Είναι πιο γρήγορο από το ηλεκτρικό, κυρίως όμως έχει κανονική αυτονομία. Όταν ο Wankel ξεκινάει το έργο του (φόρτιση της μπαταρίας) «ακούγεται», ενώ και η λειτουργία του είναι κάπως τραχιά.
Ο λιλιπούτειος Wankel των 830 κ.εκ. αποδίδει 75 ίππους, χωρίς να εμπλέκεται στην κίνηση του MX-30 R-EV: Υπάρχει μόνο για να φορτίζει την μπαταρία των 17,8 kWh, η οποία «γεμίζει» βέβαια και σε πρίζα, όπως σε κάθε Plug-in υβριδικό: Χάρη στην «υποδοχή» των 11 kW η κανονική φόρτιση γίνεται σε μόλις 50 λεπτά, ενώ σε ταχυφόρτιση 35 kW ο χρόνος μειώνεται σε 25 λεπτά. Η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία με μια φόρτιση είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις μας γύρω στα 75 χλμ., αν και σε συνεχή αστική χρήση ξεπερνάει τα 85 λόγω της εκμετάλλευσης των σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης, αφού το φρενάρισμα και το σήκωμα του ποδιού από το πεντάλ γκαζιού παράγει ηλεκτρική ενέργεια (υπάρχουν 3 επίπεδα έντασης να διαλέξεις μέσω των paddles στο τιμόνι).
Εδώ όμως δεν υπάρχει το άγχος να ξεμείνεις από ρεύμα χάρη στο 50 λτ. ρεζερβουάρ βενζίνης, που «ταίζει» τον Wankel κινητήρα-γεννήτρια. Έτσι μπορείς να κάνεις πάνω από 500 χλμ., ενώ βενζίνη βρίσκεις παντού. Η κατανάλωση του Wankel είναι γύρω στα 6 λτ./100 χλμ., αυτό που ενοχλεί όμως είναι η τραχιά του λειτουργία όταν αρχίζει τη φόρτιση της μπαταρίας, ειδικά στην επιλογή Charge. Yπάρχουν άλλες δύο επιλογές λειτουργίας, η EV για ηλεκτροκίνηση μέχρι να αδειάσει η μπαταρία και η Nornal, που ξεκινάει τη φόρτιση μόλις το επίπεδο ενέργειας πέσει κάτω από το 45%. Συγκριτικά με το ηλεκτρικό MX-30 των 145 ίππων, το R-EV είναι πιο γρήγορο (0-100 σε 8,9 δλ, αντί 9,7, 60-100 σε 4,6 δλ. αντί 5,2 και 80-120 σε 6,1 αντί 7,0 δλ.), η μικρή τελική ταχύτητα όμως παραμένει ίδια.