....Η C-CLASS της προηγουμενης γενιας ξεκινουσε απο τα 35.000, ενω η νεα απο τα 45.000 ευρω. Νομιζω οτι η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη. Και για αυτους που θελουν diesel, αυτα ξεκινουν απο τα 55.000 ευρω!!! Υπερβολικα τσιμπημενες οι τιμες. Κι αν υπολογισεις οτι τα extra στην Mercedes κοστιζουν πολυ ακριβα, τοτε το πραγματικο κοστος απογειωνεται. Μαλλον η Mercedes δεν ενδιαφερεται τοσο για μαζικες πωλησεις απο την C, αφου εχει φθηνοτερα μοντελα για αυτο, οπως Smart, A-class, CLA, GLA κλπ. Πιστευω οτι θα πατωσει σε πωλησεις οπως και η νεα BMW σειρα 3 (κι αυτη ξεκιναει απο τα 45.000 ευρω), η οποια αν και κοντευει δυο χρονια που εχει βγει, εχει κανει σχεδον ανυπαρκτες πωλησεις στην Ελλαδα, και ειναι πολυ σπανιο να την δεις στο δρομο, σε αντιθεση με προηγουμενα μοντελα της σειρας 3. Συμπερασμα: Για τα ελληνικα δεδομενα, οι περισσοτεροι απο αυτους που αναζητουν να αποκτησουν κυρος απο ενα γερμανικο ''premium'' θα πρεπει να βολευτουν με μικροτερα μοντελα οπως η Α-Class, kαι η σειρα 1 της BMW.
....Η C-CLASS της προηγουμενης γενιας ξεκινουσε απο τα 35.000, ενω η νεα απο τα 45.000 ευρω. Νομιζω οτι η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη. Και για αυτους που θελουν diesel, αυτα ξεκινουν απο τα 55.000 ευρω!!! Υπερβολικα τσιμπημενες οι τιμες. Κι αν υπολογισεις οτι τα extra στην Mercedes κοστιζουν πολυ ακριβα, τοτε το πραγματικο κοστος απογειωνεται. Μαλλον η Mercedes δεν ενδιαφερεται τοσο για μαζικες πωλησεις απο την C, αφου εχει φθηνοτερα μοντελα για αυτο, οπως Smart, A-class, CLA, GLA κλπ. Πιστευω οτι θα πατωσει σε πωλησεις οπως και η νεα BMW σειρα 3 (κι αυτη ξεκιναει απο τα 45.000 ευρω), η οποια αν και κοντευει δυο χρονια που εχει βγει, εχει κανει σχεδον ανυπαρκτες πωλησεις στην Ελλαδα, και ειναι πολυ σπανιο να την δεις στο δρομο, σε αντιθεση με προηγουμενα μοντελα της σειρας 3. Συμπερασμα: Για τα ελληνικα δεδομενα, οι περισσοτεροι απο αυτους που αναζητουν να αποκτησουν κυρος απο ενα γερμανικο ''premium'' θα πρεπει να βολευτουν με μικροτερα μοντελα οπως η Α-Class, kαι η σειρα 1 της BMW.