
TOYOTA AYGO X
από 16.670 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 998 κυβικά, 72 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 16.670 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 998 κυβικά, 72 άλογα)
από 16.490 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 998 κυβικά, 63 άλογα)
από 15.890 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 998 κυβικά, 63 άλογα)
από 15.800 ευρώ (Mild hybrid, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 70 άλογα)
από 26.800 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
118 άλογα)
από 16.400 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
95 άλογα)
από 36.177 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
155 άλογα)
Το Panda που ξέρουμε είναι μίνι (σαν Aygo, i10), το Grande Panda έχει μέγεθος σαν Yaris, Swift & C3.
Το C-HR+ είναι ηλεκτρικό και το πιο ισχυρό SUV της Toyota (έως 343 άλογα).
To Urban Cruiser είναι το μικρότερο ηλεκ...
Εξοπλίζεται με το υβριδικό σύστημα των Yaris και Yaris Cross και 116 άλογα.
Πρώτη φορά στην γκάμα του και η σπορτίφ...
Έως τα 20.000 ευρώ, το Hyundai i10 έχει διπλή παρουσία στο Top3 & είναι το καλύτερο σε φρένα (100-0 σε 35,7 μ.).
Ο κινητήρας 72 ίππων δεν βγάζει ζημιές και καίει γύρω στα 5 λτ/100 χλμ.
Χωρίς φθορές στο εσωτερικό, ίσως χρειαστού...
Έχουν καλό εξοπλισμό που θα αρέσει σε έναν νέο οδηγό (π.χ. στάνταρ κάμερα όπισθεν).
Καλύτερη κατανάλωση & αυτόματο...
To 500 Hybrid είναι το πιο οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση στην πόλη στην κατηγορία του.
Το Panda (βγαίνει και cr...
Κοστίζει 17 χιλιάρικα, πιο φθηνό και από μίνι βενζίνης.
Έχει πραγματική αυτονομία στην πόλη 450 χλμ. περίπου. ...
Κοστίζει 18.185 ευρώ και έχει 97 άλογα, πολλά δηλαδή για τα λεφτά του
Κάνει 470 χλμ. στην πόλη (330 χλμ. σε πόλη κ...
Η Toyota βγάζει μικρό ηλεκτρικό, σαν/λίγο μεγαλύτερο από το Yaris Cross
To κλασικό Capri επιστρέφει ως ηλεκτρικό c...
Βγάζει 10 λιγότερα άλογα (90) για να καίει λιγότερη βενζίνη
Το έδειξαν και οι μετρήσεις: Μέση κατανάλωση 6,6 λτ./10...
Ο κινητήρας 1,2 λίτρων είναι αξιόπιστος, χωρίς ζημιές και βλάβες.
Φθορές: Δίσκοι-τακάκια εμπρός στα 50.000 χλμ, δί...
Η Fiat ετοιμάζει την τέταρτη γενιά του Panda
Με νέα σχεδιαστική γλώσσα και φωτιστικά σώματα που θυμίζουν πλεχτό...
Βγάζει 5 λιγότερα άλογα (79) για να καίει λιγότερη βενζίνη
Παραμένει το πιο ευρύχωρο μίνι...
- Έχει τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα απΆ όλα τα μίνι
- Super τιμή (16 χιλιάρικα) & εξοπλισμό (π.χ. μέχρι και σύστημα τυφλού σημείου) έχει το Leapmotor με τα 95 άλογα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr