@ Νίκος Λυγερός: Για την σχεδίαση δεν ξέρω αν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου. Δυστυχώς όμως η αξιοπιστία της εταιρείας πάει από το κακό στο χειρότερο. Πήρα πριν 2 χρόνια πεντάθυρο 1.0 129hp elegance. Διάβαζα στον τύπο ότι η αξιοπιστία της είναι αντίστοιχα ανάλογη της Toyota. Εν τέλει είναι αντιστρόφως ανάλογη. Φουλ της βλάβης, κάποιες καλυφθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, κάποιες άλλες, της θεωρεί η αντιπροσωπεία κακή χρήση ( πχ τα ψαλίδια βάσης, και οι φούσκες ημιαξονων). Μακριά, πολύ μακριά από Honda. Με 25 χιλιάρικα που κόστισε το δικό μου, έχεις άπειρες και σαφώς καλύτερες επιλογές
Με το που βλέπω ανάσκελα ταμπλέτ στο ταμπλό φεύγω μακριά και δε μπα να είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στο κόσμο. Τόσο δύσκολο τους ηταν να τοποθετούσαν την οθόνη όπως την έχουν και στο crv?!
Αυτές οι όρθιες οθόνες χαλάνε όλη την αισθητική και αρμονία. Στραβομαρα έχουν, δεν το βλέπουν!!
Μετά το πιο επιθετικό κ άγριο σε εμφανιση Civic, ηρθε ένα civic με ολιγον απο σχέδιο volkswagen....δηλαδή αδιάφορο σχεδιαστικά να μην ξεχωρίζει από την μάζα. ΟΚ το δέχομαι γιατί θέλει ένα πιο ευρύ κοινό που του αρεσει κάτι που να μη ξεχωρίζει κ να περνάει απαρατήρητο.Εγώ όμως φυσικά κ δεν θα το επελεγα
Δεν είναι κάτι το ενδιαφέρον ως σχεδίαση. Αδιάφορο, σαν Volkswagen. Αλλά χωρίς την ποιότητα της Volkswagen. Και εάν όντως έχει χάσει και την αξιοπιστία όπως διαβάζω σε κάποια σχόλια, και με την τιμή η οποία παραδοσιακά ειναι αυξημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τότε λογικά δεν θα πουλήσει. Με εξαίρεση κάποιους φανατικούς της μάρκας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ως φανατικοί θα αγοράσουν. Οι υπόλοιποι, απλά δεν θα κάτσουμε να μας κοροϊδεύουν.
Νωρίς για να το κρίνουμε ως σύνολο, εμφανισιακά ευπροδεκτο, δεν εχει πια κραυγαλέες γραμμές.Και πιο ώριμο πιστευω, μετά από 11 γενιες, κοντά στις προτιμήσεις των αγοραστών, π.χ. στα φυσικά κουμπιά.
Δεν ξέρω τι σχεδιαστές έχουν εκεί στην Honda, αλλά για να το κάνουν τόσο άσχημο, σίγουρα προσπάθησαν πολύ. Αν έχει και την αξιοπιστία των τελευταίων ετών της εταιρείας, τότε ξέρω ποιο είναι το πρώτο αυτό που θα πρεπε να αποφεύγεται προς αγορά διεθνώς.
Εντάξει η εμφάνιση είναι καθαρά θεμα γούστου,αλλά 1.5 182ps,τετρακύλινδρο,ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,αξιοπιστία ,σασμάν,τεχνολογία ......Το μόνο φάουλ μάλλον θα είναι η τιμή του Σαρακάκη.Ας περιμένουμε όμως και το πεντάθυρο ..
Αν δεν πουλησε το προηγουμενο αυτο σιγουρα θα πατωσει! ΜΗΔΕΝ!
Back to the ‘90s ...!
...Θυμιζει Hyundai της δεκαετιας '90.
@ Νίκος Λυγερός: Για την σχεδίαση δεν ξέρω αν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου. Δυστυχώς όμως η αξιοπιστία της εταιρείας πάει από το κακό στο χειρότερο. Πήρα πριν 2 χρόνια πεντάθυρο 1.0 129hp elegance. Διάβαζα στον τύπο ότι η αξιοπιστία της είναι αντίστοιχα ανάλογη της Toyota. Εν τέλει είναι αντιστρόφως ανάλογη. Φουλ της βλάβης, κάποιες καλυφθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, κάποιες άλλες, της θεωρεί η αντιπροσωπεία κακή χρήση ( πχ τα ψαλίδια βάσης, και οι φούσκες ημιαξονων). Μακριά, πολύ μακριά από Honda. Με 25 χιλιάρικα που κόστισε το δικό μου, έχεις άπειρες και σαφώς καλύτερες επιλογές
Accord 2004 !!! Χάλια μαύρα !! Ας πληρώσουν κανά σχεδιαστή, έτη φωτός μπροστά οι Κορεάτες !!
Με το που βλέπω ανάσκελα ταμπλέτ στο ταμπλό φεύγω μακριά και δε μπα να είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στο κόσμο. Τόσο δύσκολο τους ηταν να τοποθετούσαν την οθόνη όπως την έχουν και στο crv?! Αυτές οι όρθιες οθόνες χαλάνε όλη την αισθητική και αρμονία. Στραβομαρα έχουν, δεν το βλέπουν!!
Μετά το πιο επιθετικό κ άγριο σε εμφανιση Civic, ηρθε ένα civic με ολιγον απο σχέδιο volkswagen....δηλαδή αδιάφορο σχεδιαστικά να μην ξεχωρίζει από την μάζα. ΟΚ το δέχομαι γιατί θέλει ένα πιο ευρύ κοινό που του αρεσει κάτι που να μη ξεχωρίζει κ να περνάει απαρατήρητο.Εγώ όμως φυσικά κ δεν θα το επελεγα
Δεν είναι κάτι το ενδιαφέρον ως σχεδίαση. Αδιάφορο, σαν Volkswagen. Αλλά χωρίς την ποιότητα της Volkswagen. Και εάν όντως έχει χάσει και την αξιοπιστία όπως διαβάζω σε κάποια σχόλια, και με την τιμή η οποία παραδοσιακά ειναι αυξημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τότε λογικά δεν θα πουλήσει. Με εξαίρεση κάποιους φανατικούς της μάρκας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ως φανατικοί θα αγοράσουν. Οι υπόλοιποι, απλά δεν θα κάτσουμε να μας κοροϊδεύουν.
Νωρίς για να το κρίνουμε ως σύνολο, εμφανισιακά ευπροδεκτο, δεν εχει πια κραυγαλέες γραμμές.Και πιο ώριμο πιστευω, μετά από 11 γενιες, κοντά στις προτιμήσεις των αγοραστών, π.χ. στα φυσικά κουμπιά.
Αδιάφορο σχεδιαστικά, παρωχημένο τεχνολογικά, χαρακίρι κανονικό για μια εταιρεία που πρωτοπορούσε πάντα, κρίμα
Τραγικό δεν βλέπεται.Μάλλον το σχεδιαστικό TEAM της HONDA θα πρέπει να περάσει από τη MAZDA μια βόλτα
Δεν ξέρω τι σχεδιαστές έχουν εκεί στην Honda, αλλά για να το κάνουν τόσο άσχημο, σίγουρα προσπάθησαν πολύ. Αν έχει και την αξιοπιστία των τελευταίων ετών της εταιρείας, τότε ξέρω ποιο είναι το πρώτο αυτό που θα πρεπε να αποφεύγεται προς αγορά διεθνώς.
Εντάξει η εμφάνιση είναι καθαρά θεμα γούστου,αλλά 1.5 182ps,τετρακύλινδρο,ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,αξιοπιστία ,σασμάν,τεχνολογία ......Το μόνο φάουλ μάλλον θα είναι η τιμή του Σαρακάκη.Ας περιμένουμε όμως και το πεντάθυρο ..
Ωραιο. Το προβλημα θα ειναι η τιμη του.