2 Φωτογραφίες »
Η δεύτερη γενιά, όμως, με τα «pop up» φωτιστικά σώματα ήρθε να απογειώσει το Celica και να δημιουργήσει τον μύθο γύρω από το όνομά του.
ST165 και ST189: Έως 225 ίππους
176.459 Επισκέψεις στο άρθρο
Η ιστορία του Toyota Celica GT-4 ξεκινά πίσω στο 1986 με την κωδική ονομασία «ST165 GT-4». Ο 2λιτρος κινητήρας απόδοσης έως 190 ίππων, συνοδευόμενος από τετρακίνηση με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, κέρδισε κατευθείαν την εκτίμηση του κοινού. Βέβαια, εξωτερικά οι αλλαγές περιορίστηκαν σε έναν πιο «επιθετικό» εμπρός προφυλακτήρα, στην ύπαρξη πλευρικών spoilers και τα αυτοκόλλητα με το λογότυπο «GT-Four» στις πόρτες.
Η δεύτερη γενιά, όμως, με τα «pop up» φωτιστικά σώματα ήρθε να απογειώσει το Celica και να δημιουργήσει τον μύθο γύρω από το όνομά του. Παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία το 1989 με την ονομασία «ST189», ενώ το φαρδύ αμάξωμα εξοπλιζόταν με ανασχεδιασμένο καπό. Κάτω από το καπό βρισκόταν ο 2λιτρος 3S-GTE με 225 ίππους και 304 Nm ροπής. Πέρα από το σύστημα τετρακίνησης, η αποκορύφωση ήρθε με την τοποθέτηση πίσω διαφορικού τύπου Torsen.
Λίγα χρόνια αργότερα ήρθε η πιο σημαντική έκδοση στην ιστορία του Toyota Celica GT-4, ήταν το «Carlos Sainz» που παράχθηκε σε μόλις 5.000 αντίτυπα. Η παραγωγή του ξεκίνησε για να δοθεί έγκριση συμμετοχής από τη FIA στο WRC. Σήμα κατατεθέν ήταν ο τεράστιος αεραγωγός στο καπό, ενώ στα μηχανικά μέρη ξεχώριζε το νέο intercooler, ο νέος υπερσυμπιεστής και το τροποποιημένο σύστημα μετάδοσης.
Η δεύτερη γενιά, όμως, με τα «pop up» φωτιστικά σώματα ήρθε να απογειώσει το Celica και να δημιουργήσει τον μύθο γύρω από το όνομά του. Παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία το 1989 με την ονομασία «ST189», ενώ το φαρδύ αμάξωμα εξοπλιζόταν με ανασχεδιασμένο καπό. Κάτω από το καπό βρισκόταν ο 2λιτρος 3S-GTE με 225 ίππους και 304 Nm ροπής. Πέρα από το σύστημα τετρακίνησης, η αποκορύφωση ήρθε με την τοποθέτηση πίσω διαφορικού τύπου Torsen.
Λίγα χρόνια αργότερα ήρθε η πιο σημαντική έκδοση στην ιστορία του Toyota Celica GT-4, ήταν το «Carlos Sainz» που παράχθηκε σε μόλις 5.000 αντίτυπα. Η παραγωγή του ξεκίνησε για να δοθεί έγκριση συμμετοχής από τη FIA στο WRC. Σήμα κατατεθέν ήταν ο τεράστιος αεραγωγός στο καπό, ενώ στα μηχανικά μέρη ξεχώριζε το νέο intercooler, ο νέος υπερσυμπιεστής και το τροποποιημένο σύστημα μετάδοσης.
Σελίδα 1 | Toyota Celica: Όταν οι Ιάπωνες έκαναν πλάκα στο WRC με τη Celica GT-4 |
Σελίδα 2 | ST165 και ST189: Έως 225 ίππους |
Σελίδα 3 | ST205: Η τρίτη και τελευταία γενιά |
Σελίδα 4 | 30 νίκες στις ειδικές διαδρομές |
Σελίδα 5 | Ξέρετε ότι: |