Ρεκόρ οικονομίας από το Nissan Qashqai 1,5 dCi, με την κατανάλωση των 6,0 λτ./100 χλμ. να επιτυγχάνεται στα 143 χλμ./ώρα.

Το 500L Trekking, παρά το τετραγωνισμένο σχήμα του και τα εκτός δρόμου ελαστικά, καταφέρνει να πετύχει ένα ικανοποιητικό νούμερο στις μετρήσεις μας.

Ο κορυφαίος 1.600άρης diesel του CR-V χαρίζει πολύ καλή κατανάλωση στο SUV της Honda, χωρίς να λειτουργεί σε βάρος των επιδόσεων.

Η πετρελαιοκίνητη έκδοσή του ξεχωρίζει για την οικονομία καυσίμου, ενώ ο 1,5 λτ. turbodiesel αποδίδει 110 ίππους και κορυφαία ροπή 260 Nm.

Καλές επιδόσεις και κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ. στα 133 χλμ./ώρα για το Skoda Yeti 1,6 TDI Greenline.

Οικονομικά crossover

Διαβάστηκε από 116442 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/10/2015
 

Ποιος είπε ότι τα «τετραγωνισμένα» Crossover, με τις προδιαγραφές και για 4κίνηση, καίνε πολύ περισσότερο από τα μικρομεσαία χάτσμπακ;

Τα Crossover είναι η νέα τάση της εποχής, συνεχιστές των SUV, τα οποία με τις δικίνητες εκδόσεις τους και παρά τα πιο «τετραγωνισμένα» και υπερυψωμένα αμαξώματά τους, μπορούν να προσφέρουν αντίστοιχα χαμηλές καταναλώσεις με αυτές ενός παραδοσιακού χάτσμπακ μικρομεσαίου. 

Αυτό, γίνεται πραγματικότητα μέσω του εφοδιασμού τους με τους νεότερους, εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες του εκάστοτε αυτοκινητικού Group, τα ελαφρύτερα αμαξώματα, τα κιβώτια με μειωμένες τριβές και τη μακριά κλιμάκωση ή και με τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. 
Ακόμη και τα αμαξώματα έχουν «λειανθεί» σε σχέση με το παρελθόν, έχουν γίνει λιγότερο τετράγωνα και με καλύτερη αεροδυναμική, ώστε να συμβάλλουν με τη σειρά τους στη μείωση της κατανάλωσης (και των εκπομπών ρύπων).

Το παιχνίδι στα 6,0 λτ./100 χλμ.
Τα τελευταία χρόνια συναντούμε ολοένα και περισσότερο δικίνητα Crossover, που υιοθετούν τις τελευταίες λύσεις τεχνολογίας, ώστε να μειώσουν την κατανάλωσή τους. Φυσικά, δεν είναι –ακόμη– δυνατό να φθάσουν ακριβώς στα ίδια, πολύ χαμηλά επίπεδα με αυτά τον καλύτερων αεροδυναμικά και πιο ελαφριών μικρομεσαίων, ωστόσο υπάρχουν σήμερα περιπτώσεις στην αγορά που ρίχνουν την κατανάλωσή τους σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Αυτό, φάνηκε στις αποκλειστικές μετρήσεις κατανάλωσής μας στην εθνική, εκεί όπου θέσαμε σε 9 δικίνητα diesel Crossover το στόχο των 6,0 λτ./100 χλμ. (έναντι 5,0 λτ./100 χλμ. που έχουμε θέσει στο παρελθόν σε μικρομεσαία και μικρά), ώστε να δούμε σε πια ταχύτητα «καίνε» αυτό το νούμερο. Τα τελικά αποτελέσματα, που σας τα παρουσιάζουμε αμέσως μετά, μας εξέπληξαν ευχάριστα…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

H ανανεωμένη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio;

Ρετούς για το Volvo S90

H Ford Mustang Electric;

Νέος πρωταθλητής με 99% στο EuroNCAP (+vid)

Η Mercedes-AMG E63 δοκιμάζεται στο Ring

Με ίδια μηχανικά, C5 Aircross, Grandland X ή 3008;

Έρχεται ισχυρή diesel BMW Σειρά 3 Touring;

Ανακοίνωσε ηλεκτρική G-Class η Mercedes

Ήρθε για να μείνει το πισωκίνητο Audi R8

Nέα Mustang «Lithium»

Μετρήσεις Πορτ μπαγκάζ: Νέος πρωταθλητής στα SUV!

Στο Ring η χειροκίνητη BMW M3; (+vid)

Νέα plug-in υβριδική BMW X3 xDrive30e

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Η Mazda στην Αυτοκίνηση 2019

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

BMW: Κράτα τη BMW σου για πάντα γνήσια

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

περισσότερα »