Παγκόσμια διάκριση για την Vοlvo Maxx Motors

1.833 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/2/2020

Η Volvo Cars επιβράβευσε την Ευτυχία Τζιάλα της Volvo Maxx Motors ως έναν από τους 15 καλύτερους «Συνηγόρους του Πελάτη» παγκοσμίως!

Ο «Συνήγορος του Πελάτη» αφορά τον πρωτοποριακό θεσμό της σουηδικής εταιρείας, βάσει του οποίου η μάρκα εξασφαλίζει top εμπειρία εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη της!
 
Η Ευτυχία Τζιάλα, Συνήγορος του Πελάτη στην Volvo Maxx Motors, που ανήκει στο δίκτυο των Επίσημων Διανομέων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Volvo στην Ελλάδα, πέτυχε μια πολύ σημαντική παγκόσμια διάκριση, επιβεβαιώνοντας έτσι το υψηλό επίπεδο After Sales υπηρεσιών της Volvo στην Ελλάδα.
 
Συγκεκριμένα η κα Τζιάλα, βρίσκεται ανάμεσα στους νικητές για το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Συνηγόρων του Πελάτη 2019, μια αναμφίβολα σημαντικότατη διάκριση, καθώς στην τελική επιλογή συμμετείχαν οι καλύτεροι υποψήφιοι που εργάζονται στο παγκόσμιο δίκτυο διανομέων της Volvo. Η διάκριση της Volvo Maxx Motors μάλιστα πιστοποιεί την επιτυχή προσπάθεια της παροχής υψηλών υπηρεσιών του δικτύου της Volvo, καθώς είναι η δεύτερη συνεχόμενη φορά που ένα στέλεχος από την Ελλάδα βραβεύεται ανάμεσα στους κορυφαίους.
 
Ο πρωτοποριακός θεσμός του Συνηγόρου του Πελάτη αφορά μια καινοτομία της Volvo που εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή εμπειρία σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, όπως προβλέπεται από τη στρατηγική της σουηδικής εταιρείας. Στο πλαίσιο του θεσμού, κάθε Επίσημος Διανομέας Volvo διαθέτει ένα Συνήγορο του Πελάτη, που αναλαμβάνει τη συνολική ευθύνη όλων των πελατών.

Από την έναρξη της εφαρμογής του, ο θεσμός του Συνηγόρου του Πελάτη έχει αυξήσει τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών της Volvo, ενώ έχει μειώσει σημαντικά τα προς επίλυση θέματα.

Ο Συνήγορος του Πελάτη λαμβάνει σχετική πιστοποίηση, αφού εκπαιδευτεί ώστε να ενεργεί γρήγορα και αποτελεσματικά, επιλύοντας θέματα πελατών σε πρώιμο στάδιο. Είναι εξουσιοδοτημένος να παρεμβαίνει προσωπικά για την άμεση επίλυση ζητημάτων που αφορούν τον πελάτη, να συντονίζει το προσωπικό του Επίσημου Διανομέα όσον αφορά την επικοινωνία με τον πελάτη και να εργάζεται ενεργά για τη βελτίωση της ικανοποίησής του.

5 διαθέσιμα άρθρα για VOLVO  XC40