50 χρόνια μετά το λανσάρισμα της Miura, η Lamborghini έβγαλε από το μουσείο της τρεις και της έβαλε να κάνουν ξανά τη διαδρομή της ταινίας του 1969 «The Italian Job» (Ληστεία αλά ιταλικά).
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

50 χρόνια μετά το λανσάρισμα της Miura, η Lamborghini έβγαλε από το μουσείο της τρεις και της έβαλε να κάνουν ξανά τη διαδρομή της ταινίας του 1969 «The Italian Job» (Ληστεία αλά ιταλικά).

Lamborghini Miura η 50άρα

2.975 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2016)

50 χρόνια μετά το ντεμπούτο της Miura, η Lamborghini έβγαλε από το μουσείο της τρία αμάξια και τα έβαλε να ξανατρέξουν τη διαδρομή από την ταινία «Ληστεία αλά ιταλικά», που βοήθησε στο να χτιστεί ο θρύλος της.

Η Miura P400 σχεδιάστηκε στον ελεύθερο χρόνο των ανθρώπων της Lamborghini, καθώς το αφεντικό Ferruccio Lamborghini δεν την ήθελε. Παρόλα αυτά, παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο όχημα στην έκθεση της Γενεύης το 1966, με τα υπόλοιπα να αποτελούν ιστορία.Σήμερα, 50 χρόνια μετά, η εταιρεία τιμώντας το θρυλικό της μοντέλο, έβγαλε από το μουσείο της τρεις Miura και της έβαλε να κάνουν ξανά τη διαδρομή της ταινίας του 1969 «The Italian Job» (Ληστεία αλά ιταλικά). Φυσικά και τα αυτοκίνητα είχαν τη συνοδεία της αστυνομίας στην αριστουργηματικό δρόμο 27, στο γνωστό Πέρασμα του Αγίου Βερνάρδου των Ιταλικών Αλπεων. Το παρόν στην εκδήλωση έδωσαν τρεις άνθρωποι που συνέδεσαν τα ονόματά τους με την Miura, ο σχεδιαστής της Carrozzeria Bertone, Marcello Gandini, αλλά και οι δύο μηχανικοί Gian Paolo Dallara και Paolo Stanzani.Για το τέλος σας αφήσαμε και λίγη ιστορία, διηγούμενοι με δύο λόγια τη «ζωή» της Lamborghini Miura. Από το 1966 έως το 1973, η Lamborghini έφτιαξε 764 αντίτυπα της τότε ναυαρχίδας της. Ήταν ένα δίθυρο sports car, με τον κινητήρα του τοποθετημένο εγκάρσια στο κέντρο και την κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς. Το V12 σύνολο είχε χωρητικότητα 3,9 λίτρων και απέδιδε 350 ίππους στην έκδοση P400, ενώ στην P400S (338 κομμάτια) πήρε ακόμα 20 ίππους. Η κορυφαία και πιο διάσημη P400SV (150 κομμάτια), πάλι, διέθετε ισχύ 385 αλόγων. Η «απλή» Ρ400 έκανε το 0-100 σε 7,2 δλ. και η S σε 6,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ήταν της τάξης των 271 χλμ./ώρα. Η Miura αντικαταστάθηκε το 1974 από την Countach και σήμερα κοστίζει μια μικρή περιουσία.Δείτε παρακάτω ένα video της Lamborghini με έξι Miura να κλέβουν τις εντυπώσεις πριν από ένα μήνα στο Amelia Concours d`Elegance 2016.

Το παρόν στην εκδήλωση έδωσαν τρεις άνθρωποι που συνέδεσαν τα ονόματά τους με την Miura, ο σχεδιαστής της Carrozzeria Bertone, Marcello Gandini, αλλά και οι δύο μηχανικοί Gian Paolo Dallara και Paolo Stanzani.

Το παρόν στην εκδήλωση έδωσαν τρεις άνθρωποι που συνέδεσαν τα ονόματά τους με την Miura, ο σχεδιαστής της Carrozzeria Bertone, Marcello Gandini, αλλά και οι δύο μηχανικοί Gian Paolo Dallara και Paolo Stanzani.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green