Θα ήταν πιο χρήσιμο, όταν δοκιμάζετε ένα ηλεκτρικό όχημα, να μην το κάνετε στη λειτουργία eco, να μην το οδηγείτε συντηρητικά, να το φορτώνετε με βάρος και να βάζετε τον κλιματισμό τέρμα δυνατά έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη προσομοίωση με τις πραγματικές συνθήκες χρήσης. Τότε μόνο θα μπορεί να συγκριθεί μ' ένα συμβατικό όχημα. Οι θεωρητικές επιδόσεις, χρησιμοποιούνται για εντυπωσιασμό και την πλειοψηφία την ενδιαφέρει η ουσία.
2,1 τόνοι(!) βάρος, με ταμπούρα(!) πίσω, 20,9 Kwh/100Km(!) κατανάλωση και επιδοτούμενη τιμή 41.000€...
Πολλά θαυμαστικά (και ερωτηματικά) για την οικολογία της ηλεκτροκίνησης.
Θα ήταν πιο χρήσιμο, όταν δοκιμάζετε ένα ηλεκτρικό όχημα, να μην το κάνετε στη λειτουργία eco, να μην το οδηγείτε συντηρητικά, να το φορτώνετε με βάρος και να βάζετε τον κλιματισμό τέρμα δυνατά έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη προσομοίωση με τις πραγματικές συνθήκες χρήσης. Τότε μόνο θα μπορεί να συγκριθεί μ' ένα συμβατικό όχημα. Οι θεωρητικές επιδόσεις, χρησιμοποιούνται για εντυπωσιασμό και την πλειοψηφία την ενδιαφέρει η ουσία.
2,1 τόνοι(!) βάρος, με ταμπούρα(!) πίσω, 20,9 Kwh/100Km(!) κατανάλωση και επιδοτούμενη τιμή 41.000€... Πολλά θαυμαστικά (και ερωτηματικά) για την οικολογία της ηλεκτροκίνησης.