Η διαφορετική προσέγγιση στην επιλογή της κίνησης δεν στερεί από το Sequel χαρακτηριστικά που οφείλει να διαθέτει από τη στιγμή που σκοπός της GM είναι να περάσει στην παραγωγή (και να έχει απήχηση) ένα αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου. Το Sequel προσφέρει ένα "πακέτο" που συνδυάζει προηγμένη τεχνολογία αλλά συνάμα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης, ενεργητικής ασφάλειας και αισθητικής, που πλησιάζουν τα αντίστοιχα αυτοκινήτων συμβατικής τεχνολογίας. Η μονάδα ισχύος αποτελείται από τη συστοιχία κυψελών καυσίμου, τα συστήματα επεξεργασίας υδρογόνου και αέρα, το σύστημα ψύξης και το ηλεκτρικό σύστημα υψηλής τάσης. Η μονάδα αυτή παρέχει τη δυνατότητα στους ηλεκτροκινητήρες να παράγουν 98 ίππους, ενώ προσφέρει και επαρκή ενέργεια για τη λειτουργία των περιφερειακών συστημάτων (θέρμανση, εξαερισμός και κλιματισμός) αλλά και των ηλεκτρονικών συστημάτων και της μπαταρίας. "Η σχεδίαση του συστήματος είναι προϊόν εξέλιξης και τα εξαρτήματα απλούστερα, πράγμα που βοηθά να μειώσουμε το κόστος της τεχνολογίας, προσεγγίζοντας περισσότερο την πραγματικότητα", δήλωσε ο Daniel O'Connell, επικεφαλής του τμήματος Fuel Cell Product Engineering της GM στο Honeoye Falls. Η αυτονομία 300 μιλίων του Sequel είναι αποτέλεσμα εξέλιξης των ρεζερβουάρ αποθήκευσης υψηλής πίεσης, που προσφέρουν στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα μεταφοράς 8 κιλών υδρογόνου, υπερδιπλάσια ποσότητα από αυτή του οχήματος κυψελών καυσίμου HydroGen3 της GM. Τρία ελαφριά ρεζερβουάρ από ανθρακονήματα αποθηκεύουν υδρογόνο υπό πίεση 700 bar. Επίσης, το GM Sequel θα έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά πέδησης, επιτάχυνσης και συμπεριφοράς με τη χρήση τεχνολογίας by-wire αντί των συμβατικών μηχανικών συστημάτων. Τα ηλεκτρονικά συστήματα μετατρέπουν τις εντολές του οδηγού, όπως πάτημα του πεντάλ φρένου ή στρίψιμο του τιμονιού, σε σήματα που ενεργοποιούν τη λειτουργία ενός ηλεκτροκινητήρα. Με την υπάρχουσα συστοιχία κυψελών καυσίμου το Sequel επιτυγχάνει αυτονομία 480 χιλιομέτρων και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα.
Φιλοσοφία εξέλιξης
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο σχεδίασης της GM, Ed Welburn, "…το Sequel ενισχύει τη βιωσιμότητα της τεχνολογίας και φροντίζει για τη δημιουργία άριστης σχέσης μεταξύ τεχνολογίας/χρήστη", ενώ ο Byron McCormick, εκτελεστικός διευθυντής του τομέα Δραστηριοτήτων Κυψελών Καυσίμου της GM, αναφέρει πως η συνολική φιλοσοφία της κατασκευής έχει σκοπό να φέρει το Sequel πιο κοντά στην εμπορική αξιοποίησή του. Έτσι το Sequel θα υποβληθεί σε μία σειρά δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες, στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδιαστές και μηχανικοί χρειάστηκε να συμπεριλάβουν κριτήρια μοντέλου παραγωγής στη σχεδίαση του αυτοκινήτου.
φωτό 1
φωτό 2
φωτό 3 Κατά την επιτάχυνση (φωτό 1) οι κυψέλες καυσίμων παρέχουν την απαιτούμενη ενέργεια ενώ στη διαδικασία του φρεναρίσματος (φωτό 2) φορτίζεται η μπαταρία. Σε φυσιολογική κίνηση ενέργεια παρέχεται από τον συνδυασμό κυψελών καυσίμου και μπαταρίας (φωτό 3).