Γενικά το σύστημα των εκκεντροφόρων ενός κινητήρα είναι ένας βελτιώσιμος τομέας. Στο εμπόριο υπάρχουν aftermarket εκκεντροφόροι, οι οποίοι υπόσχονται αύξηση της ιπποδύναμης αλλά και της ροπής ενός μηχανικού συνόλου. Βέβαια, υπάρχει και η οικονομικότερη λύση, η οποία αφορά στη βελτίωση των εργοστασιακών εκκεντροφόρων από μηχανικούς, που εξειδικεύονται στον τομέα αυτό και διαθέτουν τα ανάλογα μηχανήματα.
Όταν λέμε ότι ένας εκκεντροφόρος είναι βελτιωμένος, σημαίνει ότι τα έκκεντρα που διαθέτει είναι ανάλογα σχεδιασμένα, ώστε να προσφέρουν στη βαλβίδα μεγαλύτερο βύθισμα αλλά και διάρκεια. Το αποτέλεσμα είναι να βελτιώνεται σημαντικά η εισαγωγή και η εξαγωγή του κινητήρα, άρα και η απόδοσή του. Σημαντικό ρόλο όμως παίζει η ρύθμιση (χρονισμός) των εκκεντροφόρων.
Για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα, εκτός από τους εκκεντροφόρους, θα πρέπει να έχουμε παρέμβει στην ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα, ώστε να παρέχει περισσότερο καύσιμο, στην εισαγωγή, αλλά και στο σύστημα της εξαγωγής.