ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό και αμάξωμα χωρίς φθορές. Ελέγξτε τους θόλους για υγρασία

9.924 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2024)
Εσωτερικό και αμάξωμα χωρίς φθορές. Ελέγξτε τους θόλους για υγρασία
2 Φωτογραφίες »

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό του VW Golf MK6 είναι από το πάνω ράφι, με την ποιότητα να είναι αυξημένη σε σχέση με τα μοντέλα των προηγούμενων γενιών. Οι επενδύσεις στην καμπίνα είναι ανθεκτικές και δεν εμφανίζουν φθορές και σημάδια από τη χρήση, κάτι που ισχύει και για τους διακόπτες στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα.

Σε αντίστοιχα καλή κατάσταση βρίσκονται και τα καθίσματα, με τις ταπετσαρίες τους να μην έχουν ρωγμές ή σκισίματα και το αφρώδες υλικό να διατηρεί σωστά τη φόρμα του.

Ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι εργονομικός, με αρκετά στοιχεία να είναι εμπνευσμένα από το VW Passat CC. Κατά την οδήγηση δεν ακούγονται τριγμοί από τις επενδύσεις, αποδεικνύοντας την στιβαρή συναρμογή.
Όσον αφορά στα μηχανικά εξαρτήματα και στο αμάξωμα του VW Golf MK6, η εικόνα είναι το ίδιο καλή. Δεν εμφανίζονται πρόωρες φθορές στο σύστημα διεύθυνσης και στην ανάρτηση του αυτοκινήτου, με την τελευταία να είναι προαιρετικά ρυθμιζόμενη.

Θα πρέπει να γνωρίζετε πως οι επενδύσεις στο εσωτερικό μέρος των θόλων είναι κατασκευασμένες από πορώδες υλικό. Ως εκ τούτου «παγιδεύεται» υγρασία, η οποία υπάρχει το ενδεχόμενο να προκαλέσει διάβρωση στη λαμαρίνα που βρίσκεται στο συγκεκριμένο σημείο.
Εκτός αυτού, συγκρατείται λάσπη και υγρασία στα μαρσπιέ στο πλαϊνό μέρος του Golf, γεγονός που ίσως οδηγήσει σε ελαφρά σκουριά. Με έναν οπτικό έλεγχο στους θόλους και στα εσωτερικά σημεία των μαρσπιέ θα παρατηρήσετε την κατάσταση του αυτοκινήτου.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Golf MK6
Σελίδα 2Πόσο καλό είναι το VW Golf έκτης γενιάς ως μεταχειρισμένο;
Σελίδα 3Προβλήματα: Καδένα χρονισμού στα TSI, κατανάλωση λαδιού στα GTI
Σελίδα 4Εσωτερικό και αμάξωμα χωρίς φθορές. Ελέγξτε τους θόλους για υγρασία
Σελίδα 5Ο μέσος όρος τιμών των μεταχειρισμένων VW Golf MK6 είναι 10.000 ευρώ
FORD
ODIGOS NEXEN