70 χλμ ηλεκτρική αυτονομία, 12 λίτρα κατανάλωση, 50.000 ευρώ κόστος αγοράς, δεν είναι αυτόνομο, δεν είναι οικονομικό, δεν είναι οικολογικό, δε μας κάνει, δεν έχει λόγο ύπαρξης, νεξτ πλιζ
Με Swift υβριδικό και πολύ προσοχή στο γκάζι το ρεζερβουάρ των 37 λίτρων δίνει μέγιστο που έχω δει 730 χλμ. Πρακτικά με ένα ρεζερβουάρ συνήθως πάω βενζινάδικο μετά τα 600 χλμ. Τώρα αν βάλεις τη διαφορά τιμής Suzuki Merc ε χμμμ αυτό που χάνεις είναι prestige και το sport των 200+ ίππων. Αλλά για μες στη πόλη who cares (ps μας δουλεύουν τα Τζαπόνια αν αυτό είναι 83 ίππους τότε κάτι άλλο έχουν κάνει συν ότι το ταμπελάκι του απόβαρου στο πλάι στον αριθμό πλαισίου ξεκινάει από τον αριθμό 7!!! κάτω από 800 κιλά!!!!;;;;)
Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι εαν μπορει ενα plug in να κινειται κανονικα μονο με τον θερμικο κινητηρα οταν τελειωσουν οι μπαταρίες ;ή εισαι αναγκασμενος να τις αντικαταστησεις;
....Θα δωσεις 50.000 ευρω για να παρεις ενα αυτοκινητο τέρας με δυο κινητηρες και σημαντικα αυξημενο βαρος για να κυκλοφορεις στην...πόλη?????
70 χλμ ηλεκτρική αυτονομία, 12 λίτρα κατανάλωση, 50.000 ευρώ κόστος αγοράς, δεν είναι αυτόνομο, δεν είναι οικονομικό, δεν είναι οικολογικό, δε μας κάνει, δεν έχει λόγο ύπαρξης, νεξτ πλιζ
Με Swift υβριδικό και πολύ προσοχή στο γκάζι το ρεζερβουάρ των 37 λίτρων δίνει μέγιστο που έχω δει 730 χλμ. Πρακτικά με ένα ρεζερβουάρ συνήθως πάω βενζινάδικο μετά τα 600 χλμ. Τώρα αν βάλεις τη διαφορά τιμής Suzuki Merc ε χμμμ αυτό που χάνεις είναι prestige και το sport των 200+ ίππων. Αλλά για μες στη πόλη who cares (ps μας δουλεύουν τα Τζαπόνια αν αυτό είναι 83 ίππους τότε κάτι άλλο έχουν κάνει συν ότι το ταμπελάκι του απόβαρου στο πλάι στον αριθμό πλαισίου ξεκινάει από τον αριθμό 7!!! κάτω από 800 κιλά!!!!;;;;)
Με 50.000€ αυτοκίνητο σε χασάπη, μανάβη και supermarket; Σιγά μην πήγαινα και λαϊκή. Το υπηρετικό προσωπικό τι θα κάνει;
Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι εαν μπορει ενα plug in να κινειται κανονικα μονο με τον θερμικο κινητηρα οταν τελειωσουν οι μπαταρίες ;ή εισαι αναγκασμενος να τις αντικαταστησεις;