Το SUV πατά πάνω στην ίδια ευέλικτη πλατφόρμα του «αδελφού» Polestar 2.

Πρώτες τιμές για το ηλεκτρικό Volvo XC40

4.762 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/1/2020
 

Πόσο κοστίζει άραγε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της Volvo;


To Volvo XC40 έλαβε την χαρακτηριστική ονομασία Recharge και έγινε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 408 ίππων, τετρακίνηση και αυτονομία 400 χλμ.. Σήμερα, έγινε γνωστή η τιμή του για την αγορά της Γαλλίας.

Το SUV πατά πάνω στην ίδια ευέλικτη πλατφόρμα του «αδελφού» Polestar 2 και διαθέτει από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα (δύο στο σύνολο). Έκαστος έχει την ευθύνη της μετάδοσης στον άξονα που τον φιλοξενεί ενώ, η συνολική απόδοση του ηλεκτρικού συνόλου αγγίζει τους 408 ίππους. Το εν λόγω σύστημα τροφοδοτείται από μία συστάδα μπαταριών τοποθετημένων στην μεγαλύτερη επιφάνεια του δαπέδου με συνολική χωρητικότητα 75 kWh, που χαρίζουν αυτονομία της τάξεως των 400 χλμ. σύμφωνα με τον νεότερο πρότυπο μετρήσεων WLTP. Επιπρόσθετα, σημαντικό στοιχείο είναι ότι, σύμφωνα με τη Volvo, οι μπαταρίες χρειάζονται 40 λεπτά για να φτάσουν από το 0 στο 80% της πληρότητας τους σε ταχυφορτιστή.

Το κόστος κτήσης του Volvo XC40 Recharge στην Γαλλία ορίζεται από 59.940 ευρώ με την μόνη επιλογή να είναι το πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο R-Design που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης, υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης, υποβοήθηση παραμονής σε μια λωρίδα κυκλοφορίας, πλοήγηση, LED φώτα, 19άρες ζάντες, επένδυση από δέρμα Nappa κ.α..

Στον τομέα της εμφάνισης, η πιο τρανταχτή διαφορά αφορά στην αντικατάσταση της μάσκας-αεραγωγού με ένα ενιαίο πάνελ το οποίο φιλοξενεί το λογότυπο της εταιρείας στο κέντρο. Αυτή η παρέμβαση άλλωστε είναι συνηθισμένη στα ηλεκτρικά μοντέλα αφού χρειάζονται όσο το δυνατόν καλύτερη αεροδυναμική ενώ παράλληλα δεν έχουν την ανάγκη ψύξης του χώρου που είθισται να εδρεύει ο θερμικός κινητήρας.
 

7 διαθέσιμα άρθρα για VOLVO  XC40