Διαβάστηκε από 4200αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/3/2008
Στη χώρα μας το Μάιο
Η παρουσία της Citroen στα οικογενειακά μοντέλα ενισχύεται με το λανσάρισμα ενός μοντέρνου και ελκυστικού σεντάν, που διατηρεί τις παραδοσιακές αξίες των γαλλικής καταγωγής αυτοκινήτων. Το νέο C5 αποτελεί τη "Nouvelle Vague" της Citroen στην κατηγορία, που δείχνει, θέλει και μπορεί να προσεγγίσει την premium πλευρά της.
*Nouvelle Vague: Το "νέο κύμα" του γαλλικού cinema, που εμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του '50, ταράζοντας τα θεμέλιά του.
Το πίσω τμήμα του νέου Citroen C5 δεν κλέβει κάτι από το δυναμισμό του υπολοίπου αμαξώματος. Υπό ορισμένες γωνίες, παραπέμπει κάπως σε μοντέλο της Audi ή της BMW.
Η ένταξη του νέου C5 στην γκάμα των μοντέλων της Citroen σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας προσπάθειας της γαλλικής εταιρείας στα μεσαία σεντάν, που στόχο έχει όχι μόνο να ενισχύσει την παρουσία της εκεί, αλλά και να τονώσει το γενικότερο ποιοτικό ίματζ της φίρμας. Η νέα γαλλική μπερλίνα δίνει μεγάλη έμφαση στη δημιουργία ενός νέου χαρακτήρα, όπου κυρίαρχο θα είναι το επιβλητικό και μοντέρνο design, αλλά και η αναβαθμισμένη αίσθηση ποιότητας. Φυσικά, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα (άνεση, τεχνολογία) των σύγχρονων μοντέλων της Citroen κάνουν και εδώ αισθητή την παρουσία τους, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, το αμάξωμα είναι αποκλειστικά 4θυρο.
Αναβαθμισμένη και πιο επιβλητική -
premium σχεδίαση
Το αμάξωμα της νέας γενιάς του C5 διαθέτει μια νέα και πολύ μοντέρνα σχεδίαση, η οποία θυμίζει λίγο αυτή του C6, της μεγάλης μπερλίνας της Citroen. Και εδώ η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει πολλές καμπύλες γραμμές και "νευρώσεις", που διατρέχουν διάφορα τμήματα του αμαξώματος, προσδίδοντάς του αρκετό δυναμισμό, κάτι για το οποίο ευθύνεται και το εμπρόσθιο τμήμα, με τη μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα, η οποία πλαισιώνεται από δύο ευμεγέθη φωτιστικά. Στο πίσω τμήμα υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον, λόγω κυρίως της μεγάλης κλίσης των πίσω κολώνων (παραπέμπουν σε κουπέ αυτοκίνητο), αλλά και του τρίτου όγκου, ο οποίος δείχνει σαν να μπαίνει μέσα στο πίσω παρμπρίζ. Ο συνδυασμός όλων αυτών των στοιχείων με τις αυξημένες διαστάσεις του οχήματος (από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία) έχει ως αποτέλεσμα, το νέο C5 να δείχνει πιο επιβλητικό από ποτέ, όντας παράλληλα ένα πραγματικά όμορφο sedan αυτοκίνητο, που συναγωνίζεται αισθητικά τα premium μεσαία. Πόσο θα κοστίζει;
Το Μάιο, μαζί με το νέο C4 Sedan, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στη χώρα μας το νέο Citroen C5. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η τιμή για την έκδοση με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων αναμένεται να βρίσκεται περίπου στα 20.000 ευρώ. Ο εξοπλισμός του μοντέλου, από τη βασική έκδοση μάλιστα, θα είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων 7 αερόσακους (μετωπικοί, πλευρικοί, κεφαλής, γονάτων οδηγού), ESP, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, αυτόματο κλιματισμό και ηχοσύστημα.
Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο C5…
… είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 34 χλστ.
… είναι μεγαλύτερο σε πλάτος κατά 80 χλστ.
… είναι χαμηλότερο σε ύψος κατά 18 χλστ.
… διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 65 χλστ.
… έχει μικρότερο χώρο αποσκευών κατά 32 λτ.