Το 2016 θα αποκαλυφθούν οι νέες BMW Σειρά 5 & Mercedes E-Class που θα διαθέτουν πιο δυναμικό στιλ σε σχέση με το παρελθόν (κατασκοπευτική εικόνα).

Από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, κατασκοπευτικές φωτογραφίες και τις έως τώρα πληροφορίες μας, διαπιστώνεται ότι η BMW διατηρεί τα στιλιστικά μοτίβα της μάρκας και στη νέα γενιά της Σειρά 5.

Η νέα γενιά της E-Class θα πατήσει στην πλατφόρμα MRA της εταιρείας, όπως και η μικρή αδελφή της C-Class (κατασκοπευτική εικόνα).

Το 2016 θα αποκαλυφθούν οι νέες BMW Σειρά 5 & Mercedes E-Class που θα διαθέτουν πλουσιότερη γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και υβριδικών (κατασκοπευτική εικόνα).

Ντεμπούτο το 2016 για τις νέες BMW Σειρά 5 & Mercedes E-Class

Διαβάστηκε από 7465 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2014
 

Το 2016 θα αποκαλυφθούν οι νέες BMW Σειρά 5 & Mercedes E-Class που θα διαθέτουν πιο δυναμικό στιλ σε σχέση με το παρελθόν και πλουσιότερη γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και υβριδικών.

Νέα BMW Σειρά 5

Το 2016 πρόκειται να μας αποκαλύψει η BMW τη νέα γενιά της Σειρά 5 η οποία θα φέρει μικρές στιλιστικές αλλαγές, σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά, αλλά πλουσιότερη θα είναι η γκάμα των κινητήρων που θα την τροφοδοτούν.

Πιο συγκεκριμένα, από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, κατασκοπευτικές φωτογραφίες και τις έως τώρα πληροφορίες μας, διαπιστώνεται ότι η BMW διατηρεί τα στιλιστικά μοτίβα της μάρκας και στη νέα γενιά της Σειρά 5. Ειδικότερα, πιο μακρόστενα είναι τα μπροστινά φώτα ενώ η μάσκα του μοντέλου είναι πιο τρισδιάστατη.

Επιπλέον, οι πηγές μας αναφέρουν ότι η νέα Σειρά 5 σε διαστάσεις δεν θα διαφέρει από την υπάρχουσα γενιά, ωστόσο η επόμενη BMW Σειρά 5 έχει υποστεί «εκτεταμένη δίαιτα» η οποία αναμένεται να έχει όφελος τόσο στην κατανάλωση, όσο και στα δυναμικά της οδηγικά χαρακτηριστικά. Για την ακρίβεια, θα είναι 100 κιλά ελαφρύτερη χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών όμως αλουμίνιο, carbon και μαγνήσιο, ενώ το 30% της μείωσης του βάρους θα προέρχεται από τα καθίσματα, τα υλικά στο εσωτερικό και τους τροχούς. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν θα γίνει στα ηχομονωτικά υλικά και έτσι το εσωτερικό θα είναι ακόμη πιο ήσυχο και απομονωμένο από τους εξωτερικούς θορύβους.

Σχετικά με τα μοτέρ της νέας 5άρας, η μεγάλη έκπληξη για τη βαυαρική φίρμα είναι ότι το νέο μοντέλο θα φέρει έναν 1.500άρη κινητήρα 3 κυλίνδρων. Την ακριβή του ιπποδύναμη δεν την γνωρίζουμε, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας όμως θα φτάνει ακόμη και τους 200 ίππους. Πέρα από αυτόν, το 2015 θα δούμε και τη νέα γενιά των 2λιτρων 4κύλινδρων κινητήρων της του γκρουπ, ενώ στα 3λίτρα αυτοί θα είναι 6κύλινδροι. Μάλιστα, τόσο οι 3κύλινδροι, όσο και οι 4κύλινδροι κινητήρες θα μπορούν να τοποθετηθούν κατά τον εγκάρσιο ή τον διαμήκη άξονα, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως το 60% των μερών των κινητήρων diesel και βενζίνης θα είναι κοινό προκειμένου να μειωθούν τα κόστη παραγωγής. Τέλος, σημειώστε πως η 5άρα θα διατίθεται για πρώτη φορά και ως Plug-in Hybrid, το υβριδικό σύστημα της οποίας θα προέρχεται από την X5. Αμιγώς ηλεκτρικά θα μπορεί να κινηθεί για συνολικά 30 χλμ.

Νέα Mercedes E-Class

Όπως αναφέρουν οι πηγές μας, οι άνθρωποι της Mercedes εργάζονται πάνω στη νέα γενιά της E-Class, που θα πατήσει στην πλατφόρμα MRA της εταιρείας (όπως και η μικρή αδελφή της C-Class), ώστε όλα να είναι έτοιμα για το ντεμπούτο σε κάποια από τις Εκθέσεις Αυτοκινήτου του 2016. Την ίδια χρονιά θα λανσαριστεί και μία έκδοση με μακρύ μεταξόνιο για την κινέζικη αγορά, ενώ για το 2018 έχουν προγραμματιστεί η εκδόσεις Coupe και Cabriolet.

Όπως βλέπουμε και από τις «κατασκοπευτικές», ψηφιακά επεξεργασμένες, φωτογραφίες του μοντέλου, η νέα E-Class αναμένεται να υιοθετήσει ένα στιλ που προσεγγίζει κάπως εκείνο των 4θυρών coupe μοντέλων, χάρη –κυρίως- της κλίσης του 3ου όγκου του οχήματος. Από την άλλη, η όψη της επόμενης E-Class, ιδιαίτερα η εμπρόσθια, ομοιάζει με εκείνη της μικρότερης C-Class. Επίσης, τα φώτα έχουν ενσωματωμένα LED, ενώ έντονες είναι και οι ακμές του αμαξώματος που τονίζουν τη δυναμικότητα του μοντέλου.

Αναφορικά με τους κινητήρες της επόμενης γενιάς της Mercedes E-Class (W213) θα υπάρχουν πλήθος νέων κινητήρων, ενώ φαίνεται πως επιστρέφει στη «λύση» της διάταξης των κυλίνδρων σε σειρά. Το παρόν θα δώσει λοιπόν ο twin turbo 6κύλινδρος κινητήρας απόδοσης 367-435 ίππων. Επιπλέον, το νέο diesel σύνολο των 2,9 λτ., απόδοσης 313-400 ίππων και 650-750 Nm, θα ενταχθεί πιθανότατα στις επιλογές.
Παράλληλα, η νέα Mercedes E-Class αναμένεται και σε έκδοση plug-in hybrid, με το υβριδικό σύστημα να περιλαμβάνει έναν 2λιτρο diesel 4κύλινδρο κινητήρα 211 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 122 ίππων, ενώ στην κορυφαία έκδοση του μοντέλου E63 AMG αναμένεται να δούμε τον 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα της εταιρείας με απόδοση 510 ίππους. Όσο για το κιβώτιο μετάδοσης της κίνησης, στη νέα γενιά της E-Class θα είναι διαθέσιμο και το νέο 9G-TRONIC αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων.

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Στην αγορά τα υβριδικά Volvo S60, V60 και XC60

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Το νέο Nissan GT-R;

Έρχεται BMW i1

Τα πλάνα της Volvo για το μέλλον

Τέλος ο V8 από τη νέα Mercedes-AMG C 63

Mπήκε σε παραγωγή η Bentley Flying Spur

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Νέο Volvo XC40 Recharge

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »