Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά

15.320 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2024)
Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μοντέρνο στο μάτι και σε τεχνολογίες, το νέο Dacia Duster ανέβηκε χωρίς αμφιβολία επίπεδο. Το θέμα είναι να ξανακερδίσει και τον Value for Money χαρακτήρα -όπως συμβαίνει στην Ευρώπη- που τον τελευταίο καιρό έχει χαθεί από την ελληνική αγορά.
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά* Dacia Duster ECO-G 100 4Χ2 Dacia Duster TCe 130 mHEV 4Χ2 (4Χ4) Dacia Duster Hybrid 140 4Χ2
Κινητήρας 3κύλινδρος, 999 κ.εκ., 9βάλβιδος, turbo, πολλαπλός ψεκασμός βενζίνης ή LPG 3κύλινδρος, 1.199 κ.εκ., 12βάλβιδος, turbo, άμεσος ψεκασμός βενζίνης 4κύλινδρος, 1.598 κ.εκ., 16βάλβιδος, πολλαπλός ψεκασμός βενζίνης Hybrid, ηλεκτροκινητήρας 20PS, 50 Nm
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 100/4.600 (90/4.800 με βενζίνη) 130/4.500 140/5.600 (συνδυαστικά)
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/2.000 (160/2.200 με βενζίνη) 230/2.100 148/3.600 (μονο θερμικός κινητήρας)
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,2 9,9 (11,0) 10,1
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 168 180 160
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 8,1 (6,5 με βενζίνη) 5,6 (6,0) 5,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 126 (147 με βενζίνη) 123 (135) 113
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική/Ημιάκαμπτος άξονας (Γόνατα ΜακΦέρον)
Φρένα Ε/Π Aερ. Δίσκοι 280 χλστ.(296 χλστ. στο Hybrid) / Tαμπούρα (δίσκοι 280 χλστ.με ηλεκτρικό χειρόφρενο)
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.343x1.813x1.656 (με μπάρες οροφής)
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.657
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 209 (217)
Γωνία προσέγγισης/ράμπας/φυγής (μοίρες) 31/24/36 (24/23/36)
Kύκλος στροφής (μ.) 10,86
Χώρος αποσκευών (λτ.) 517 (450)
Ικανότητα έλξης με/χωρίς φρένα (κιλά) 1.200/675 1.500/685 (1.500/730) 750/725
Βάρος (κιλά) 1.276 1.304 (1.390) 1.380
       

Σελίδα 1Οδηγούμε στην Ισπανία: Νέο Dacia Duster | «Μουράτο», υβριδικό, αλλά χωρίς diesel
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο μοντέρνο και δυναμικό
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Έγινε high-tech και ακόμα πιο πρακτικό
Σελίδα 4Κινητήρες: To υβριδικό «σκότωσε» το diesel
Σελίδα 5Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο στο δρόμο, πιο αγρίμι ως 4Χ4
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER