Κάνει... δουλίτσα το 12-βολτο κύκλωμα του Nissan, χάρη στο οποίο η κατανάλωση μένει χαμηλά (7,5 λτ.) και οι επιδόσεις θεωρούνται κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές.
Κινητήρας: Πλεονέκτημα το mildhybrid και τα +10 άλογα για το Qashqai
Εξοπλισμένο με ήπια υβριδική τεχνολογία 12V το Nissan Qashqai έχει ένα μικρό προβάδισμα, όπως αναφέραμε πιο πάνω σε κατανάλωση (7,5 vs 8,8 λτ./100 χλμ.) συγκριτικά με το Citroen C5 Aircross. Μάλιστα, λόγω της εξηλεκτρισμένης φύσης και των χαμηλότερων εκπομπών CO2 στην άδεια κυκλοφορίας έχει ελεύθερη διέλευση στο Δακτύλιο. Σίγουρα, στις επιδόσεις ευνοούν και τα +10 άλογα του 1.300άρη κινητήρα των 140 ίππων, ενώ το σύστημα 12V βοηθά με το boost ροπής όταν κινείσαι έως τα 30 χλμ./ώρα ή σε ένα πιο ξαφνικό πάτημα του γκαζιού.
Από την άλλη, ο 1.200άρης PureTech των 130 ίππων που βρίσκεται κάτω από το καπό του C5 Aircross είναι ένα μοτέρ που έχει φορεθεί σε όλα τα μοντέλα της Stellantis και ξεχωρίζει για την ελαστική και πολιτισμένη λειτουργία του. Στην πράξη, θα κινηθείς απροβλημάτιστα στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο, ενώ η μέση κατανάλωση παραμένει συγκρατημένη λόγω του ότι καίει λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο συγκριτικά με το Qashqai (μάλλον εξαιτίας των 100 λιγότερων κυβικών). Τέλος, να πούμε ότι και τα 2 SUV έχουν χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων όπου στο ιαπωνικό η αίσθηση από το λεβιέ είναι λίγο πιο ακριβής.