Διαβάστηκε από 7926αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2010
Το CX-7 είναι ιδιαίτερα σταθερό και ευχάριστο στο δρόμο.
Μετά από δύο χρόνια παρουσίας, το CX-7 δέχεται τις απαραίτητες επεμβάσεις και γίνεται ακόμη πιο δυναμικό, ενώ είναι διαθέσιμος πλέον και ο υπερτροφοδοτούμενος ντίζελ κινητήρας των 2,2 λτ.
Στο ανανεωμένο CX-7 η Mazda διατήρησε το σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, επεμβαίνοντας μόνο σε σημεία της εσωτερικής και εξωτερικής σχεδίασης, καθώς επίσης και σε ορισμένες αλλαγές στο πλαίσιο και στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που το καθιστούν ακόμη πιο ελκυστικό. Μπροστά συναντούμε τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με τη μεγαλύτερη γρίλια, ενώ οι προβολείς ομίχλης έχουν τοποθετηθεί κατακόρυφα. Στο πίσω μέρος το μεγαλύτερο σπόιλερ και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, με τους ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης, ολοκληρώνουν την εξωτερική ανανέωση του μοντέλου.
Με μια ματιά • Με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης
• Με αλλαγές στο αμάξωμα, στο εσωτερικό και στο πλαίσιο
• Με 41.990 ευρώ η έκδοση βενζίνης και από 38.990 ευρώ η έκδοση πετρελαίου
Το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί, ενώ έχουν τοποθετηθεί νέα υλικά αναβαθμισμένης ποιότητας.
Εσωτερικό: Με νέα αισθητική και υλικά
Ο αέρας ανανέωσης έχει περάσει και από το εσωτερικό του CX-7. Εκεί συναντούμε την επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα δύο επιπέδων, όπου στην κορυφή της έχουν τοποθετηθεί οι οθόνες πολλαπλών ενδείξεων και του συστήματος πλοήγησης (προαιρετικό). Οι αεραγωγοί της καμπίνας έχουν τροποποιηθεί, ενώ φέρουν διακοσμητικά χρωμίου. Ο πίνακας οργάνων έχει νέα σχεδίαση σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο, ενώ έχει τοποθετηθεί ένα εντελώς διαφορετικής αισθητικής τιμόνι. Όσον αφορά στα υλικά που συναντούμε στο εσωτερικό της καμπίνας, συνεχίζουν να είναι σκληρά, ωστόσο όμως είναι αναβαθμισμένης ποιότητας με πολύ καλή υφή, αποπνέοντας μια αίσθηση πολυτέλειας, και με τη συναρμογή των επιμέρους τμημάτων να κρίνεται ως πολύ καλή. Από άποψη χώρων, το ιαπωνικό SUV δεν έχει αλλαγές, έτσι ώστε να μπορούν να φιλοξενηθούν με ικανιποιητική άνεση ακόμη και 5 επιβάτες. Τέλος, ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 455 λτ.
Με αλλαγές και στο πλαίσιο
Στο ανανεωμένο CX-7 η ιαπωνική εταιρεία έχει βελτιώσει τις αναρτήσεις και τα σημεία στήριξης αυτών, με σκοπό την αναβάθμιση της προσφερόμενης άνεσης, ενώ η ακαμψία του αμαξώματος έχει βελτιωθεί κατά 5%, μέσω των 31 επιπλέον συνδέσμων συγκόλλησης του αμαξώματος. Όσον αφορά στα επίπεδα θορύβου που εισέρχονται στην καμπίνα των επιβατών, έχουν μειωθεί με την προσθήκη έξτρα μονώσεων σε ορισμένα σημεία του αυτοκινήτου.
Κινητήρες
To ανανεωμένο SUV της Mazda διατίθεται με ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης, εκείνο των 2,3 λτ. τούρμπο, απόδοσης 260 ίππων, καθώς επίσης με έναν κινητήρα ντίζελ 2,2 λτ., απόδοσης 173 ίππων. Και οι δύο πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5, ενώ συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Στο επίσης υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο πετρελαίου, με τους 173 ίππους και τα 400 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ.) εκτός άλλων τροποποιήσεων, έχει εφαρμοστεί το σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction). Mε αυτό το σύστημα τα καυσαέρια ψεκάζονται με ουρία (AdBlue) πριν την εισαγωγή τους στον καταλύτη, ώστε να μειωθούν οι τιμές οξειδίων του αζώτου. Το συγκεκριμένο υγρό AdBlue βρίσκεται σε ειδικό δοχείο (15,1 λτ.) κάτω από το χώρο αποσκευών.
Στιβαρό και σταθερό
Το ανανεωμένο CX-7 το οδηγήσαμε για αρκετά χιλιόμετρα, από τη Θεσσαλονίκη έως τα Γρεβενά (ενώ οι καιρικές συνθήκες δε μας επέτρεψαν να κινηθούμε εκτός δρόμου). Το ιαπωνικό SUV κινείται με εξαιρετική ευκολία στις υψηλές ταχύτητες, παρέχοντας καλή άνεση, ενώ τα επίπεδα θορύβου κρατούνται αρκετά χαμηλά. Η αίσθηση και η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης παραμένουν πολύ καλές για την κατηγορία, ενώ η τετρακίνηση αυξάνει τα επίπεδα πρόσφυσης κάτω από πίεση σε κλειστά κομμάτια. Τέλος, αν και ο 2,3 λτ. τούρμπο κινητήρας των 260 ίππων προσφέρει επιδόσεις που θα ζήλευαν άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας, εκτοξεύει κατά περίπτωση την κατανάλωση σε υψηλά επίπεδα.