulieta -Mitos. To κενό όμως που άφησε η 156 σαν sedan προσιτή berlina δεν αναπληρώθηκε ποτέ και αναρωτιέμαι γιατί ,αφού οι πωλήσεις της πηγαίναν εξαίσια..!!
Θέλουμε πλήρη γκάμα, όπως κάποτε - αλλά αν αυτό δεν είναι εφικτό πρέπει να δούμε και πάλι Giuletta, Mito και μια Giulia με μικρότερους κινητήρες ώστε να καταστεί πιο προσιτή προς το μέσο βαλάντιο. Είμαι τυχερός κάτοχος Giulietta και πραγματικά είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει.
Συμφωνώ με τον προγράψαντα..θέλουμε προσιτα σπορτιβ μικρα σενταν, οι πιο πολλοί, μονο ενα αυτοκινητο μπορουμε να συντηρουμε κ να μας βολευει και για την οικογενεια! Η Αλφα παντα ειχε τετοια σενταν τωρα γιατί οχι, τι τα θελουμε τα Τοναλε και τα Παπαρε, η Τζιουλια ειναι για βιτρινα και για τις αγορες της Αραβίας και αν πουλαει και εκει. Ειχαν ετοιμο σασι της Τζιουλέττα , μεγα λάθος που την κατηργησαν , δεν ειχε ξεπεραστει απο κανενα αλλο, να το κανανε και σενταν..δεν ηταν δυσκολο αισθητικα να προσαρμοζαν τον τριτο ογκο....
....Eγω θα ηθελα παρουσια σε ολες τις κατηγοριες απο την μικρομεσαια και πανω. Επισης οπωσδηποτε ενα η περισσοτερα 3θυρα sport coupe, εκει που η Alfa εχει συγκριτικο πλεονεκτημα, αλλα και roadster οπως η θρυλικη Spider. Αρκει, να εχουν αυτην την πρωτοποριακη σχεδιαση και τον δυναμισμο που χαρακτηριζει την Alfa Romeo. Kαι αν η ποιοτητα της ειναι αντιστοιχη η και καλυτερη του ανταγωνισμου, ας εχει και καπως τσιμπημενη τιμη, δεν πειραζει.
Η alfa romeo άλλαξε target group πελατών, δεν τους ενδιαφέρει ο κυρ Παντελής που κάνει το ραλίστα κάθε φορά που πηγαίνει στο χωριό, θέλουν τον φραγκάτο γιάπι που ψάχνει κάτι άλλο από μερσεντεμπεμβεαουντοβολβικό κατεστημένο αλλά δεν του φτάνουν για ferrari
Πριν κάποια χρόνια υπήρχε η 156 με όλες τις αρετές που μια ALFA πρέπει να έχει (στυλ, οδηγική συμπεριφορά, επιδόσεις) που και από την έκδοση ακόμα των 120 ίππων είχε όλα εκείνα που ήθελες για να σε εξιτάρει και να σε κάνει να νοιώθεις μοναδικός. Σίγουρα σε σχέση με τα αντίστοιχα sedan της εποχής (όχι τα premium) ήταν ακριβή ,αλλά όχι τόσο ώστε να μη μπορεί να την αποκτήσει ένας μικρομεσαίος έστω και με λίγες θυσίες παραπάνω ,προκειμένου να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Από εκεί και μετά μεταπηδά στην 159 με μεγαλύτερο κόστος απόκτησης και το κυριότερο ασύμφορη αγορά φορολογικά λόγω αυξημένων κυβικών. Ευτυχώς υπήρχαν τα hatch back όπως η Goulieta -Mitos. To κενό όμως που άφησε η 156 σαν sedan προσιτή berlina δεν αναπληρώθηκε ποτέ και αναρωτιέμαι γιατί ,αφού οι πωλήσεις της πηγαίναν εξαίσια..!!
Φτιάξτε ένα αυτοκίνητο σε λογικά πλαίσια τιμής και θα τρελάθειτε στις πώλησης.ο κόσμος θέλει άλφα αλλά τώρα είναι ακριβές.
Θέλουμε πλήρη γκάμα, όπως κάποτε - αλλά αν αυτό δεν είναι εφικτό πρέπει να δούμε και πάλι Giuletta, Mito και μια Giulia με μικρότερους κινητήρες ώστε να καταστεί πιο προσιτή προς το μέσο βαλάντιο. Είμαι τυχερός κάτοχος Giulietta και πραγματικά είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει.
Πωλήσεις.
Συμφωνώ με τον προγράψαντα..θέλουμε προσιτα σπορτιβ μικρα σενταν, οι πιο πολλοί, μονο ενα αυτοκινητο μπορουμε να συντηρουμε κ να μας βολευει και για την οικογενεια! Η Αλφα παντα ειχε τετοια σενταν τωρα γιατί οχι, τι τα θελουμε τα Τοναλε και τα Παπαρε, η Τζιουλια ειναι για βιτρινα και για τις αγορες της Αραβίας και αν πουλαει και εκει. Ειχαν ετοιμο σασι της Τζιουλέττα , μεγα λάθος που την κατηργησαν , δεν ειχε ξεπεραστει απο κανενα αλλο, να το κανανε και σενταν..δεν ηταν δυσκολο αισθητικα να προσαρμοζαν τον τριτο ογκο....
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή!