Η κύλιση είναι ποιοτική και κυρίως ήσυχη ακόµα και σε ταχύτητες ταξιδιού, εκεί όπου το Niro έχει στιβαρό και σίγουρο πάτηµα.
Το Kia Niro δίνει ρεσιτάλ οικονοµίας χάρη στο εξελιγµένο υβριδικό σύνολο των 141 ίππων και σε γεµίζει οδηγικά λόγω αυτόµατου κιβωτίου. Μπορείτε να δείτε τις τιμές του Kia Niro πατώντας εδώ.
To Niro σχεδιαστικά υιοθετεί τη νέα γραµµή της Kia, τεχνολογικά δεν του λείπει τίποτα και κάτω από το καπό του υπάρχουν πολλαπλές επιλογές κινητήρων. Η πιο δηµοφιλής είναι η full υβριδική, η οποία όπως είδαµε στη δοκιµή της είναι το πιο οικονοµικό µοντέλο της κλάσης. Τον οικονοµικό του χαρακτήρα απέδειξε και στο Γύρο Οικονοµίας που πραγµατοποιήσαµε, όπως έδειξαν και οι µετρήσεις µας:
Κατανάλωση εντός πόλης 3,6 λτ./100 χλµ.
Κατανάλωση στo ταξίδι 4,8 λτ./100 χλµ.
Βασικός υπεύθυνος γι αυτά τα νούµερα είναι το υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν ατµοσφαιρικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων GDI (απόδοσης 105 ίππων) και έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 141 ίππους µε ροπή 256 Nm. Η µπαταρία υψηλής τάσης του συστήµατος βρίσκεται κάτω από τα καθίσµατα και έχει χωρητικότητα 1,32 kWh.
Paddles για δύο «δουλειές» Ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί σε πολύ χαµηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβοηθά τον θερµικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναµη (επιτάχυνση, ανηφόρες). Με τη σειρά του ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει τη µπαταρία κατά τη λειτουργία του, ενώ ενέργεια ανακτάται και κατά την πέδηση του οχήµατος. Ίδιας φιλοσοφίας µε το σύστηµα του Tucson, µόνο που εδώ η ένταση της ανάκτησης ρυθµίζεται από τα paddles του τιµονιού, όταν έχεις επιλέξει το πρόγραµµα ECO. Αν πάλι έχεις επιλέξει το «Sport» τότε τα paddles αλλάζουν χειροκίνητα τις σχέσεις στο αυτόµατο κιβώτιο διπλού συµπλέκτη 6 σχέσεων, κάτι που προσφέρει ένα συγκριτικό πλεονέκτηµα έναντι των CVT κιβωτίων, τόσο σε άνεση, όσο και στην πιο ευχάριστη αίσθηση στο δρόµο.
Στην πράξη, η έξτρα ώθηση είναι αντιληπτή σε κάθε έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού, ενώ σε συνθήκες cruising ο ηλεκτροκινητήρας καθυστερεί την εµπλοκή του θερµικού µοτέρ προς όφελος της κατανάλωσης. Μάλιστα το Niro έχει την ικανότητα να κινείται ηλεκτρικά µέχρι και ταχύτητα 120 χλµ./ώρα, ενώ συνολικά οι επιδόσεις του κρίνονται ιδιαίτερα καλές, ειδικά οι ενδιάµεσες επιταχύνσεις.