ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2005
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κινητήρας V8 6,3 λίτρων της AMG
Με την πρόθεση να κινηθούν σε νέα μονοπάτια οι τεχνικοί της AMG έλαβαν σοβαρά υπόψη τους την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει ο οίκος μετά από 30 χρόνια αγώνων. Το ζητούμενο ήταν η υψηλή απόδοση σε ιπποδύναμη και ροπή προερχόμενη από έναν κινητήρα V8 με χωρητικότητα 6,3 λίτρων.
Τα χιτώνια
Χρησιμοποιώντας ως βάση τον κινητήρα των 5,5 λίτρων της νέας S-Class αύξησαν τον κυβισμό μεγαλώνοντας τη διαδρομή των κυλίνδρων. Αυτή η λύση δεν επιτρέπει υψηλούς ρυθμούς περιστροφής λόγω μεγαλύτερης τριβής αλλά η λύση βρέθηκε και μάλιστα με τον πιο σοφιστικέ τρόπο. Η απαίτηση ήταν να κατασκευαστούν χιτώνια που θα μείωναν τις τριβές και εφαρμόστηκε η δημιουργία χιτωνίων όχι από χυτοσίδηρο αλλά με ψεκασμό διπλού ελάσματος με σπινθήρα που επιτρέπει τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού φιλμ μετάλλου που μειώνει εντυπωσιακά τις τριβές. Εννοείται ότι τόσο τα πιστόνια όσο και οι μπιέλες είναι από σφυρήλατο κράμα αλουμινίου. Από αλουμίνιο εξάλλου είναι κατασκευασμένος σχεδόν ολόκληρος ο κινητήρας.
Και άλλα
Μεταβλητός αυλός εισαγωγής διπλού μήκους με δύο πεταλούδες αλλά και κάθετοι αντικριστοί αυλοί εισαγωγής-εξαγωγής υπάρχουν στον νέο κινητήρα που κατασκευάστηκε αυτόνομα από τη AMG -στην έδρα της στο Αφάλτερμπαχ- και οριστικοποιούν τη μεταφορά αγωνιστικής τεχνογνωσίας στην παραγωγή. Οι δύο πεταλούδες στον αυλό εισαγωγής -εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από κράμα μαγνησίου- είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες και έχουν τη δυνατότητα να ανοίξουν πλήρως μόλις σε 100 χιλιοστά του δλ. κάνοντας την απόκριση του γκαζιού ακόμα πιο άμεση. Και οι 32 βαλβίδες του συνόλου διαθέτουν στην κεφαλή τους κοίλα κοκοράκια γλιτώνοντας χώρο, αυξάνοντας την ακρίβεια της κίνησής και επιτρέποντας της αύξηση της ισχύος αλλά και της ροπής.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας -αλλά και κάθε κινητήρας AMG- συναρμολογείται εξ ολοκλήρου από ανθρώπινα χέρια. Ακόμα πιο σημαντικό το γεγονός ότι κάθε κινητήρας συναρμολογείται αποκλειστικά από έναν τεχνικό.