Με τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη θα «ψηθείτε» για αυτόματο ή θέλετε σώνει και καλά να αλλάζετε μόνοι σας τις ταχύτητες;
vergo...
H κίνηση είναι που μετράει Κύριοι...
Τέλος.....
Ασύγκριστο συναίσθημα να κινείς τα χέρια σου,
ταυτόχρον με το πάτημα του συμπλέκτη, κατεβάζοντας και να ακούς τον κινητήρα να υπακού και το αυτοκίνητο να φρνάρει πρίν την στροφή ή να εκτινάσσεται αφού μπεί το Turbo μετά απο αυτή... Τίποτε άλλο.
Για συνταξιούχους, το διακαιολογώ....
TO DSG ΤΟΥ VW GROUP ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΡΥΒΟ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΛΑΓΕΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ(ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΔΗΓΟ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΛΟΓΟ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ 6ΤΑΧΥΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ Π.Χ. ΣΤΟ SCIROCCO ΤΩΝ 160HP ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 1300 EURO.H ΜΟΝΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟ DSG ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ.ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ 1200 EURO.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ TO ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 7000 EURO!!!!! TO ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ VW.
ολοι τρεχουν κ αντιγραφουν την VW. τυχαιο; δεν νομιζω. ολοι θελουν το κορυφαιο κιβωτιο των γερμανων DSG του οποιου ειμαι ευτυχης κατοχος. και αυτο που λεει το αρθρο πως δεν αλλαζεις ταχυτητες ειναι κουτο γιατι πολυ απλα οποτε θελεις με τα αυτακια αλλαζεις οτι ταχυτητα θελεις. αλλα ειναι τοσο εξυπνο που 110000χιλ τωρα ποτε δεν αλλαξα ταχυτητα. τη δουλεια του την κανει τελεια.
τελος την γνωμη τους να πουνε μονο οσοι εχουν τετοιο κιβωτιο και οχι ο καθενας που ζηλευει. γιατι ρε φιλε πως μιλας για κατι που δεν εχεις δοκιμασει; ελεος πια με τους ξερολες τους ελληνες
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το κλασσικό αυτόματο είναι περίπου τα ίδια με το δεύτερο να υπερέχει κάπως στο κατέβασμα των ταχυτήτων και το πρώτο να υπερέχει σε οικονομία.
Αυτοματοποιημένα και CVT είναι μάλλον πολύ ενοχλητικά.
Αμερική και Ευρώπη χρησιμοποιούν αυτόματα κιβώτια εδώ και δεκαετίες. Βέβαια και ο μεγάλος κυβισμός παίζει σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του κιβωτίου.
Εδώ στην Ελλάδα οι οδηγοί αρχίζουν δειλά δειλά να βλέπουν την άνεση του αυτόματου κιβωτίου.
Το θέμα όμως θέλει αρκετή ακόμα ενημέρωση. Σε πολλούς οδηγούς εάν πείς ότι υπάρχουν αυτόματα κιβώτια θα σε κοιτάξουν μάλλον με απορία.
Ας μη λησμονάμε βεβαίως ότι τα διπλού συμπλέκτη επιβαρύνουν +2000 ευρω την τιμή κτήσης ενός αυτοκινήτου, ενώ κατά τη μεταπώληση ο έμπορος που θα σου αγοράσει το αυτοκίνητο ούτε θα ασχοληθεί με κάτι άλλο πέραν του έτους της άδειας κυκλοφορίας.
Επίσης, δεν έχω πειστεί εντελώς για την αξιοπιστία τους, καθώς και για το κόστος ανταλλακτικών/εργασιών που θα προκύψουν σε μία ενδεχόμενη βλάβη.
Τέλος, για αυτούς που ασχολούνται με τη λεπτομέρεια, τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη προσθέτουν (έστω και λίγο) επιπλέον βάρος στο όχημα, σε σχέση με ένα χειροκίνητο.
To 2009 αγόρασα ένα VW Golf 1.4 TSI με κιβώτιο DSG.
Είναι το πρώτο μου αυτόματο αυτοκίνητο από ένα σύνολο επτά που είχα εώς τώρα σε διάστημα 20 ετών.
Μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος από την ομαλή και αθόρυβη λειτουργία του. Πραγματικά βλέπεις τις σχέσεις να ανεβαίνουν και δεν νιώθεις το παραμικρό στο πεντάλ του γκαζιού. Παράλληλα η οικονομία είναι μεγάλη μιά και πάντοτε έχει επιλεγμένη την σωστή σχέση. Τώρα στο θέμα των επιδόσεων. Οι αλλαγές γίνονται ταχύτατα και παρόλο που θα μπορούσα να τις κάνω από το τιμόνι, αφήνω στο 98% των περιπτώσεων να τις κάνει μόνο του. Οι λίγες φορές που τις κάνω εγώ έχουν να κάνουν με οδήγηση σε ορεινές γρήγορες διαδρομές που θέλεις να κατεβάσεις μερικές ταχύτητες έγκαιρα πριν μπεις σε στροφή. Στις επιταχύνσεις εν κίνησει νομίζω ότι η υπεροχή δεν αφήνει περιθώρια σύγκρισης με τα χειροκίνητα. Πραγματικά θα σκεφτόμουνα πολύ να ξαναγύριζα σε χειροκίνητο κιβώτιο. Πιστεύω ότι όλες οι εταιρίες στο μέλλον θα πρέπει να έχουν διαθέσιμα κιβώτια αντάξια του DSG του ομίλου VAG.
ΜΟΔΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ .ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ,Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΙΒΩΤΙΟ(ΤΟ ΕΝΑ 6ΑΡΙ-GOLF GTI- ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 7ΑΡΙ-PASSAT 1.4TSI).ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΛΟΓΟ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΛΛΑ Km.ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.ΕΝΤΟΣ,ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΥΚΟΛΙΑ,ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΑΜΜΕΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ.ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΕΣΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ.ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ.ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ.ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.
Όποιος έχει οδηγήσει αυτοκίνητο με dsg δύσκολα συμβιβάζεται ξανά με χειροκίνητο. Το ίδιο φαντάζομαι ισχύει και για οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που προσφέρει αντίστοιχη τεχνολογία. Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του.
Μια φορά αρκεί να οδηγήσεις αυτοματο ώστε να μην θέλεις να ξαναπιάσεις στα χέρια σου ταχύτητες. Τα κανουν πλέον όλα καλύτερα! Να μην ήταν και πιο ακριβά...
Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι μια βελτίωση (σημαντική) των παλαιών αυτόματων, δεν αντικαθιστούν τα χειροκίνητα. Αυτό άλλωστε το βλέπουμε και από τις εταιρείες που προσφέρουν ένα μοντέλο είτε με χειροκίνητο κιβώτιο είτε με διπλού συμπλέκτη αποσύροντας τα κλασσικά αυτόματα (όχι τα χειροκίνητα). Άλλο θέμα με τα διπλού συμπλέκτη είναι ότι ναι μεν είναι πιο άνετα σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος και γενικά πόλης όπως και για όποιον πηγαίνει χαλαρά αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνουν για σπορ οδήγηση. Στην αυτόματη λειτουργία τους έχουν lag στο κατέβασμα και στην σειριακή χάνουν σε αίσθηση. Τελευταίο είναι το κόστος τόσο στην απόκτηση (έχουν σημαντική επιβάρυνση σε σχέση με τα χειροκίνητα) όσο και στην χρήση με την κατανάλωση να είναι σε κάθε περίπτωση υψηλότερη από ότι στο χειροκίνητο. Έχοντας οδηγήσει αυτοκίνητο με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για μένα το χειροκίνητο είναι η μόνη επιλογή για οδηγηκή απόλαυση και οικονομία...
Η ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΞΟΙΚΙΩΣΗΣ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΓΩΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΒΑΣΗ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΙΜΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΟΥΣ ΤΩΝ 1000 ΚΑΙ 1200 ΚΥΒΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΦΙΧΤΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΔΕΝ "ΠΗΓΑΙΝΑΝ" ΚΑΘΟΛΟΥ. ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ OPEL ASCONA TOY 1979; ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ, ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΛΙΓΟΣΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ. ΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΤΩΡΑ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ MANUAL ΑΛΛΑΓΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΠΟΡ ΟΔΗΓΗΣΗ. ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΤΕΛΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ; ΟΧΙ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΣΕ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΑ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΤΑ CVT ΕΝΩ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΑ.
Δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο διπλού συμπλέκτη, για να έχω γνώμη, αλλά έχω την εντύπωση ότι θα είναι πολύ καλό για οδήγηση μέσα στην πόλη, όπου απαλλάσσεται ο οδηγός από τη συχνή χρήση του συμπλέκτη. Ακόμη θα είναι πολύ καλό και στον αυτοκινητόδρομο, όταν χρειάζεται ένα γρήγορο προσπέρασμα. Όμως σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές, και με ένα δυνατό πισωκίνητο αυτοκίνητο, εκτιμώ ότι ένα κλασσικό χειροκίνητο κιβώτιο είναι πιο κατάλληλο, ώστε να έχεις τον απόλυτο έλεγχο, για να διασκεδάσεις ντριφτάροντας.
Για όσο ακόμα τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη θα κοστίζουν τόσο ακριβά και μέχρι να αποδείξουν την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου, θα προτιμώ τα κλασικά χειροκίνητα.
ειναο ΟΠΑΔΟΣ του κιττ οποτε οτι ειναι χωρις περιτα πεταλλια εινασι οτι πρεπει και οχι οτει και οτι οποτε αυτοματο ή αυτοματοποιημενο και ΠΟΤΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
H κίνηση είναι που μετράει Κύριοι... Τέλος..... Ασύγκριστο συναίσθημα να κινείς τα χέρια σου, ταυτόχρον με το πάτημα του συμπλέκτη, κατεβάζοντας και να ακούς τον κινητήρα να υπακού και το αυτοκίνητο να φρνάρει πρίν την στροφή ή να εκτινάσσεται αφού μπεί το Turbo μετά απο αυτή... Τίποτε άλλο. Για συνταξιούχους, το διακαιολογώ....
TO DSG ΤΟΥ VW GROUP ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΡΥΒΟ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΛΑΓΕΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ(ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΔΗΓΟ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΛΟΓΟ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ 6ΤΑΧΥΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ Π.Χ. ΣΤΟ SCIROCCO ΤΩΝ 160HP ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 1300 EURO.H ΜΟΝΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟ DSG ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ.ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ 1200 EURO.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ TO ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 7000 EURO!!!!! TO ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ VW.
ολοι τρεχουν κ αντιγραφουν την VW. τυχαιο; δεν νομιζω. ολοι θελουν το κορυφαιο κιβωτιο των γερμανων DSG του οποιου ειμαι ευτυχης κατοχος. και αυτο που λεει το αρθρο πως δεν αλλαζεις ταχυτητες ειναι κουτο γιατι πολυ απλα οποτε θελεις με τα αυτακια αλλαζεις οτι ταχυτητα θελεις. αλλα ειναι τοσο εξυπνο που 110000χιλ τωρα ποτε δεν αλλαξα ταχυτητα. τη δουλεια του την κανει τελεια. τελος την γνωμη τους να πουνε μονο οσοι εχουν τετοιο κιβωτιο και οχι ο καθενας που ζηλευει. γιατι ρε φιλε πως μιλας για κατι που δεν εχεις δοκιμασει; ελεος πια με τους ξερολες τους ελληνες
prosopioka thelo to aytomato
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το κλασσικό αυτόματο είναι περίπου τα ίδια με το δεύτερο να υπερέχει κάπως στο κατέβασμα των ταχυτήτων και το πρώτο να υπερέχει σε οικονομία. Αυτοματοποιημένα και CVT είναι μάλλον πολύ ενοχλητικά. Αμερική και Ευρώπη χρησιμοποιούν αυτόματα κιβώτια εδώ και δεκαετίες. Βέβαια και ο μεγάλος κυβισμός παίζει σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του κιβωτίου. Εδώ στην Ελλάδα οι οδηγοί αρχίζουν δειλά δειλά να βλέπουν την άνεση του αυτόματου κιβωτίου. Το θέμα όμως θέλει αρκετή ακόμα ενημέρωση. Σε πολλούς οδηγούς εάν πείς ότι υπάρχουν αυτόματα κιβώτια θα σε κοιτάξουν μάλλον με απορία.
Ας μη λησμονάμε βεβαίως ότι τα διπλού συμπλέκτη επιβαρύνουν +2000 ευρω την τιμή κτήσης ενός αυτοκινήτου, ενώ κατά τη μεταπώληση ο έμπορος που θα σου αγοράσει το αυτοκίνητο ούτε θα ασχοληθεί με κάτι άλλο πέραν του έτους της άδειας κυκλοφορίας. Επίσης, δεν έχω πειστεί εντελώς για την αξιοπιστία τους, καθώς και για το κόστος ανταλλακτικών/εργασιών που θα προκύψουν σε μία ενδεχόμενη βλάβη. Τέλος, για αυτούς που ασχολούνται με τη λεπτομέρεια, τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη προσθέτουν (έστω και λίγο) επιπλέον βάρος στο όχημα, σε σχέση με ένα χειροκίνητο.
To 2009 αγόρασα ένα VW Golf 1.4 TSI με κιβώτιο DSG. Είναι το πρώτο μου αυτόματο αυτοκίνητο από ένα σύνολο επτά που είχα εώς τώρα σε διάστημα 20 ετών. Μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος από την ομαλή και αθόρυβη λειτουργία του. Πραγματικά βλέπεις τις σχέσεις να ανεβαίνουν και δεν νιώθεις το παραμικρό στο πεντάλ του γκαζιού. Παράλληλα η οικονομία είναι μεγάλη μιά και πάντοτε έχει επιλεγμένη την σωστή σχέση. Τώρα στο θέμα των επιδόσεων. Οι αλλαγές γίνονται ταχύτατα και παρόλο που θα μπορούσα να τις κάνω από το τιμόνι, αφήνω στο 98% των περιπτώσεων να τις κάνει μόνο του. Οι λίγες φορές που τις κάνω εγώ έχουν να κάνουν με οδήγηση σε ορεινές γρήγορες διαδρομές που θέλεις να κατεβάσεις μερικές ταχύτητες έγκαιρα πριν μπεις σε στροφή. Στις επιταχύνσεις εν κίνησει νομίζω ότι η υπεροχή δεν αφήνει περιθώρια σύγκρισης με τα χειροκίνητα. Πραγματικά θα σκεφτόμουνα πολύ να ξαναγύριζα σε χειροκίνητο κιβώτιο. Πιστεύω ότι όλες οι εταιρίες στο μέλλον θα πρέπει να έχουν διαθέσιμα κιβώτια αντάξια του DSG του ομίλου VAG.
ΜΟΔΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ .ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ,Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΙΒΩΤΙΟ(ΤΟ ΕΝΑ 6ΑΡΙ-GOLF GTI- ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 7ΑΡΙ-PASSAT 1.4TSI).ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΛΟΓΟ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΛΛΑ Km.ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.ΕΝΤΟΣ,ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΥΚΟΛΙΑ,ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΑΜΜΕΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ.ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΕΣΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ.ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ.ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ.ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.
Όποιος έχει οδηγήσει αυτοκίνητο με dsg δύσκολα συμβιβάζεται ξανά με χειροκίνητο. Το ίδιο φαντάζομαι ισχύει και για οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που προσφέρει αντίστοιχη τεχνολογία. Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του.
Αμερκανακια δε γινομαστε. We CAN handle the stick...
Μια φορά αρκεί να οδηγήσεις αυτοματο ώστε να μην θέλεις να ξαναπιάσεις στα χέρια σου ταχύτητες. Τα κανουν πλέον όλα καλύτερα! Να μην ήταν και πιο ακριβά...
Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι μια βελτίωση (σημαντική) των παλαιών αυτόματων, δεν αντικαθιστούν τα χειροκίνητα. Αυτό άλλωστε το βλέπουμε και από τις εταιρείες που προσφέρουν ένα μοντέλο είτε με χειροκίνητο κιβώτιο είτε με διπλού συμπλέκτη αποσύροντας τα κλασσικά αυτόματα (όχι τα χειροκίνητα). Άλλο θέμα με τα διπλού συμπλέκτη είναι ότι ναι μεν είναι πιο άνετα σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος και γενικά πόλης όπως και για όποιον πηγαίνει χαλαρά αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνουν για σπορ οδήγηση. Στην αυτόματη λειτουργία τους έχουν lag στο κατέβασμα και στην σειριακή χάνουν σε αίσθηση. Τελευταίο είναι το κόστος τόσο στην απόκτηση (έχουν σημαντική επιβάρυνση σε σχέση με τα χειροκίνητα) όσο και στην χρήση με την κατανάλωση να είναι σε κάθε περίπτωση υψηλότερη από ότι στο χειροκίνητο. Έχοντας οδηγήσει αυτοκίνητο με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για μένα το χειροκίνητο είναι η μόνη επιλογή για οδηγηκή απόλαυση και οικονομία...
Η ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΞΟΙΚΙΩΣΗΣ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΓΩΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΒΑΣΗ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΙΜΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΟΥΣ ΤΩΝ 1000 ΚΑΙ 1200 ΚΥΒΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΦΙΧΤΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΔΕΝ "ΠΗΓΑΙΝΑΝ" ΚΑΘΟΛΟΥ. ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ OPEL ASCONA TOY 1979; ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ, ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΛΙΓΟΣΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ. ΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΤΩΡΑ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ MANUAL ΑΛΛΑΓΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΠΟΡ ΟΔΗΓΗΣΗ. ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΤΕΛΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ; ΟΧΙ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΣΕ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΑ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΤΑ CVT ΕΝΩ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΑ.
Δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο διπλού συμπλέκτη, για να έχω γνώμη, αλλά έχω την εντύπωση ότι θα είναι πολύ καλό για οδήγηση μέσα στην πόλη, όπου απαλλάσσεται ο οδηγός από τη συχνή χρήση του συμπλέκτη. Ακόμη θα είναι πολύ καλό και στον αυτοκινητόδρομο, όταν χρειάζεται ένα γρήγορο προσπέρασμα. Όμως σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές, και με ένα δυνατό πισωκίνητο αυτοκίνητο, εκτιμώ ότι ένα κλασσικό χειροκίνητο κιβώτιο είναι πιο κατάλληλο, ώστε να έχεις τον απόλυτο έλεγχο, για να διασκεδάσεις ντριφτάροντας.
Για όσο ακόμα τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη θα κοστίζουν τόσο ακριβά και μέχρι να αποδείξουν την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου, θα προτιμώ τα κλασικά χειροκίνητα.
ειναο ΟΠΑΔΟΣ του κιττ οποτε οτι ειναι χωρις περιτα πεταλλια εινασι οτι πρεπει και οχι οτει και οτι οποτε αυτοματο ή αυτοματοποιημενο και ΠΟΤΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ