Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Διαβάστηκε από 4872 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/6/2019
 

Θα θέλατε τις νέες BMW Σειρά 1 και Χ1 με πλουσιότερη γκάμα βενζινοκινητήρων ή σας αρκεί η μία και «μοναδική» έκδοση που έχουν;

Πριν λίγο διάστημα η BMW παρουσίασε επίσημα τις νέα Σειρά 1 και την ανανεωμένη X1. Ας επικεντρωθούμε λίγο στους κινητήρες των δύο μοντέλων, πέρα από τα προφανή τους, δηλαδή την κίνηση στον μπροστινό άξονα για τη Σειρά 1 και την plug-in έκδοση της X1.
 
Πιο αναλυτικά, η νέα Σειρά 1 -ως βενζινοκίνητη η οποία ενδιαφέρει περισσότερο στις πωλήσεις λιανικής- διατίθεται στην έκδοση 118i με κινητήρα 1.500 κυβικών και 140 PS, καθώς και στην Μ135i xDrive με κινητήρα 2.000 κυβικών και 306 ίππων. Η δε ανανεωμένη X1 έχει την έκδοση xDrive25i με 2λιτρο κινητήρα 230 ίππων και μία plug-in ηλεκτρική, την xDrive25e. Αυτή συνδυάζει ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 125 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων και θα είναι διαθέσιμη από το Μάρτιο του 2020.
 

Βλέπουμε δηλαδή, ότι και από τα δύο μοντέλα, ένας μόνο ουσιαστικά βενζινοκινητήρας έχει εμπορικό ενδιαφέρον, ο 1.500άρης των 140 ίππων της Σειρά 1.
 
Επίσης, σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές των δύο μοντέλων, η X1 από εκεί που είχε 3 κινητήρες βενζίνης (sDrive18i , sDrive20i, xDrive25i) τώρα έχει μόνο μία, ενώ η Σειρά 1 από 4 κινητήρες βενζίνης (118i, 120i, 125i, M140i) τώρα έχει μόνο 2. Το περίεργο μάλιστα είναι ότι αν και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Mini Cooper, αυτή έχει μικρότερη γκάμα βενζινοκινητήρων.
 
Αφήνοντας τώρα τον οικογενειακό ανταγωνισμό και περνώντας στους άμεσους αντιπάλους, δηλαδή τα Mercedes A-Class/GLΑ και Audi A3/Q3, παρατηρούμε πως οι «συντοπίτες» διαθέτουν μεγαλύτερη γκάμα κινητήρων βενζίνης (τουλάχιστον στα χαμηλές ιπποδυνάμεις που είναι αυτές που τραβάνε το ελληνικό κοινό.
 
Από την άλλη, βέβαια, να τονίσουμε πως η γκάμα των κινητήρων diesel και στις δύο περιπτώσεις είναι πλήρης και χωρίς κανένα κενό. Αυτό σημαίνει ότι όσοι αναζητούν ένα company car ή κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως δεν θα προβληματιστούν.
 
Τι γίνεται όμως με τους πελάτες της λιανικής, όπου όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία προτιμούν σε ποσοστό 75 % τους κινητήρες βενζίνης; Εσείς καλύπτεστε από τη γκάμα των κινητήρων βενζίνης των νέων Σειρά 1 και Χ1 ή θα περιμένετε μήπως αυτή εμπλουτιστεί;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »