- Κουμπί στο τιμόνι κάνει τα 204, 231 άλογα!
- Πιο γρήγορο σε όλες τις μετρήσεις
- Με το πακέτο e-boost έχεις μεγαλύτερα μπροστινά φρένα & στάνταρ ζάντες 19 ιντσών
- Συν 2 χιλιάρικα (34.900) σε σχέση με τα 204 PS
Ηλεκτρικό με… ηλεκτρικό «turbo»
Το CUPRA Born είναι ένα από τα αμιγώς ηλεκτρικά οικογενειακά που όχι μόνο δεν μας… ξενέρωσε, αλλά απεναντίας μας «έκανε κλικ» και μας εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή με τον αριστοτεχνικό τρόπο που κατάφερε να διαφοροποιηθεί σε σχέση με το δίδυμο αδερφάκι του, το VW ID.3. Η CUPRA, η νέα αναδυόμενη μπράντα του ομίλου, έχει ανέβει επίπεδο και το έδειξε και με το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Η έκδοση που δοκιμάζουμε αυτή τη φορά χαρακτηρίζεται από το πακέτο eBoost (αποκλειστικά για την CUPRA), που εκτός από την αύξηση της ισχύος στους 231 ίππους προσφέρει μεγαλύτερα μπροστινά αεριζόμενα δισκόφρενα και στάνταρ τροχούς 19 ιντσών. Στην περίπτωσή μας πηγή ενέργειας είναι η μπαταρία των 58 kWh, αλλά η έκδοση eBoost προσφέρεται και με τη μεγαλύτερη των 77 kWh.
Οπτικά δεν έχει αλλάξει τίποτα με το Born να διατηρεί την αιχμηρή σχεδίαση, που δείχνει να ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ της ισπανικής φίρμας, η οποία πήρε άλλωστε το όνομά της από τις θρυλικές και άκρως σπορ εκδόσεις των μοντέλων της μαμάς SEAT. Το ανάγλυφο και γραμμωμένο καπό, τα αιχμηρά και λεπτά LED φώτα, οι στάνταρ τροχοί 19 ιντσών, η μεγάλη αεροτομή, οι τονισμένες ποδιές, αλλά κυρίως οι βαμμένες στη χάλκινη απόχρωση της CUPRA λεπτομέρειες κάνουν και την eboost έκδοση του Born να ξεχωρίζει.
Τιμολογιακά τώρα για το πακέτο eboost ο αγοραστής θα κληθεί να πληρώσει 34.900 ευρώ (με επιδότηση) ήτοι 2 χιλιάρικα παραπάνω από την έκδοση με τα 204 άλογα. Στην περίπτωση της μπαταρίας των 77 kWh η τιμή ανεβαίνει στα 38.500 ευρώ.
Τα Born με το πακέτο e-Boost χαρακτηρίζονται από το τιμόνι που φιλοξενεί δύο διακόπτες: Έναν για την επιλογή του προγράμματος οδήγησης και έναν δεύτερο για την απευθείας ενεργοποίηση του προγράμματος Cupra.
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Μπαταρία: Επιδόσεις που ηλεκτρίζουν, αλλά μικρή αυτονομία |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Με περισσότερο μπρίο |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |