Έχοντας «δανειστεί» από το μεγαλύτερο και διπλάσιας τιμής Touareg, τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις DCC Pro, το Tiguan συνδυάζει μαεστρικά το κράτημα με την άνεση.
Η «feel good» αύρα που λαμβάνεις στην καμπίνα του νέου Tiguan έχει συνέχεια και στην οδήγηση με την ποιότητα κύλισης να είναι μέσα στα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση, που κρατά εκτός καμπίνας τους ενοχλητικούς θορύβους του περιβάλλοντος και τον ήχο του κινητήρα, εύκολα πιάνεις τον εαυτό σου να κινείται αρκετά πιο γρήγορα από όσο νομίζεις. Μάλιστα, το ειδικό μας όργανο έδειξε μετρήσεις θορύβου από… ηλεκτρικό SUV (με 100, 120 και 140 χλμ./ώρα 65,4, 67,8 και 69,1 ντεσιμπέλ). Παράλληλα, η ανάρτηση (γόνατα Mc Pherson εμπρός και ανεξάρτητη τεσσάρων συνδέσμων πίσω) απορροφά εξαιρετικά τους κραδασμούς και τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου, ακόμα και με τις 20άρες ζάντες που είχε το μοντέλο της δοκιμής (σ.σ με τις 18άρες ζάντες το Tiguan θυμίζει μαγικό χαλί), κάτι το οποίο μόνο τυχαίο δεν είναι: Έχοντας «δανειστεί» από το μεγαλύτερο και διπλάσιας τιμής Touareg, τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις DCC Pro (κάθε αμορτισέρ εφοδιάζεται με δύο βαλβίδες, ώστε τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης να ελέγχονται ξεχωριστά), το Tiguan συνδυάζει μαεστρικά το κράτημα με την άνεση. Μάλιστα εκτός από τις 3 προκαθορισμένες θέσεις, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας, υπάρχουν διαθέσιμες ακόμα 12 επιλογές σκληρότητας.
Σε κάθε περίπτωση, το Tiguan είναι εντυπωσιακά σταθερό, με την πρόσφυση να θυμίζει…. τετρακίνητη έκδοση ειδικά με τους έξτρα τροχούς των 20 ιντσών.
Σε κάθε περίπτωση, το Tiguan είναι εντυπωσιακά σταθερό, με την πρόσφυση να θυμίζει…. τετρακίνητη έκδοση. Παράλληλα, χάρη στο άμεσο και ακριβές τιμόνι (η αίσθηση πάντως δεν είναι σπουδαία), τα δυνατά και προοδευτικά φρένα, καθώς και την εξαιρετική σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, η συνολική αίσθηση προσφέρει σιγουριά στον οδηγό για να κινηθεί πολύ πάνω από τους οικογενειακούς ρυθμούς.
Στο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο το μοντέλο είναι ιδιαίτερα στιβαρό και ευθύβολο, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, ενώ στην πόλη το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο μεγάλος κύκλος στροφής (11,7 μ.). Πάντως το στάνταρ αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος λύνει τα χέρια.
Η γνώμη μας
+ Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, χώροι επιβατών και αποσκευών, πρακτικότητα, ποιότητας κύλισης, ηχομόνωση καμπίνας, οδική συμπεριφορά, φρένα, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 4ετής εγγύηση
- Xειρισμός κλιματισμού & infotainment, δεν είναι και ό,τι πιο fun to drive
Το νέο VW Tiguan είναι μια κορυφαία επιλογή στην κατηγορία συνδυάζοντας τον premium χαρακτήρα και τις αρετές ενός ολοκληρωμένου συνόλου με τις πιο… δημοκρατικές τιμολογιακές αρχές της VW.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Αυτόματο, ήπια υβριδικό με 150 άλογα |
Σελίδα 2 | Το Tiguan «σκότωσε» την X1; |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό-Χώροι: Top ποιότητα, τεχνητή νοημοσύνη και «άπλα» για επιβάτες και αποσκευές |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Περισσότερο «νεύρο» καίγοντας έως και 3 λίτρα λιγότερα |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης, άνεση και δυνατό κράτημα |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |