Στην Ελλάδα αναμένεται το i3 μέχρι το τέλος του 2013 κι η τιμή του θα ξεκινά από τα 36.150 ευρώ.

Μια μπαταρία 22 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα του i3, που αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο μιας σχέσης (single-speed), που μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα.

Η BMW έχει υιοθετήσει τον τύπο suicide για τις πίσω πόρτες, δηλαδή είναι αντικριστά ανοιγόμενες.

Στο εσωτερικό του i3 επικρατούν τα ανακυκλωμένα υλικά, τονίζοντας τη φιλική προς το περιβάλλον «κλίση» του οχήματος, ενώ διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού.

Το i3 εξωτερικά «παραμένει πιστό» στη σχεδιαστική γλώσσα των BMW.

Η μέση αυτονομία του i3, με μία φόρτιση, είναι 130-160 χλμ.

Παρουσιάστηκε η νέα BMW i3

8.536 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/7/2013

Η BMW παρουσίασε επίσημα το ηλεκτρικό i3 σε ταυτόχρονες εκδηλώσεις, στη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Πεκίνο, δημιουργώντας μια νέα εποχή για την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο ηλεκτρικό όχημά της παρουσίασε η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία, σε τρεις πόλεις-ορόσημο για τις αγορές όλου του πλανήτη. Σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Πεκίνο έκανε πρεμιέρα το i3, που είχε, εν πολλοίς, παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη το 2011 και δεν έχει μεγάλες διαφορές από το μοντέλο παραγωγής.

Πιο συγκεκριμένα, ως προς το εξωτερικό design, «παραμένει πιστό» στη σχεδιαστική γλώσσα των BMW, με την ιδιαίτερα επιθετική μάσκα μπροστά, φώτα ημέρας τύπου LED σε σχήμα U και μια μαύρη ρίγα στο αμάξωμα, ενώ επίσης διαθέτει σε μαύρη απόχρωση καπό, οροφή και πόρτ μπαγκάζ. Χαρακτηριστικό είναι επιπλέον ότι οι πίσω πόρτες είναι αντικριστά ανοιγόμενες, ο γνωστός τύπος «suicide». Παράλληλα, το νέο μοντέλο «κάθεται» πάνω σε 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος.

Ως προς το εσωτερικό τώρα, επικρατούν τα ανακυκλωμένα υλικά, τονίζοντας τη φιλική προς το περιβάλλον «κλίση» του οχήματος, ενώ διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, ικανοποιώντας τον υποψήφιο αγοραστή.

Από την άλλη στο μηχανολογικό κομμάτι, μια μπαταρία 22 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο μιας σχέσης (single-speed), που μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα κι επιτρέπει στο όχημα να ολοκληρώσει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ., ενώ αγγίζει την τελική ταχύτητα των 150 χλμ./ώρα. Σημειωτέον ότι η μέση αυτονομία του i3, με μία φόρτιση, είναι 130-160 χλμ., ικανοποιητικός αριθμός, όταν μια τυπική καθημερινή διαδρομή δεν ξεπερνά τα 65 χλμ. 

Σε προαιρετική βάση, υπάρχει κι ένας 2κύλινδρος βενζινοκινητήρας, με τον οποίο, αν εξοπλιστεί το εν λόγω όχημα, διατηρείται η φόρτιση της μπαταρίας σε ένα σταθερό επίπεδο, κατά την κίνηση και παρέχεται έτσι μια αυτονομία συνολικά 300 χλμ.

Τέλος, στην Ελλάδα αναμένεται μέχρι το τέλος του 2013 κι η τιμή του θα ξεκινά από τα 36.150 ευρώ. Περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες θα υπάρξουν και στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, στις 10 Σεπτεμβρίου.

Tags: BMW, BMW i3