Ήπια υβριδική από 163 άλογα και από 47.500 ευρώ
3 Φωτογραφίες »

Ήπια υβριδική από 163 άλογα και από 47.500 ευρώ

52.814 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2024)

H GLA αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο της Mercedes στον κόσμο των SUV και ταυτόχρονα το best seller της φίρμας για το 2023. To οικογενειακό SUV της μάρκας προσφέρεται τώρα στην ανανεωμένη του έκδοση, η οποία δηλώνει πλέον ακόμη περισσότερο πιστή στον υβριδισμό, αφού πλέον συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία. Εκτός από αυτή την προσθήκη, δεν έχουν αλλάξει πολλά αφού η GLA συνεχίζει να διακρίνεται για την εκλεπτυσμένη του σχεδίαση, το super ποιοτικό εσωτερικό, το τελευταίας γενιάς MBUX για το infotainment και το υποδειγματικό επίπεδο ποιότητας κύλισης.


Η GLA, όπως αναφέραμε πιο πάνω, άφησε πίσω της την καθαρή βενζινούλα και υιοθέτησε 48-βολτο ήπια υβριδικό σύνολο που προσθέτει στο κινητήριο σύνολο του αστεριού έναν ηλεκτροκινητήρα 10 kW (13,6 ίπποι) με 150 Nm ροπής που επιτρέπει στο θερμικό μοτέρ των 1,33 λτ. να σβήνει εντελώς και το αυτοκίνητο να κυλάει ελεύθερα όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Η ισχύς φτάνει στην έκδοση GLA 200 τους 163 ίππους χωρίς να ξεχνάμε τα 13 άλογα του 48V συστήματος, ενώ η μέση κατανάλωση στην δοκιμή που κάναμε στο αυτοκίνητο φτάνει τα 8 λτ./100 χλμ.

Η ανανεωμένη GLA προσφέρεται επίσης στις εκδόσεις GLA 220 και GLA 250 με 2λιτρο μοτέρ, οι οποίες συνδυάζονται επίσης με το 48V σύστημα αλλά και με σύστημα τετρακίνησης. Η ισχύς του είναι 190 και 224 άλογα αντίστοιχα, με τη Mercedes να ανακοινώνει μέση εργοστασιακή κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. και στις δύο περιπτώσεις. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκονται οι AMG εκδόσεις της ανανεωμένης GLA στα 306 και 421 άλογα.

Οι τιμές της βενζινοκίνητης/ήπια υβριδικής GLA: 
Mercedes GLA 200: 47.500 ευρώ
Mercedes GLA 220 4MATIC: 52.600
Mercedes GLA 250 4MATIC: 56.650
Mercedes-AMG GLA 35 4ΜΑΤIC: 67.450
Mercedes-AMG GLA 45 S 4ΜΑΤIC: 92.650

Σελίδα 1Ποια Mercedes GLA: Ήπια υβριδική, diesel ή Plug-in;
Σελίδα 2Ήπια υβριδική από 163 άλογα και από 47.500 ευρώ
Σελίδα 3GLA σε diesel σε 150 και 190 άλογα
Σελίδα 4Plug-in υβριδική GLA που καίει μόνο ρεύμα για 70 χλμ.
ford
test center