Κινητήρες: 2008 για επιδόσεις, Stonic για οικονομία

6.550 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2022)
Με κατανάλωση μόλις 6,1 λτ./100 χλμ. το Stonic είναι από τα κορυφαία μικρά SUV στον τομέα της οικονομίας, ενώ επιπλέον μπαίνει και δακτύλιο ελεύθερα.
3 Φωτογραφίες »

Με κατανάλωση μόλις 6,1 λτ./100 χλμ. το Stonic είναι από τα κορυφαία μικρά SUV στον τομέα της οικονομίας, ενώ επιπλέον μπαίνει και δακτύλιο ελεύθερα.

Ο 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας του Peugeot 2008 αποδίδει 100 άλογα και 205 Nm ροπής, τραβάει από χαμηλά, είναι ελαστικός και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία. Παράλληλα, λόγω των χαμηλών εκπομπών ρύπων, απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Το ίδιο ισχύει και για το Stonic, το οποίο επιπλέον έχει και ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο (ανάλογα της έκδοσης), ενώ χάρη στη συμβολή του ήπια υβριδικού συστήματος καταφέρνει εξαιρετική τιμή μέσης κατανάλωσης, μόλις 6,1 λτ./100 χλμ.. Στην περίπτωση του T-Roc, ο ΤSI των 110 ίππων είναι κεφάτος και μπορεί να κινεί το αυτοκίνητο εύκολα, χωρίς παραχωρήσεις. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, ενώ στην πράξη οι επιδόσεις κρίνονται καλές και λίγο πιο σβέλτες από τους ανταγωνιστές του. Από την άλλη καίει περισσότερο και είναι το μοναδικό που πληρώνει τέλη.


Ο 1.200άρης PureTech του Peugeot 2008 τραβάει από χαμηλά, είναι ελαστικός και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία.
3 Φωτογραφίες »

Ο 1.200άρης PureTech του Peugeot 2008 τραβάει από χαμηλά, είναι ελαστικός και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία.

Σελίδα 12008, Stonic & T-Roc: Το success story των μικρών SUV της χρονιάς
Σελίδα 2Σχεδίαση: Είναι καλαίσθητα, περισσότερο ενδιαφέρον το 2008
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ξεχωρίζει το 2008, στιβαρό το T-Roc, εργονομικό το Stonic
Σελίδα 4Χώροι: Τα μεγαλύτερα 2008 και T-Roc έχουν το προβάδισμα
Σελίδα 5Κινητήρες: 2008 για επιδόσεις, Stonic για οικονομία
Σελίδα 6Οδική συμπεριφορά: ¶νετο T-Roc, ισορροπημένο 2008 και οδηγοκεντρικό
Σελίδα 7Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MONTELA
SUV