Αρχίζω να χάνω τη μπάλα με τα κινεζικά ηλεκτρικά. Τα άλογα πέφτουν σα στραγάλια, η ροπή λες κ μιλάμε για rs6! η αυτονομία (έστω κ στα χαρτιά) στα 1000χλμ.!
Αν βαδίσουν όπως στα smartphone, τώρα που δεν έχουν ανάγκη την τεχνολογία, υποδομή, αξιοπιστία, τεχνογνωσία, των θερμικών μοτέρ, λέω ΑΝ, θα γίνει της «μουρλής».
Όσοι από εμάς έχουμε έστω κ μια μικρή σχέση με την υπέρ-ανταγωνιστική αγορά των smartphone, Xiaomi, Huawai, Honor, OnePlus, Realme, ZTE, κτλ., σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών, λανσάρουν κάθε χρόνο κ από ένα ή και δυο flagship killers.
Τα πάνω κάτω στις αυτοκινητοβιομηχανίες, έφτασαν!
Αρχίζω να χάνω τη μπάλα με τα κινεζικά ηλεκτρικά. Τα άλογα πέφτουν σα στραγάλια, η ροπή λες κ μιλάμε για rs6! η αυτονομία (έστω κ στα χαρτιά) στα 1000χλμ.! Αν βαδίσουν όπως στα smartphone, τώρα που δεν έχουν ανάγκη την τεχνολογία, υποδομή, αξιοπιστία, τεχνογνωσία, των θερμικών μοτέρ, λέω ΑΝ, θα γίνει της «μουρλής». Όσοι από εμάς έχουμε έστω κ μια μικρή σχέση με την υπέρ-ανταγωνιστική αγορά των smartphone, Xiaomi, Huawai, Honor, OnePlus, Realme, ZTE, κτλ., σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών, λανσάρουν κάθε χρόνο κ από ένα ή και δυο flagship killers. Τα πάνω κάτω στις αυτοκινητοβιομηχανίες, έφτασαν!