ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Elk Test: Το CUPRA Born στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου
2 Φωτογραφίες »

Elk Test: Το CUPRA Born στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου

84.545 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2024)

- «Πέρασε» την αποφυγή κινδύνου με 73 χλμ./ώρα
- Καλύτερη κατά 1 χλμ./ώρα επίδοση από το «αδερφό» VW ID.3
- Mε πιο προοδευτική αντίδραση πάνω από το όριο
- Εξαιρετική λειτουργία από το ESP

Born tο be sport

Από την πρώτη κιόλας δοκιμή επί ελληνικού εδάφους (διαβάστε αναλυτικά εδώ) είχαμε επισημάνει πως το Born αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα οδηγικά περίπτωση ηλεκτρικού μοντέλου, το οποίο έχει -συνολικά- ευχάριστο σπορτίφ χαρακτήρα, και -ειδικότερα- ζυγισμένο βάρος, κοφτερό τιμόνι, σφιχτή ανάρτηση που δεν κοπανάει, ουδετερότητα στο όριο και υπερστροφική διάθεση αν το παρακάνεις.

Έτσι, όταν το CUPRA Born πάτησε τις ρόδες του στο διάδρομο του elk test του AutoΤρίτη Test Center (σ.σ. το AutoΤρίτη είναι το μόνο μέσο που υλοποιεί το τεστ αποφυγής κινδύνου επί ελληνικού εδάφους, αλλά και ένα από τα λίγα ευρωπαϊκά), ήμασταν προετοιμασμένοι για κάτι καλό.

Πριν ξεκινήσουμε την περιγραφή χιλιόμετρο προς χιλιόμετρο να σημειώσουμε πως δοκιμάσαμε την έκδοση με τα 204 άλογα, την 58άρα μπαταρία, που έχει συνολικό βάρος 1.736 κιλά. Σε αυτά προσθέστε το βάρος τριών ακόμη επιβατών με τις αποσκευές τους, όπως έχουμε τυποποιήσει τη δοκιμή σε όλα τα μοντέλα.

Σελίδα 2Επιτυχημένη η πρώτη προσπάθεια στα 72 χλμ./ώρα
Σελίδα 3Elk Test με 75 χλμ./ώρα: ανεπιτυχής προσπάθεια
Σελίδα 4Η καλύτερη επίδοση του Elk Test στα 73 χλμ./ώρα
Σελίδα 5Αίσθηση οδηγού-επιβατών & βαθμολογία
Toyota
OPEL