Το ανανεωμένο Ford Puma φιλοδοξεί να συνεχίσει τις υψηλές πωλήσεις στην κατηγορία των μικρών SUV, κρατώντας σταθερή την συνταγή της επιτυχίας, τουλάχιστον ως προς τους κινητήρες της. Το μικρό SUVάκι της Ford μένει πιστό στα ήπια υβριδικά μοτέρ των 125 και των 155 ίππων, με τον 1.000άρη EcoBoost στην κορυφαία του version να αποδίδει 170 ίππους (έκδοση ST). Από εκεί και πέρα, το ανανεωμένο Ford Puma αποκτά νέους προβολείς LED Matrix, κυρίως όμως κάνει ολικό ρετούς στο εσωτερικό, το οποίο υλοποιείται σε διάφορους τομείς. Για παράδειγμα, βλέπουμε νέο, τετραγωνισμένο τιμόνι και πίσω από αυτό έναν ελαφρώς μεγαλύτερο ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,8 ιντσών). Πιο αξιοσημείωτη, πάντως, είναι η αλλαγή στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, και σε επίπεδο software (νέα γενιά SYNC4) και σε επίπεδο hardware (12άρα touchscreen αντί 8άρας).
smart #1: Το πρώτο SUV στην ιστορία της smart φτάνει τα 428 άλογα & δεν έχει μπαταρίες ιόντων λιθίου
Το smart #1 είναι το πρώτο SUV μοντέλο που έχει δημιουργήσει ποτέ η smart, ένα μοντέλο που βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας των μικρών SUV, με μήκος στα 4,27 μέτρα. Ακολουθώντας την νέα φιλοσοφία της εταιρείας, το smart #1 είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο, με πάρα πολλά άλογα από την εισαγωγική του έκδοση (272 PS). Η έτερη, πιο «καυτή» και 4κίνητη πρόταση, έχει τη σφραγίδα της BRABUS και αποδίδει 428 άλογα και 543 Nm ροπής. Πρέπει να σημειώσουμε πως το νέο smart #1 δεν διαθέτει τις γνωστές μπαταρίες ιόντων λιθίου, παρά μπαταρία τεχνολογίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) δυναμικότητας 49 kWh στην εισαγωγική του έκδοση και μπαταρία δυναμικότητας 66 kWh τεχνολογίας νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NMC) σε ανώτερο επίπεδο.
Alfa Romeo Junior: Με διαφορετική σχεδίαση από όσα έχουμε συνηθίσει
Το νέο βασικό μοντέλο στην γκάμα της Alfa Romeo είναι η ολοκαίνουργια Junior. Ένα μικρό SUV με compact διαστάσεις (4,17 μέτρα), το οποίο λανσάρει μία διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση συγκριτικά με όσα μας έχει συνηθίσει η ιταλική μάρκα. Χαρακτηριστικότερη όλων είναι η εικόνα της νέας γρίλιας στο εμπρός μέρος, όπου ο θυρεός καλύπτεται ουσιαστικά από το έμβλημα της Alfa. Η νέα Junior θα λανσαριστεί αποκλειστικά εξηλεκτρισμένη και μάλιστα θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ιστορία της Alfa Romeo. Οι δύο εκδόσεις της θα αποδίδουν 156 και 240 άλογα, ενώ θα υπάρχει ακόμη μία mild hybrid πρόταση 136 ίππων, η οποία θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη «μορφή» (Q4).