ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η ιστορία του ατμοσφαιρικού Busso V6 ξεκίνησε αρκετά πριν από το 2003, πέρασε από αρκετά στάδια και στην τελευταία του μορφή επιλέχθηκε για τις 147 GTA και 156 GTA.
3 Φωτογραφίες »

Η ιστορία του ατμοσφαιρικού Busso V6 ξεκίνησε αρκετά πριν από το 2003, πέρασε από αρκετά στάδια και στην τελευταία του μορφή επιλέχθηκε για τις 147 GTA και 156 GTA.

Busso V6: Ένα «κόσμημα» 250 ίππων!

175.151 Επισκέψεις στο άρθρο

Περνάμε στην «καρδιά» της Alfa Romeo 147 GTA, τον Busso V6 που χάρισε στην Ιταλίδα δύο βασικά χαρακτηριστικά: το πρώτο ήταν οι επιδόσεις που δε συγκρίνονταν με κανένα αυτοκίνητο εκείνης της κατηγορίας και το δεύτερο ήταν ο εκπληκτικός ήχος του εξακύλινδρου που όμοιός του δεν υπήρξε και ούτε πρόκειται να υπάρξει. Η ιστορία του ατμοσφαιρικού Busso V6 ξεκίνησε αρκετά πριν από το 2003, πέρασε από αρκετά στάδια και στην τελευταία του μορφή επιλέχθηκε για τις 147 GTA και 156 GTA. Ο υπερκυβισμένος κινητήρας άγγιξε τα 3.179 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών και έφερε 24 βαλβίδες. Έπειτα από αμέτρητες ώρες εξέλιξης, η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 250 ίππους και η ροπή έφτασε στα 300 Nm, με αποτέλεσμα τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται σε μόλις 6,3 δευτερόλεπτα. Η ιστορία του ολοκληρώθηκε το 2005, με την Alfa Romeo να σταματά την παραγωγή του θρυλικού V6 στο εργοστάσιο του Arese λόγω των αυστηρών περιβαλλοντικών περιορισμών και της αδυναμίας περαιτέρω εξέλιξης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κανείς δε θα ξεχάσει τον επικό ήχο και τους χρωμιομένους αυλούς.

Πιο διακριτικό κλίμα επικρατεί στο εσωτερικό, τα καθίσματα έχουν βελτιωμένη πλευρική στήριξη, ενώ το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ δίνουν «sportive» χαρακτήρα.
3 Φωτογραφίες »

Πιο διακριτικό κλίμα επικρατεί στο εσωτερικό, τα καθίσματα έχουν βελτιωμένη πλευρική στήριξη, ενώ το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ δίνουν «sportive» χαρακτήρα.


Ξέρετε ότι:
  • Η Alfa Romeo 147 GTA παρουσιάστηκε το 2002 και η παραγωγή της ολοκληρώθηκε το 2006. Τα μόλις 5.029 αντίτυπα την καθιστούν ένα από τα πιο σπάνια «hot-hatches» της αγοράς.
  • Με το βάρος να περιορίζεται στα 1.360 κιλά, η αναλογία κιλών ανά ίππο βρίσκεται στο εντυπωσιακό 5,4 προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα της κατηγορίας.
  • Μπορεί να μην υπάρχει κάποιου είδους διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλλά η συνολική δυναμική συμπεριφορά καθιστούσε την Alfa Romeo 147 GTA ικανότατη σε «κλειστές» διαδρομές.

Σελίδα 1Memories: Alfa 147 GTA | Όταν οι Ιταλοί μας έμαθαν τα «hot hatch»
Σελίδα 2«Hot-hatch» χωρίς υπερβολές
Σελίδα 3Φτιαγμένη για να οδηγείται στα όρια
Σελίδα 4Busso V6: Ένα «κόσμημα» 250 ίππων!
Autotriti.gr
Audi