Η Audi παρουσίασε στη Φρανκφούρτη το πρώτο υβριδικό όχημα που έχει ως βάση τον κινητήρα βενζίνης FSI 4,2 λίτρων V8, δείχνοντας το δρόμο για "καθαρή" και απολαυστική οδήγηση.
Κινητήρες Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον βενζινοκινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Συνδέεται μέσω συμπλέκτη με το "κανονικό" μοτέρ και έτσι υπάρχει η δυνατότητα το Q7 να κινείται με τον κάθε κινητήρα χωριστά, αλλά και με τους δύο μαζί. Ο θερμικός είναι υπεύθυνος για τις βασικές λειτουργίες του οχήματος, αλλά και τη φόρτιση της μπαταρίας. Ο ηλεκτρικός μπορεί να κινήσει αυτόνομα το Q7 με ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, γεγονός που οδηγεί στη μείωση των επιβλαβών ρύπων και των επιπέδων θορύβου των αστικών κέντρων. Αν το όχημα κινείται χωρίς το γκάζι να είναι πατημένο ή αν ακινητοποιηθεί για περισσότερα από 3'', ο βενζινοκινητήρας σβήνει αυτόματα, προκειμένου να εξοικονομηθούν καύσιμα.
Επιδόσεις Ο βενζινοκινητήρας, που αποδίδει 350 ίππους/6.800 σ.α.λ. και 440 Nm/3.500 σ.α.λ., προσαρμόστηκε ώστε να ταιριάζει στο Q7. Με την αρωγή του ηλεκτρικού μοτέρ, το αυτοκίνητο αποκτά επιπλέον 43 άλογα και 200 Nm ροπής. Τέσσερα μόλις μέτρα από την εκκίνηση, το υβριδικό Q7 είναι ήδη ένα μέτρο μπροστά από το βενζινοκίνητο, με τον ηλεκτρικό κινητήρα να μειώνει κατά 0,6'' τα 0-100 χλμ./ώρα, φτάνοντας την επίδοση στα 6,8''. Σε ό,τι αφορά τις ρεπρίζ (80-120 χλμ./ώρα σε 7''), το υβριδικό μοντέλο είναι 25% γρηγορότερο από το συμβατικό. Όλα αυτά με μόλις 12 λίτρα/100 χλμ., 13% δηλαδή λιγότερο από το "κανονικό" Q7.
Ηλιακή ενέργεια Ηλιακές κυψέλες έχουν τοποθετηθεί στη μεγάλη γυάλινη οροφή και επιτρέπουν στον εξαερισμό και το κλιματιστικό να λειτουργούν όταν το όχημα είναι παρκαρισμένο.
Διαχείριση ενέργειας Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ενημερώνεται για τις "διαθέσεις" του οδηγού, μέσω του πεντάλ και του επιλογέα tiptronic, σε συνδυασμό με την υφιστάμενη ταχύτητα. Αυτόματα τις μετατρέπει ιδανικά, βρίσκοντας την ισορροπία ανάμεσα στην σπορ οδήγηση και την αποτελεσματικότητα. Το ηλεκτρικό μοτέρ ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ο οδηγός πατήσει τέρμα το γκάζι. Αναπλάθει την κινητική ενέργεια, που παράγεται από το φρενάρισμα και την οδήγηση σε κατηφόρες και την στέλνει πίσω στο σύστημα για την επαναφόρτιση της μπαταρίας.
Ο βενζινοκινητήρας FSI 4,2 λίτρων V8, συνεργάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ και μαζί παράγουν 393 ίππους και 640 Nm ροπής.
Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από ένα σύστημα μπαταρίας NiMH, που βρίσκεται κάτω από τον χώρο αποσκευών.