Σημεία των καιρών... Το i3 έχει αλλαγές στην μπαταρία του και την αυτονομία, αλλά όχι στην εμφάνισή του.

Μεγάλο πλεονέκτημα του νέο BMW i3 94 Αh, σε σχέση με το 60Ah (το οποίο δεν αντικαθιστά αφού θα διατίθενται παράλληλα) δεν είναι άλλο από την αυτονομία του.

Η φόρτιση στο 80% των μπαταριών διαρκεί 10-11 ώρες από απλό οικιακό δίκτυο, ενώ σε δημόσιο δίκτυο μπορεί να πέσει στα 35 λεπτά έως και 4 ώρες, αναλόγως της ικανότητας του ταχυφορτιστή.

Στην Ελλάδα το BMW i3 94Ah

6.973 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2016

Το νέο BMW i3 με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 94Ah ήρθε και στη χώρα μας. Δείτε τι αυτονομία έχει πλέον και πόσο κοστίζει.

Το νέο BMW i3 94Ah με την κατά 50% μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία των 94Ah (εξ ου και η ονομασία του) βρίσκεται πλέον στη χώρα μας και το γνωρίσαμε από κοντά κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής παρουσίασής του.

Μεγάλο πλεονέκτημα του νέου BMW i3 94Αh, σε σχέση με το 60Ah (το οποίο δεν αντικαθίσταται αφού θα διατίθενται παράλληλα και τα δύο) δεν είναι άλλο από την αυτονομία του, καθώς η BMW υπόσχεται 312 χλμ. με μία φόρτιση (τυποποιημένη μέτρηση). Στην πράξη εμείς είδαμε χωρίς θυσίες σε άνεση (κλιματισμό) και επιδόσεις, λίγο πάνω από τα 210 χλμ. Σύμφωνα πάντως με τα λεγόμενα των ιθυνόντων της BMW, με μία φόρτιση μπορούν να καλυφθούν έως και 287 χλμ. με το οικονομικό πρόγραμμα ενεργοποιημένο σε πραγματικές συνθήκες και όχι τυποποιημένες.


Όσον αφορά τη φόρτισή του, αυτή διαρκεί 10-11 ώρες για το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών από απλό οικιακό δίκτυο, ενώ σε δημόσιο δίκτυο με ταχυφορτιστή μπορεί να πέσει στα 35 λεπτά έως και 4 ώρες (αναλόγως του τύπου του φορτιστή). Η κατανάλωση του i3 94Ah παραμένει εξαιρετικά χαμηλή, καθώς τα 100 χλμ. θα κοστίσουν στον ιδιοκτήτη από 1,6 έως 2,3 ευρώ (αναλόγως τιμής ρεύματος), ενώ μία πλήρη φόρτιση κοστίζει περίπου 3,5 έως 4,9 ευρώ. Όσον αφορά την απόδοσή του, αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 7,3 δλ. (7,2 δλ. για το 60Ah) λόγω του επιπλέον βάρους των 50 κιλών, που ζυγίζει η μεγαλύτερη μπαταρία.

Το ανανεωμένο i3 δεν έχει να επιδείξει σχεδιαστικές αλλαγές, παρά μόνο νέο χρώμα στην παλέτα (μπλε) και κατάργηση του πορτοκαλί, ενώ υπάρχει και μία νέα, υπερπλούσια εξοπλιστική έκδοση (Advanced). Μάλιστα το νέο i3 θα διατίθεται για κάποιο διάστημα παράλληλα με την αρχική έκδοση με τιμές 37.700 ευρώ (94 Ah) και 36.450 ευρώ (60 Ah).

Όσον αφορά στις εκδόσεις Range Extender (REx), αυτές πλέον φορολογούνται ως υβριδικά από το ελληνικό κράτος, με αποτέλεσμα η τιμή εκκίνησης, λόγω φορολόγησης, να είναι στα 47.600 ευρώ (46.200 για την εκδοχή των 60 Ah).

Αξίζει να σημειώσουμε πως όσοι είναι κάτοχοι του υπάρχοντος μοντέλου με την μικρή μπαταρία, μπορούν να αναβαθμίσουν το αυτοκίνητό τους με τη νέα κατά 50% μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία, με κόστος περίπου στα 8.000 ευρώ.

16 διαθέσιμα άρθρα για BMW  i3