Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι

8.831 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2023)
Το ελκυστικό αμάξωμα από τις δυναμικές αναλογίες που διαμορφώνουν οι εξωτερικές διαστάσεις και τα φαρδιά μετατρόχια του Ford Puma γίνεται ακόμα πιο σπορτίφ χάρη στις ST-Line λεπτομέρειες.
8 Φωτογραφίες »

Το ελκυστικό αμάξωμα από τις δυναμικές αναλογίες που διαμορφώνουν οι εξωτερικές διαστάσεις και τα φαρδιά μετατρόχια του Ford Puma γίνεται ακόμα πιο σπορτίφ χάρη στις ST-Line λεπτομέρειες.

Σχεδίαση: Κομψό το 500X, σπορτίφ και δυναμικό το Puma


Κομψό και νεανικό προφίλ έχει το Fiat 500X με το χαριτωμένο ρετρό ιταλικό στιλ και τα τυπικά μεγάλα ωοειδή «μάτια».
8 Φωτογραφίες »

Κομψό και νεανικό προφίλ έχει το Fiat 500X με το χαριτωμένο ρετρό ιταλικό στιλ και τα τυπικά μεγάλα ωοειδή «μάτια».

Διαφορετική λογική υιοθετεί κάθε μοντέλο ως προς την εμφάνισή του. Ξεκάθαρα trendy φιλοσοφία βλέπουμε στο Fiat 500X, το οποίο θα έλεγε κανείς ότι θυμίζει έντονα ένα «πρησμένο» 500αράκι με τα τυπικά μεγάλα ωοειδή «μάτια». Περισσότερο δυναμισμό αποπνέει το Ford Puma με το καμπυλωτό του αμάξωμα. Οι τονισμένοι θόλοι και η μεγάλη γρίλια της μάσκας ενισχύουν τον σπορτίφ προσανατολισμό, με την μειωμένη απόσταση από το έδαφος ελέω της ST-Line έκδοσης να εξυπηρετεί και το fun to drive, όπως θα δούμε στην συνέχεια.

Εσωτερικό-Χώροι: Hi-tech και με super πορτ-μπαγκάζ το SUVάκι της Ford

Σε συνέχεια του σπορτίφ του αμαξώματος, το Ford Puma προτάσσει έναν πιο νεανικό διάκοσμο καμπίνας. Λεπτομέρειες όπως το flat-bottom τιμόνι και οι αλουμινένιες λεπτομέρειες δίνουν τον τόνο της ST-Line έκδοσης, ενώ η στάνταρ 8άρα οθόνης αφής και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 χαρίζουν ένα σύγχρονο, digital περιβάλλον. Ποιοτικά δεν έχουμε κανένα παράπονο, με την κατασκευή να είναι στιβαρή και τα υλικά σωστά φινιρισμένα.
 
Σχετικά ελλιπής από τεχνολογικής άποψης είναι ο στάνταρ εξοπλισμός του Fiat 500X (πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 3,5 ιντσών). Στην «καρδιά» του ταμπλό βλέπουμε touchscreen 7 ιντσών για το infotainment UConnect, καλός και ο συνδυασμός των μαλακών και σκληρών στην αφή μερών. Μας άρεσε και το πρακτικό διπλό ντουλαπάκι στην πλευρά του συνοδηγού.
 
Όσον αφορά την συνολική ευρυχωρία βάσει των μετρήσεων του AutoΤρίτη Test Center, το Ford Puma έχει το προβάδισμα. Αυτό προκύπτει κυρίως λόγω του κορυφαίου στην κατηγορία χώρου αποσκευών των 536 λτ., με τον δεύτερο ειδικό χώρο (MegaBox των 80 λτ.) να έχει και τάπα αποστράγγισης για να πλένεται. Από εκεί και πέρα, το Puma έχει περισσότερο «αέρα» για τα πόδια και το κεφάλι, με το 500X να υπερτερεί μόνο στο πλάτος της πίσω καμπίνας.

Σελίδα 1Ποιο αυτόματο SUVάκι για να «καις» 5,5 λτ.; Fiat 500X ή Ford Puma;
Σελίδα 2Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες-Κατανάλωση: Πώς «καίνε» γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ.;
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Test Center
SUV