Η νέα «βασική» McLaren φέρει το γνωστό twin-turbo 3.8 λτ. V8 μοτέρ, του οποίου η ισχύς έπεσε στους 570 ίππους στις 7.400 σ.α.λ., ενώ προσφέρει ροπή 600 Nm ανάμεσα στις 5.000 και 6.500 σ.α.λ.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα «βασική» McLaren φέρει το γνωστό twin-turbo 3.8 λτ. V8 μοτέρ, του οποίου η ισχύς έπεσε στους 570 ίππους στις 7.400 σ.α.λ., ενώ προσφέρει ροπή 600 Nm ανάμεσα στις 5.000 και 6.500 σ.α.λ.

Με 570 PS η νέα McLaren, 3,2 δλ. για το 0-100

2.721 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2015)

Με εξωτικά υλικά και μίνιμαλ λειτουργικό σαλόνι, η νέα «βασική» McLaren 570S έχει 434 ίππους στον τόνο (570 συνολικά) και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δλ. Ραντεβού σε λίγο στην έκθεση της Νέας Υόρκης.

Η βρετανική απάντηση στην Porsche 911 Turbo, η νέα McLaren 570S, είναι πλέον γεγονός και αποτελεί την entry-level επιλογή για όσους θέλουν ένα μοντέλο της φίρμας. Η αλήθεια είναι, πάντως, πως κοιτώντας από μπροστά το νέο αυτοκίνητο, θα δυσκολευτείς να το ξεχωρίσεις από την 650S. Ωστόσο, στο πλάι και στο γεμάτο καμπύλες πίσω τμήμα, διαφοροποιείται.Στο εσωτερικό, πάλι, η McLaren επέλεξε μια μινιμαλιστική λογική, με μια μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment και τα χειριστήρια του κλιματισμού να μετακομίζουν στο κεντρικό τούνελ. Σύμφωνα με τη φίρμα, η 570S είναι πιο ευρύχωρη και λειτουργική από κάθε άλλη McLaren, με αυξημένο αποθηκευτικό χώρο εντός καμπίνας και άλλα 150 λίτρα μπροστά.Η νέα «βασική» McLaren φέρει το γνωστό twin-turbo 3.8 λτ. V8 μοτέρ, του οποίου η ισχύς έπεσε στους 570 ίππους στις 7.400 σ.α.λ., ενώ προσφέρει ροπή 600 Nm ανάμεσα στις 5.000 και 6.500 σ.α.λ. Στάνταρ είναι τα κεραμικά φρένα που ακινητοποιούν τα ελαστικά Pirelli P-Zero Corsa διάστασης 225/35/R19 μπροστά και 285/35/R20 πίσω.Η 570S έχει χτιστεί πάνω στο νέο ανθρακονημάτινο σασί MonoCell II, το οποίο σε συνδυασμό με τη χρήση αλουμινίου στα μέρη του αμαξώματος, κράτησε το βάρος στα 1.313 κιλά. Η κατανομή του βάρους είναι στο 42/58 μπροστά/πίσω, ενώ η σχέση ισχύος προς βάρος είναι 434 ίπποι/τόνο. Το μήκος ανέρχεται σε 4530 χλστ., το πλάτος σε 2.095 χλστ., ενώ το ύψος σε 1.202 χλστ.Η δύναμη μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων SSG. Σύμφωνα με την εταιρεία, η 570S χρειάζεται μόλις 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 9,5 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, ενώ η τελική της ταχύτητα ανέρχεται σε 328 χλμ./ώρα. Για όσους νοιάζονται, η κατανάλωση που δηλώνεται είναι της τάξης των 9,22 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2, 258 γρ./χλμ.

Η 570S χρειάζεται μόλις 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 9,5 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, ενώ η τελική της ταχύτητα ανέρχεται σε 328 χλμ./ώρα.

Η 570S χρειάζεται μόλις 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 9,5 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, ενώ η τελική της ταχύτητα ανέρχεται σε 328 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center