Η πρώτη έκδοση που δημιούργησε τον μύθο γύρω από το ιταλικό coupe ήταν αυτή με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με πέντε κυλίνδρους παρατεταγμένους σε σειρά. Ονομάστηκε Fiat Coupe 20v Turbo. Απέκτησε κατευθείαν τον τίτλο του ισχυρότερου Fiat στην ιστορία της φίρμας, ενώ ταυτόχρονα έγινε και το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής με κίνηση στον εμπρός άξονα. Και μόνο αυτοί οι δύο τίτλοι ήταν αρκετοί για να κερδίσει τις εντυπώσεις.
Η εξωτερική σχεδίαση του δίπορτου coupe ήταν εντυπωσιακή, με τα πίσω φωτιστικά σώματα να δίνουν μία γεύση από Ferrari. Τη σχεδίαση του εσωτερικού ανέλαβε εξ` ολοκλήρου ο οίκος Pininfarina. Όπως ήδη αναφέραμε, κάτω από το καπό βρισκόταν ο 2λιτρος 20v κινητήρας με απόδοση 220 ίππων και 310 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ., ο οποίος εξοπλιζόταν με σύστημα υπερπλήρωσης της Garrett. Η κίνηση περνούσε στον εμπρός άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων. Έτσι τα 0-100 χλμ/ώρα ερχόντουσαν σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 250 χλμ/ώρα. Μερικά χρόνια αργότερα, η Fiat προχώρησε σε μία μικρή αναβάθμιση, η οποία περιλάμβανε εκτός των άλλων, 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.