Στο δρόμο το Micra Racing είναι ευχάριστο και ακριβές λόγω της σφικτής ανάρτησης.
Το Nissan Micra ξεχωρίζει στην κατηγορία των μικρών οχημάτων εκτός των άλλων και για τις πολύ καλές του επιδόσεις.
Oι γρήγορες εκδόσεις του Nissan Micra (όπως το Challenge προηγούμενης γενιάς) έχουν δημιουργήσει μια πολύ σημαντική παράδοση και είναι πολύ ευπρόσδεκτες από ένα κομμάτι της αγοράς που αναζητά καλές επιδόσεις χωρίς να είναι όμως διατεθειμένο να δαπανήσει υπέρογκα ποσά. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan επανέρχεται σε αυτό το θέμα με την έκδοση Racing του νέου Micra για να προσφέρει ακριβώς αυτό, καλύτερες επιδόσεις. Βεβαίως κάθε άλλο παρά υστερούσε το υπάρχον Micra στον τομέα αυτό καθώς είτε με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων είτε με εκείνον των 1,2 λίτρων οι καλές επιδόσεις πραγματικά το κάνουν να ξεχωρίζει.
Εργαζόμενοι λοιπόν πάνω σε αυτό το διαμαντάκι των 1,4 λίτρων οι τεχνικοί της Nissan Sporteam δε χρειάστηκε να προχωρήσουν σε μεγάλες επεμβάσεις. Για την ακρίβεια αλλάχτηκε ολόκληρο το σύστημα της εξάτμισης από την πολλαπλή μέχρι το τελικό κομμάτι της και βελτίωσαν έτσι την “εκπνοή” του μηχανικού συνόλου με αποτέλεσμα η ονομαστική ισχύς να ανέλθει στους 100 ίππους (96 στο δυναμόμετρο).
Σε σχέση με την απλή έκδοση των 1,4 λίτρων η ισχύς αποδίδεται ελαφρώς υψηλότερα στις 5.470 σ.α.λ. (έναντι 5.170 σ.α.λ. του απλού) ενώ η ροπή η οποία είναι οριακά αυξημένη αποδίδεται και οριακά χαμηλότερα. Στην πράξη και σε ό,τι αφορά αυτό που εισπράττει ο οδηγός άμεσα, το όχημα κινείται πιο γρήγορα, όχι σε βαθμό τέτοιο ώστε η διαφορά με το “κανονικό” Micra 1,4 να μοιάζει χαώδης (ας μην ξεχνάμε τους 90 πραγματικούς ίππους που αποδίδει το εν λόγω μοτέρ χωρίς επεμβάσεις), όμως η διαφορά είναι αισθητή εξ αρχής.
Στο πιο κατάλληλο πεδίο εξαγωγής συμπερασμάτων πάντως (εκείνο των μετρήσεων) τα θετικά στοιχεία είναι αδιαμφισβήτητα καθώς το πολύ καλό 0-100 χλμ/ώρα των 11,3 δλ. γίνεται πλέον σε 10,4, το κορυφαίο 60-100 χλμ/ώρα με 4η από 10,0 δλ. διαρκεί πλέον 9,3 δλ. ενώ η ρεπρίζ 80-120 με 5η χρειάζεται μόλις 14,5 δλ. από 16,6 δλ.. Η δεύτερη επέμβαση σε τεχνικό επίπεδο (αλλαγή των εργοστασιακών ελατηρίων με πιο σφικτά από την Eibach) αποδεικνύεται εξίσου σοφή καθώς το πάτημα το οχήματος έχει γίνει πιο ευχάριστο και ακριβές, οι κλίσεις είναι αρκετά περιορισμένες ενώ δε θυσιάζεται σε μεγάλο βαθμό και η άνεση των επιβαινόντων.
Συνεπώς με κόστος 14.630 ευρώ οι ενδιαφερόμενοι έχουν στη διάθεσή τους ένα ταχύ μικρό με σπορ αίσθηση από την ανάρτηση και τη νέα εξάτμιση (η οποία παράγει ευχάριστο ήχο) συνδυασμένα με πλούσιο εξοπλισμό χωρίς ελλείψεις σε κανέναν τομέα.
Το Nissan Micra 1,4 Racing Edition δεν εμφανίζει αισθητικές διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα Micra με εξαίρεση την προσθήκη αεροτομής και ζαντών ελαφρού κράματος που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Οι οδηγικές εντυπώσεις είναι πολύ καλές.