Tο μαύρο καμουφλάζ μαρτυρά τα σημεία που έχουν υπάρξει αισθητικές επεμβάσεις.
Η Lancia «φρεσκάρει» την Ypsilon
7.268 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2021)
Η Lancia επί του παρόντος συνεχίζει να κατασκευάζει την Ypsilon και όπως φαίνεται είναι έτοιμη να προχωρήσει στο φρεσκάρισμα του στρογγυλεμένου της hatchback. Όλα αυτά στον απόηχο της συγχώνευσης FCA-PSA, που δεν αποκλείεται να αλλάξει το μέλλον της εμβληματικής μάρκας.
Εικόνες που δείχνουν ένα δοκιμαστικό πρωτότυπο της ανανεωμένης Lancia Ypsilon σε δοκιμές εξέλιξης ήρθαν στο φως της δημοσιότητας λίγες ημέρες πριν το μοντέλο κάνει επίσημη πρεμιέρα. Όπως φαίνεται η ανανεωμένη Lancia Ypsilon δε θα αλλάξει κατά πολύ σε σχέση με το σημερινό μοντέλο, που συνεχίζει να διατίθεται στην αγορά της γειτονικής Ιταλίας.
Με το μαύρο καμουφλάζ να μαρτυρά τα σημεία που έχουν υπάρξει αισθητικές επεμβάσεις, η επερχόμενη Ypsilon θα έχει νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, γρίλια, αλλά και προφυλακτήρα. Από κει και πέρα το υπόλοιπο «σώμα» αναμένεται να μείνει αμετάβλητο, κάτι που πιθανότατα θα ισχύσει και για τα μηχανικά σύνολα.
Μιλώντας για τους κινητήρες να σημειώσουμε πως την περασμένη άνοιξη παρουσιάστηκε η ήπια υβριδική έκδοση της νέας Lancia Ypsilon που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου Firefly που υποβοηθείται από μία γεννήτρια 12 βολτ και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Η μονάδα παρέχει συνολικά 70 ίππους και 92 Nm ροπή και συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο εξατάχυτο κιβώτιο.
Προς το παρών δεν υπάρχει κάποια άλλη πληροφορία παρά μόνο πως η φρεσκαρισμένη Lancia Ypsilon αναμένεται να κάνει πρεμιέρα προς το τέλος του μήνα.
Κλείνοντας, αναφορικά με τα μελλοντικά πλάνα της Lancia, μένει να φανεί ποια θα είναι αυτά, ιδιαίτερα από τη στιγμή που μόλις πριν από λίγες ημέρες επισημοποιήθηκε η μεγάλη συγχώνευση FCA-PSA που έφερε την Stellantis. Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως η συγχώνευση θα αποτελέσει την αρχή του τέλος για την εμβληματική ιταλική μάρκα, άλλοι πάλι υποστηρίζουν πως θα επιστρέψει δριμύτερη και με νέα προϊόντα στις αγορές! Το μέλλον θα δείξει.
Να δεις πως το λένε... Α! ναι, με κλ***ς δε βάφονται αβγά!
Ζήτω συγνώμη για την έκφραση, αλλά επειδή θα βάλουν φώτα led και μια 10αρα οθόνη, σε ένα μοντέλο 25ετίας αυτό δεν είναι φρεσκάρισμα.
Τέλος πάντων, όπως έγραψα και για τη νέα αρχή της stellantis, μακάρι να αναστήσει τις παλαιές μάρκες του Ιταλικού ...συρφετού! με ποιοτικά, καλοφτιαγμένα, ανταγωνιστικά μοντέλα. Αυτό θα είχε (εμπορικό) ενδιαφέρον, και όχι μόνο.
Να δεις πως το λένε... Α! ναι, με κλ***ς δε βάφονται αβγά! Ζήτω συγνώμη για την έκφραση, αλλά επειδή θα βάλουν φώτα led και μια 10αρα οθόνη, σε ένα μοντέλο 25ετίας αυτό δεν είναι φρεσκάρισμα. Τέλος πάντων, όπως έγραψα και για τη νέα αρχή της stellantis, μακάρι να αναστήσει τις παλαιές μάρκες του Ιταλικού ...συρφετού! με ποιοτικά, καλοφτιαγμένα, ανταγωνιστικά μοντέλα. Αυτό θα είχε (εμπορικό) ενδιαφέρον, και όχι μόνο.