Η νέα Fabia «πάει» για το καλύτερο μικρό του VW Group
vg
Θα βρισκόμουν ανάμεσα σε ibiza και fabia. Με το 2ο να με κερδίζει χωροταξικά και σε λεπτομέρειες όπως πχ τους αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες, την είσοδο usb στον εσωτερικό καθρέφτη (εξυπηρετεί έξτρα κάμερα), θήκες διάσπαρτες που θέλοντας και μη σε καλύπτουν. Τα μοντέλα της skoda, εξακολουθούν να προσφέρουν περισσότερα απ' όσο κοστίζουν και από αξιοπιστία είναι πιο ψηλά από τα ξαδέλφια τους. Έχω υπάρξει κάτοχος της πρώτης γενιάς, που παρά το όνομα, ξεχώριζε από τα λοιπά της κατηγορίας εν έτη 2000 (δισκόφρενα και στους δύο άξονες, επένδυση καπό, ψυχόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, μέχρι και μια ψυχόμενη θήκη για ένα κουτάκι αναψυκτικό είχε αριστερά από το τιμόνι, ακόμη και η ύπαρξη θηκών πίσω από τα καθίσματα, ήτανε στοιχεία που δεν έβρισκες πουθενά με 13.000 ευρώ τότε. Δε με απογοήτευσε ποτέ και πουλήθηκε μέσα σε δύο μέρες. Παράπονα από την αντιπροσωπία είχα μονάχα. Σχεδιαστικά το ibiza είναι πιο σπορ και πραγματικά πανέμορφο, οπότε είναι θέμα επιλογής με το τι θέλεις να κυκλοφορείς. Το polo παρά είναι συντηρητικό, όσο κι αν προσπαθούν οι Γερμανοί.
Θα βρισκόμουν ανάμεσα σε ibiza και fabia. Με το 2ο να με κερδίζει χωροταξικά και σε λεπτομέρειες όπως πχ τους αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες, την είσοδο usb στον εσωτερικό καθρέφτη (εξυπηρετεί έξτρα κάμερα), θήκες διάσπαρτες που θέλοντας και μη σε καλύπτουν. Τα μοντέλα της skoda, εξακολουθούν να προσφέρουν περισσότερα απ' όσο κοστίζουν και από αξιοπιστία είναι πιο ψηλά από τα ξαδέλφια τους. Έχω υπάρξει κάτοχος της πρώτης γενιάς, που παρά το όνομα, ξεχώριζε από τα λοιπά της κατηγορίας εν έτη 2000 (δισκόφρενα και στους δύο άξονες, επένδυση καπό, ψυχόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, μέχρι και μια ψυχόμενη θήκη για ένα κουτάκι αναψυκτικό είχε αριστερά από το τιμόνι, ακόμη και η ύπαρξη θηκών πίσω από τα καθίσματα, ήτανε στοιχεία που δεν έβρισκες πουθενά με 13.000 ευρώ τότε. Δε με απογοήτευσε ποτέ και πουλήθηκε μέσα σε δύο μέρες. Παράπονα από την αντιπροσωπία είχα μονάχα. Σχεδιαστικά το ibiza είναι πιο σπορ και πραγματικά πανέμορφο, οπότε είναι θέμα επιλογής με το τι θέλεις να κυκλοφορείς. Το polo παρά είναι συντηρητικό, όσο κι αν προσπαθούν οι Γερμανοί.