ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mild hybrid, diesel ή Plug-in; Ποια έκδοση Mercedes GLA είναι καλύτερη;

 Σχολιάστε 
42.460 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2024)
Mild hybrid, diesel ή Plug-in; Ποια έκδοση Mercedes GLA είναι καλύτερη;

- Η ήπια υβριδική GLA έχει ηλεκτρικό boost και καίει σαν diesel στο ταξίδι
- Ένα ντεπόζιτο της diesel GLA βγάζει γύρω στα 800 χλμ., σύμφωνα με την Mercedes
- Η Plug-in hybrid GLA 250e κάνει 65 χλμ. με λιγότερα από 5 ευρώ (με ρεύμα)
- Ανεξαρτήτως κινητήρα, έχει μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών, που γίνεται... κονσόλα παιχνιδιού (Sudoku, Shuffle Puck, Pairs, Match 3, κουίζ)

Η ήπια υβριδική GLA έχει ηλεκτρικό boost και καίει σαν diesel στο ταξίδι

Φρεσκαρισμένη σχεδιαστικά, αναβαθμισμένη τεχνολογικά αλλά και με νέα «παλέτα» κινητήρων, η ανανεωμένη Mercedes GLA αποτελεί μία κλασική luxury επιλογή, με σημαντικά μερίδια τόσο στις ιδιωτικές (λιανικές), όσο και στις εταιρικές πωλήσεις (leasing). Η νέα Mercedes GLA προσφέρεται σε 10 επιλογές κινητήρων, σχεδόν αποκλειστικά εξηλεκτρισμένων. Αυτή είναι και σημαντικότερη αλλαγή συγκριτικά με το προ-facelift αυτοκίνητο.
 
Πλέον δηλαδή, λανσάρεται με ήπια υβριδική τεχνολογία, που η Mercedes ονομάζει EQ Boost. Ουσιαστικά μιλάμε για έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 13,6 ίππων που δίνει ροπή στις χαμηλές στροφές και συγκρατεί την κατανάλωση σε πιο χαμηλά επίπεδα. Και το βλέπεις στην πράξη, όταν σε μέσες συνθήκες με την GLA 200 (163 PS) θα κάψεις, πάνω-κάτω, 8 λίτρα στα 100 χλμ. σε πόλη και ταξίδι. Βέβαια, εκεί που κάνει πραγματικά τη διαφορά η mild hybrid τεχνολογία είναι στο ταξίδι, μιας και τα 5,1 λτ./100 χλμ. πορείας στον αυτοκινητόδρομο είναι αριθμός που θυμίζει κατανάλωση diesel αυτοκινήτου. Και είναι η πιο χαμηλή κατανάλωση της κατηγορίας των οικογενειακών SUV με κινητήρες βενζίνης (απλούς, ήπια υβριδικούς ή full hybrid).

Ένα ντεπόζιτο της diesel GLA βγάζει γύρω στα 800 χλμ., σύμφωνα με την Mercedes

Αφού μιλήσαμε για diesel, να αναφερθούμε και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Συγκεκριμένα, υπάρχουν 3 συνολικά επιλογές, με κίνηση στους 2 αλλά και στους 4 τροχούς (4MATIC). Η «βασική» πετρελαιοκίνητο Mercedes GLA 200 d αποδίδει 150 άλογα και ξεκινά από τα 57.150 ευρώ. Σύμφωνα με την γερμανική μάρκα «καίει» 5,4 λτ./100 χλμ.. ΅Αρα, αν βάλουμε στην εξίσωση το ρεζερβουάρ των 43 λίτρων, η diesel Mercedes GLA 200 βγάζει με ένα ντεπόζιτο γύρω στα 800 χλμ..

Η Plug-in hybrid GLA 250e κάνει 65 χλμ. με λιγότερα από 5 ευρώ (με ρεύμα)

Έπειτα, υπάρχει και η Plug-in hybrid Mercedes GLA 250e, η έκδοση που μπαίνει στην πρίζα για να κάνεις ορισμένα χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά. Μόνο με ρεύμα. Η συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 218 ίππους και σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center έχει πραγματική αυτονομία 65 χιλιομέτρων. Αυτά τα χιλιόμετρα θα σου κοστίσουν στο χειρότερο σενάριο (σ.σ. δηλαδή φόρτιση εκτός σπιτιού) 5 ευρώ.

Ανεξαρτήτως κινητήρα, έχει μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών, που γίνεται... κονσόλα παιχνιδιού (Sudoku, Shuffle Puck, Pairs, Match 3, κουίζ)

Όλα τα παραπάνω αφορούν αναβαθμίσεις κινητήρων και απόδοσης, σε διάφορες εκδόσεις της ανανεωμένης Mercedes GLA. Εκτός των συγκεκριμένων upgrades, το luxury οικογενειακό SUV «γέμισε» περισσότερο εξοπλιστικά στη «βασική» του. Κυριότερη αναβάθμιση όλων είναι η στάνταρ, πλέον, παρουσία των δύο μεγάλων οθόνων των 10,25 ιντσών. Μάλιστα, στην οθόνη αφής του συστήματος infotainment MBUX ο οδηγός της ανανεωμένης Mercedes GLA μπορεί να παίξει ηλεκτρονικά παιχνίδια. Να την κάνει δηλαδή κονσόλα για διάφορα games που προσφέρονται στο menu του δημοφιλούς μικρομεσαίου SUV (π.χ. Sudoku, Pairs).

Σελίδα 2Κινητήρες βενζίνης: Η εισαγωγική mild hybrid & η σπορ AMG με τα 306 άλογα
Σελίδα 3GLA που μπαίνει στην πρίζα & κάνει σχεδόν 70 χλμ. μόνο με ρεύμα
Σελίδα 4Η diesel GLA & o στάνταρ εξοπλισμός
FORD
SEAT KATOXOS