ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά

1.652 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2025)
Η οδηγική μας εμπειρία με το ανανεωμένο Aygo X μάς έφερε σε επαφή με την έκδοση GR Sport, που κάνει πρεμιέρα στην γκάμα του μοντέλου και υπόσχεται πιο fun2drive συμπεριφορά, πάντοτε υπό το πρίσμα της
2 Φωτογραφίες »

Η οδηγική μας εμπειρία με το ανανεωμένο Aygo X μάς έφερε σε επαφή με την έκδοση GR Sport, που κάνει πρεμιέρα στην γκάμα του μοντέλου και υπόσχεται πιο fun2drive συμπεριφορά, πάντοτε υπό το πρίσμα της κατηγορίας στην οποία τοποθετείται το αυτοκίνητο.

Δεν «καίει» τίποτα (3,5 λτ./100 χλμ. είδαμε εμείς), είναι το πιο οικονομικό αυτοκίνητο σε κατανάλωση


Ένα από τα στοιχεία που σίγουρα θα εκτιμήσει κανείς στο ανανεωμένο Aygo X είναι η δυνατότητά του να επιταχύνει πιο ομαλά και γραμμικά, καθώς επίσης και το διευρυμένο πεδίο δράσης του σε πιο υψηλές ταχύτητες.
2 Φωτογραφίες »

Ένα από τα στοιχεία που σίγουρα θα εκτιμήσει κανείς στο ανανεωμένο Aygo X είναι η δυνατότητά του να επιταχύνει πιο ομαλά και γραμμικά, καθώς επίσης και το διευρυμένο πεδίο δράσης του σε πιο υψηλές ταχύτητες.

Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, η υβριδική τεχνολογία του ανανεωμένου Toyota Aygo X Hybrid μάς είναι οικεία. Κάτω από το καπό βλέπουμε τον κλασικό 1.500άρη 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 91 ίππων (120 Nm ροπής), ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος έχει ονομασία MG1 και λειτουργεί ως γεννήτρια, ο δεύτερος λέγεται MG2 και ουσιαστικά είναι αυτός που κινεί το αμάξωμα του Aygo X σε συγκεκριμένες οδηγικές συνθήκες. Με απόδοση 80 ίππων, το ανανεωμένο Aygo X Hybrid υπόσχεται ηλεκτροκίνηση μέχρι και τα 130 χλμ./ώρα, αντλώντας ενέργεια από μία μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 0,76 kWh.
 
Κυρίως, όμως, σε αστικές συνθήκες είναι που θα δεις το αυτοκίνητο να κινείται ηλεκτρικά, καταγράφοντας εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η Toyota δηλώνει μέση κατανάλωση στα 3,7 λτ./100 χλμ., εμείς είδαμε ακόμη πιο χαμηλά νούμερα. Μόλις 3,5 λίτρα «έκαψε» το Aygo X Hybrid κατά τη διάρκεια της οδηγικής μας εμπειρίας, κινούμενοι βέβαια σε χαμηλές ταχύτητες και σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας στους δρόμους του Βερολίνου. Νούμερο που εφόσον επιβεβαιωθεί στις μετρήσεις μας, θα είναι το κορυφαίο ανάμεσα σε κάθε αυτοκίνητο που έχουμε μετρήσει.
 
Στα highlights του μοντέλου είναι και οι παραγόμενοι εξωτερικοί ρύποι. Μόλις 85 γρ. CO2/χλμ. εκπέμπει το Aygo X Hybrid, νούμερο που είναι το χαμηλότερο από κάθε άλλο βενζινοκίνητο της αγοράς, εξαιρουμένων των Plug-in υβριδικό.

Ακόμη πιο ευκολοδήγητο στο δρόμο, πλέον το παίρνεις άνετα και στο ταξίδι

Από εκεί και πέρα, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι μιλάμε για ένα μίνι αυτοκίνητο 116 ίππων, όταν ο βενζινοκίνητος ανταγωνισμός της κατηγορίας φτάνει σε top level εκδόσεις τα 90 PS. Σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο, το Aygo X Hybrid έχει 44 παραπάνω άλογα, άρα και πολύ καλύτερες επιδόσεις. Η Toyota αναφέρει πως για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,8 δλ., ενώ μία προσπέραση στον αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ./ώρα) ολοκληρώνεται σε 7,2 δλ.. Αυτή η παράμετρος, το ότι μπορείς να κινηθείς με ευκολία και στην Εθνική Οδό, είναι μία σημαντική αναβάθμιση για το Toyota Aygo X. Πλέον, υπάρχει στην αγορά ένα μίνι μοντέλο με διευρυμένο πεδίο δράσης, ικανό να κινηθεί με άνεση και ευκολία και στο ταξίδι.
 
Το διαπιστώσαμε κι εμείς στην AutoBahn του Βερολίνου, όπου το Aygo X δεν είχε δυσκολίες και προβλήματα στις πιο υψηλές ταχύτητες. Τουναντίον, επιτάχυνε με μεγαλύτερη ευκολία, χωρίς τον όποιο θόρυβο είχε το μοντέλο των 72 ίππων, έστω κι αν στις απότομες επιταχύνσεις υπάρχει το σύνηθες βουητό που βλέπουμε σε CVT κατασκευές. Κατά τα άλλα, παραμένει άνετο και ποιοτικό στην κύλισή του, θυμίζοντας σε αρκετές περιπτώσεις μοντέλο ανώτερης κατηγορίας.
 
Σε αστικό περιβάλλον, τώρα, μόνο και μόνο το «πάντρεμα» ηλεκτροκίνησης και αυτόματου κιβωτίου βελτιώνει κατά πολύ την οδηγική ευκολία. Στις χαμηλές ταχύτητες το Aygo X Hybrid πάει... αθόρυβα και αγχολυτικά, ενώ σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο (που είχαμε την ευκαιρία να ξαναθυμηθούμε) το νιώσαμε ακόμη πιο ευκολοδήγητο. Το τιμόνι ήταν ελαφρύτερο αλλά πάντοτε όσο πληροφοριακό το χρειάζεσαι, ο κύκλος στροφής στα 9,4 μ. είναι «ταμάμ» για την οδήγηση στην πόλη ενώ η τοποθέτηση της μπαταρίας έφερε χαμηλότερο κέντρο βάρους και μία γενικότερα βελτιωμένη οδηγική αίσθηση.

Σελίδα 1Οδηγούμε στο Βερολίνο το ανανεωμένο Toyota Aygo X: Full hybrid με super κατανάλωση
Σελίδα 2Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 3Πόσο άλλαξε η σχεδίαση του ανανεωμένου Toyota Aygo X;
Σελίδα 4Εσωτερικό - Εξοπλισμός
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Τεχνικά Χαρακτηριστικά