«Φέρτε τη BMW Σειρά 3 εδώ. Βάλτε την στην πίστα να την οδηγήσουμε και θα δείτε. Δεν έχω καμία αμφιβολία για την επιτυχία της Giulia» δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της Fiat, ο Sergio Marchionne.

«Φέρτε τη BMW Σειρά 3 εδώ. Βάλτε την στην πίστα να την οδηγήσουμε και θα δείτε. Δεν έχω καμία αμφιβολία για την επιτυχία της Giulia» δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της Fiat, ο Sergio Marchionne.

Οδηγούμε: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

43.624 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)

Η νέα εποχή της Alfa Romeo είναι γεγονός και οι Ιταλοί φροντίζουν με τη νέα Giulia να το φωνάξουν δυνατά. Εμείς, ταξιδεύουμε μέχρι την πίστα δοκιμών της Fiat στο Μπαλόκο της Ιταλίας, για να πάρουμε μια γερή δόση από τη νέα Giulia Quadrifoglio των 510 ίππων!

What is New
- 3λιτρος biturbo V6 με 510 ίππους
- 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ.
- Πισωκίνητη, άψογα ζυγισμένη και με βάρος μόνο 1.580 κιλά
- Στην Ελλάδα τον Ιούλιο
Ήγγικεν η ώρα. Ύστερα από αρκετές αλλαγές προγράμματος, καθυστερήσεις στο λανσάρισμά της και τελικά, το ξεκίνημα της παραγωγής της μόλις πριν από ένα μήνα στο ιστορικό εργοστάσιο Cassino της Fiat έξω από τη Ρώμη, η νέα Alfa Romeo Giulia με σάρκα και οστά, βρίσκεται στη διάθεσή μας για να την οδηγήσουμε στο γνωστό μας Balocco της Ιταλίας, το κέντρο ουσιαστικά της εξέλιξης των περισσότερων αυτοκινήτων του Fiat Group (ή Fiat-Chrysler εάν προτιμάτε). Πριν όμως αναφερθούμε στις εντυπώσεις μας από το αυτοκίνητο και ιδίως από την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio των 510 ίππων, θα πρέπει να μιλήσουμε λίγο για το που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η Alfa Romeo και ποιος είναι ο ρόλος που παίζει η νέα Giulia όχι τόσο στο παρόν, αλλά κυρίως στη μελλοντική υπόσταση της μάρκας. Ας ξεκινήσουμε…
Η νέα Giulia απαρχή μιας νέας εποχής
Στη σύγχρονη ιστορία της Alfa Romeo και κυρίως στα 16 χρόνια που έχουμε διανύσει πλέον για την εκατονταετία του 2000, είναι αλήθεια ότι η ιστορική μάρκα ψάχνει την ταυτότητά της. Δεν μπορεί να το πει κανείς διαφορετικά, όταν σήμερα, και ενώ οι ανταγωνιστές της έχουν πλέον προχωρήσει μπροστά, η Alfa έχει μείνει ουσιαστικά με 2 μοντέλα στη γκάμα της, την αποτελεσματική MiTo και την εξαιρετική Giulietta, που όμως έχουν συμπληρώσει 8 και 6 χρόνια αντίστοιχα παρουσίας. Υπάρχει και η ξεχωριστή Alfa Romeo 4C, όμως αυτή είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο, που περισσότερο προωθεί το μύθο της Alfa παρά τις πωλήσεις, οι οποίες δείχνουν να έχουν κολλήσει χαμηλά (55.500 αυτοκίνητα πανευρωπαϊκά το 2015, -2,6% σε σχέση με το 2014). Σε αυτό το πλαίσιο η Alfa Romeo λανσάρει τη νέα Giulia, η οποία ναι μεν τοποθετείται σε μια κατηγορία που δεν αναμένεται να υπέρ-διπλασιάσει τις πωλήσεις της φίρμας, όμως αποτελεί ίσως το καλύτερο δείγμα για το που θα πορευτεί από εδώ και πέρα η εταιρεία: Ξεκάθαρα premium, με σπορ κληρονομία και άσβεστο «πάθος», η Alfa μπαίνει σε μια νέα εποχή ισχυροποίησης της, που θα εκφραστεί όχι μόνο με 100% καινούργια μοντέλα όπως είναι η Giulia (και στη συνέχεια τα νέα της SUV), αλλά κυρίως με την αποτύπωση στη συνείδηση του αγοραστή, ότι η Alfa Romeo είναι ίσως η μοναδική ευρωπαϊκή μάρκα που μπορεί να κοιτάξει στα ίσια τους Γερμανούς κυρίαρχους των premium. Αλλωστε, όπως δήλωσε πριν λίγες ημέρες και ο ισχυρός άνδρας της Fiat, ο Sergio Marchionne: «Φέρτε τη BMW Σειρά 3 εδώ. Βάλτε την στην πίστα να την οδηγήσουμε και θα δείτε. Δεν έχω καμία αμφιβολία για την επιτυχία της Giulia…».
Μια Alfa με ξεχωριστό στυλ
Αισθητικά, η νέα Alfa Romeo Giulia προβάλει έναν έντονο δυναμισμό σε συνδυασμό με το ξεχωριστό στυλ που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τα δημιουργήματα της μάρκας. Παράλληλα, στοιχεία όπως η νέα πισωκίνητη πλατφόρμα και η νέα θέση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα (για λόγους ζυγίσματος), μας έχουν φέρει ένα μεσαίο με πολύ μικρούς προβόλους και μακρύ καπό στο εμπρόσθιο τμήμα, το οποίο καταλήγει πάνω σε όμορφα μακρόστενα φωτιστικά, αλλά και την τονισμένη παρουσία του παραδοσιακού θυρεού της Alfa Romeo. Στο πίσω μέρος από την άλλη, οι Ιταλοί έχουν φροντίσει ώστε η νέα Giulia να παραπέμπει και σε 4θυρα κουπέ, λόγω της ομαλότερης κλίσης της τελευταίας κολώνας της οροφής, πλαισιώνοντας τη και με νέας σχεδίασης μοντέρνα φωτιστικά. Για την κορυφαία Giulia QV, η Alfa Romeo έχει τονίσει το αμάξωμα με περιμετρικά σπόιλερ, πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, αλλά και 4πλές εξατμίσεις με μεγάλο πίσω διαχύτη. Σε ό,τι αφορά τέλος στην αεροδυναμική, ο συντελεστής οπισθέλκουσας βρίσκεται χαμηλά στο cd: 0,32, με οφέλη σε επιδόσεις, κατανάλωση και θόρυβο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center