
Aνανεωμένο Toyota Aygo X Hybrid με τα 116 άλογα: οδηγούμε στο Βερολίνο το 1ο full υβριδικό μίνι | autotriti.gr
Φορά τον κινητήρα του υβριδικού Yaris, είναι το πιο ισχυρό & το μοναδικό hybrid μίνι της αγοράς.
Ποιο κόλπο έκανε η Toyota για να μην «πειράξει» χώρους & διαστάσεις.
Δεν «καίει» τίποτα (3,5 λτ./100 χλμ. είδαμε εμείς), είναι το πιο οικονομικό αυτοκίνητο σε κατανάλωση.
Ακόμη πιο ευκολοδήγητο στο δρόμο, πλέον το παίρνεις άνετα και στο ταξίδι.
Ανανεωμένο Toyota Aygo X Hybrid: Φρέσκια εμφάνιση & νέα τεχνολογία κίνησης
Το AutoΤρίτη βρέθηκε στο Βερολίνο για την πρώτη οδηγική επαφή με το ανανεωμένο Toyota Aygo X, το δημοφιλές αυτοκίνητο πόλης που συνεχίζει να ακολουθεί τη δική του ρότα στην κατηγορία των μίνι μοντέλων (A segment). Μετά την crossover σχεδίαση αλλά και την αλλαγή ονομασίας (σ.σ. το «Χ» σημαίνει Cross, από τη λέξη σταυρός) της τρέχουσας γενιάς, το ανανεωμένο Toyota Aygo X αλλάζει και τεχνολογία κίνησης. Αποκλειστικά full υβριδικό, υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις και πολύ χαμηλή κατανάλωση, ενσωματώνοντας όπως κάθε facelift και μία σειρά από διαφοροποιήσεις σε σχεδίαση και εξοπλισμό.
Φορά τον κινητήρα του υβριδικού Yaris, είναι το πιο ισχυρό & το μοναδικό hybrid μίνι της αγοράς
Η αλήθεια είναι πως δύσκολα υπάρχουν μεγάλες αλλαγές στην γκάμα κινητήρων ενός ανανεωμένου μοντέλου. Στην περίπτωση του facelift Toyota Aygo X ο κανόνας «σπάει», καθώς αντικαθίσταται ο κλασικός ατμοσφαιρικός κινητήρας των 72 ίππων (χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο) και έρχεται στη θέση του το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα των 116 ίππων, αντίστοιχο με αυτό που βλέπουμε στις εισαγωγικές εκδόσεις των Yaris και Yaris Cross.
Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι το ανανεωμένο Toyota Aygo X θα λανσάρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο (CVT), σημειώνοντας με τον τρόπο αυτό δύο άτυπες αλλά σημαντικές πρωτιές: είναι το πρώτο και μοναδικό full υβριδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας των μίνι μοντέλων (A segment), αλλά και το ισχυρότερο της αγοράς (116 PS).
Ποιο κόλπο έκανε η Toyota για να μην «πειράξει» χώρους & διαστάσεις
Η ενσωμάτωση μίας τέτοιας τεχνολογίας σε αυτοκίνητο συγκεκριμένων διαστάσεων αποτέλεσε πρόκληση για τους μηχανικούς της ιαπωνικής μάρκας. Από τη μία πλευρά δεν ήθελαν να «πειράξουν» τους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Παράλληλα, «έπρεπε» να διατηρηθεί ο αστικός χαρακτήρας του Toyota Aygo X και οι εξαιρετικά compact διαστάσεις του.
Τελικώς, λύση δόθηκε με ένα... κόλπο που για πρώτη φορά γίνεται σε full υβριδικό της Toyota. Ενώ μέχρι σήμερα κάθε hybrid της Toyota είχε παράλληλη εγκατάσταση του υβριδικού συστήματος, στο ανανεωμένο Toyota Aygo X επιλέχθηκε η διαμήκης εγκατάσταση. Έτσι, βλέπουμε την μπαταρία του υβριδικού συστήματος να τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, την ώρα που η 12βολτη μπαταρία έχει πάει πίσω, κάτω από το χώρο αποσκευών, ο οποίος μένει σταθερός στα 231 λίτρα. Με τον τρόπο αυτό, το μεταξόνιο (2.430 χλστ.) και το μετατρόχιο εμπρός-πίσω (1.540-1.520, αντίστοιχα) δεν άλλαξαν, παρά μεγάλωσε ελαφρώς ο πρόβολος, κατά 76 χλστ. (συνολικό μήκος στα 3.776 χλστ.).
Σελίδα 2 | Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 3 | Πόσο άλλαξε η σχεδίαση του ανανεωμένου Toyota Aygo X; |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό - Εξοπλισμός |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |