ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

FORD MUSTANG MACH-E

FORD MUSTANG MACH-E
FORD MUSTANG MACH-E
FORD MUSTANG MACH-E
FORD MUSTANG MACH-E
FORD MUSTANG MACH-E
FORD MUSTANG MACH-E
  • FORD MUSTANG MACH-E
  • FORD MUSTANG MACH-E
  • FORD MUSTANG MACH-E
  • FORD MUSTANG MACH-E
  • FORD MUSTANG MACH-E
  • FORD MUSTANG MACH-E

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το FORD MUSTANG MACH-E

Νέο FORD MUSTANG MACH-E! Βρες τιμή, εξοπλισμό, ειδήσεις και άρθρα, Mega Test «Μόνο στο AutoΤρίτη», τεχνικά χαρακτηριστικά και πολλά άλλα. Μην ψάχνεις αλλού, αφού θα βρεις τα πάντα για την αγορά αυτοκινήτου και το FORD MUSTANG MACH-E στο autotriti.gr.

7 Δοκιμες για FORD MUSTANG MACH-E

25 διαθεσιμα αρθρα για FORD MUSTANG MACH-E

Η Ford φτιάχνει 2 ηλεκτρικά που διαφέρουν περισσότερο από ότι μοιάζουν

Η Ford φτιάχνει 2 ηλεκτρικά που διαφέρουν περισσότερο από ότι μοιάζουν

- Μεγαλύτερη σε μήκος και πιο σπορ σε εμφάνιση η Mustang Mach-E, τετραγωνισμένο το Explorer
- Έχει δύο μεγάλες οθόνες η Mustang, μία που «στρίβει» το Explorer
- To Explorer έχει μεγαλύτερη αυτονομία (σύμφωνα με τη Ford), πιο ισχυρή η Mustang Mach-E
- 15 χιλιάρικα πιο φθηνό το Explorer (από 40.700 ευρώ)

AutoΤρίτη TEST CENTER για FORD MUSTANG MACH-E

Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!

Test αυτονομίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο ταξίδι με ζέστη

Myth Busted: Κι όμως, τα ηλεκτρικά βγάζουν πιο πολλά χλμ. στη ζέστη!

- Πρώτα testάραμε την αυτονομία 8 ηλεκτρικών στο ταξίδι, σε θερμοκρασία 12 έως 19°C
- Μετά στην ίδια διαδρομή, με ΖΕΣΤΗ (31-39°C), τα ίδια αυτοκίνητα έβγαλαν παραπάνω χιλιόμετρα
- Η Mustang Mach-E κέρδισε το Tesla Model Y έχοντας 6% περισσότερη μπαταρία, από εκεί που είχαν έρθει ισόπαλα
- 8% περισσότερη μπαταρία κέρδισε το Hyundai Ioniq 6, που δείχνει να λειτουργεί καλύτερα στη ζέστη

87 ειδησεις για FORD MUSTANG MACH-E

Ford Mustang Mach-E GT: Η fun to drive πλευρά της ηλεκτροκίνησης

Ford Mustang Mach-E GT: Η fun to drive πλευρά της ηλεκτροκίνησης

- Τρομάζει η ροπή των 860 Nm, δεν υπάρχει βενζινοκίνητο που να σε τινάζει τόσο έντονα στην 1η του γκαζιά
- Υπάρχει ειδικό πρόγραμμα οδήγησης με τεχνητό ήχο, που όταν επιταχύνεις βγάζει ήχο θερμικού μοτέρ
- Η ανάρτηση του ρυθμίζεται 1.000 φορές το δευτερόλεπτο για να προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες και το οδόστρωμα
- Έχει brutal έκδοση GT Rally, με πίσω αεροτομή, μεγαλύτερη ροπή (880 Nm) & χαρακτηριστικά off-road οδήγησης