Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/9/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/9/2003

ΔΟΚΙΜΗ
Jeep Cherokee Renegade 3,7
 

Φυλετικές...διαφορές 
 

Η εμφάνιση του Cherokee Renegade αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό διαφοροποίησής του από τα υπόλοιπα Cherokee και -γιατί όχι- από τα υπόλοιπα εκτός δρόμου οχήματα.
 
 

Η σκληροτράχηλη εμφάνιση του Cherokee τονίζεται ακόμα περισσότερο στην έκδοση Renegade. Οι διαφορές στην εμφάνιση της "απλής" έκδοσης του Cherokee με την έκδοση Renegade είναι αρκετές ώστε να κάνουν όλους τους κατόχους Cherokee -και όχι μόνο- να το κοιτούν περίεργα. Οι ανθρακί ζάντες αλουμινίου, τα φτερά των τροχών με την ιδιόρρυθμη εμφάνιση, η πιο δυναμική σχεδίαση του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, τα χρωμιωμένα κυλινδρικά σκαλοπάτια στα πλαϊνά του και, φυσικά, το πλαστικό κάλυμμα της οροφής που φέρει πλαίσιο στήριξης για αποσκευές και προβολείς αποτελούν τα σημεία διαφοροποίησης του Renegade από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. 
Στο εσωτερικό, αντίθετα, τίποτα δε μαρτυρά τη διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης η οποία παρουσιάζει την πολυτέλεια, την ευρυχωρία και την καλή ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζει και τις υπόλοιπες εκδόσεις του Cherokee. Τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό είναι καλής ποιότητας και έχουν άριστη συναρμογή μεταξύ τους αποτρέποντας τους τριγμούς. Η υψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης προσφέρει πολύ καλή ορατότητα στον οδηγό, το κάθισμα όμως δεν έχει ανάλογη πλευρική στήριξη. Οι χώροι είναι ικανοί να φιλοξενήσουν με άνεση πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους. 
Ο 3,7 λίτρων κινητήρας της Jeep εφοδιάζει και αυτή την έκδοση του Cherokee. To 6κύλινδρο αυτό μηχανικό σύνολο διακρίνεται για τα υψηλά επίπεδα ροπής που παρουσιάζει αλλά και για τις επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα των 1.900 κιλών του Renegade. 
Ο συνδυασμός του με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αναδεικνύει το χαρακτήρα του, ενώ τέλος η κατανάλωση είναι υψηλή. 
Στο δρόμο το Cherokee Renegade επιδεικνύει πολύ καλά χαρακτηριστικά κίνησης τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Στις υψηλές ταχύτητες και κινούμενο στον αυτοκινητόδρομο, το όχημα παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα παρά το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος. 
Το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκούντως σφιχτό στις ίδιες συνθήκες, προσφέροντας στον οδηγό την απαιτούμενη πληροφόρηση για τη θέση των τροχών δίδοντάς του παράλληλα και την αίσθηση της ασφάλειας. 
Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές -δεδομένου του χαρακτήρα του- ενώ τα όρια της πρόσφυσης είναι υψηλά και δύσκολα το Cherokee θα υπερστρέψει ακόμη και στην επιλογή για κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Στο στοιχείο του και δη σε κακοτράχαλες διαδρομές, το κατ' επιλογήν μόνιμα τετρακίνητο Renegade εκπλήσσει ευχάριστα τον οδηγό και τους επιβάτες. Η δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης συμβάλλουν τα μέγιστα στις μεγάλες αναρριχητικές δυνατότητές του. Η καλή εικόνα που έτσι κι αλλιώς προβάλλει το Cherokee σε όλες τις εκδόσεις του, εντείνεται και από τα προστατευτικά αλουμινένια καλύμματα για τα ευαίσθητα, σε τέτοιου είδους κίνηση, μέρη του αμαξώματος (διαφορικό, ρεζερβουάρ βενζίνης κ.λπ.). Η τιμή των 48.300 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση είναι καλή δεδομένου του εξοπλισμού και του χαρακτήρα του και φυσικά του υψηλού πρεστίζ που είναι κύριο χαρακτηριστικό του ονόματος Cherokee. 



Στο εσωτερικό του Renegade, η πολυτελής εικόνα με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών που χαρακτηρίζει όλες τις εκδόσεις του Cherokee είναι έντονη. 


Λεπτομέρειες