Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/7/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/7/2004
Test mtx
Honda S2000 MY 2004
Επίγειος πύραυλος
Πέραν των αισθητικών αλλαγών, το S2000 βελτιώθηκε σημαντικά στην οδική συμπεριφορά του.
Στην ανανεωμένη του εκδοχή, πέραν της αισθητικής αναβάθμισής του, το Honda S2000 εμφανίζεται αρκετά πιο φιλικό από τον προκάτοχό του. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν παρέμεινε ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο για ιδιαίτερους ανθρώπους.
Το Honda S2000 ανέκαθεν αποτελούσε ένα από τα πολυπόθητα αυτοκίνητα όχι μόνο λόγω της ξεχωριστής του εμφάνισης αλλά και λόγω των δυναμικών του επιδόσεων. Η πίσω κίνηση σε συνδυασμό με τον κινητήρα διαμάντι -βραβευμένος ουκ ολίγες φορές- συνθέτουν ένα αυτοκίνητο το οποίο προσφέρει απλόχερα ικανοποίηση μέσω της οδικής του συμπεριφοράς. Ιδιαιτερότητα του Honda S2000 είναι το γεγονός ότι ποτέ δεν ήταν το παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο που θα έκανε τον οδηγό του να μάθει την τέχνη της πλαγιολίσθησης και είναι ιδιαιτερότητα γιατί αυτός ο απόλυτος χαρακτήρας του το κάνει μοναδικό. Η Honda με την ανανέωση του S2000 κατάφερε κάτι πολύ δύσκολο. Αρχικά κατάφερε το αυτοκίνητο να διατηρήσει αυτό τον ξεχωριστό του χαρακτήρα ενώ παράλληλα το έκανε αρκετά πιο φιλικό ιδιαίτερα στο όριο. Πέραν των αισθητικών αλλαγών που εστιάζονται στα εμπρόσθια και πίσω φανάρια με τα ανεξάρτητα κάτοπτρα, το διαφορετικής σχεδίασης εμπρόσθιο προφυλακτήρα, τις μεγαλύτερες "μπούκες" της εξάτμισης και το διαφοροποιημένο πίνακα οργάνων (πιο ευανάγνωστος) στο εσωτερικό, το S2000 βελτιώθηκε σε δύο πολύ σημαντικούς για την ασφαλή οδική του συμπεριφορά τομείς. Πλέον ο κινητήρας αποδίδει πιο γραμμικά τη δύναμή του σε όλο το φάσμα περιστροφής του (μέχρι τις 9.200 σ.α.λ.!) και η ανάρτηση έγινε πιο σκληρή εμπρός για καλύτερο έλεγχο και πιο μαλακή πίσω με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδα παρεχόμενης άνεσης και συμπεριφοράς στο όριο. Το πλαίσιο παρέμεινε ως είχε ενώ το ίδιο ισχύει και για το ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων αφού άλλωστε αυτά τα στοιχεία διέκριναν και το προηγούμενο S2000. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι οι 240 ίπποι του S2000 (230 στο δυναμόμετρο) να περνούν στο δρόμο ομαλότερα δίδοντας στον οδηγό την ευκαιρία να διασκεδάσει με την πίσω κίνηση ενώ λαμβάνει εξαιρετική αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης. Στο όριο οι τάσεις αποκόλλησης του πίσω μέρους είναι πιο περιορισμένες ενώ κινούμενο σε δρόμο με στροφές παρουσιάζει καλύτερη σταθερότητα. Η τιμή του Honda S2000 M.Y 2004 ανέρχεται στα 48.203 ευρώ ενώ ο εξοπλισμός του είναι πλήρης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά



Kινητήρας
Εύρωστος σε όλο το φάσμα περιστροφής του και με αυξημένα αποθέματα ροπής, ο κινητήρας του S2000 έχασε λίγη από την αγριάδα, έγινε όμως αρκετά πιο γραμμικός χωρίς ξεσπάσματα ενώ διατήρησε το μελωδικό ήχο του προγενέστερου. Οι επιδόσεις του είναι κορυφαίες ενώ ο επιλογέας τύπου joystick με την κοντή κλιμάκωση των 6 σχέσεων συνεργάζεται ιδανικά με εκείνον. Η ονομαστική του ισχύς είναι 240 ίπποι αλλά στο δυναμόμετρο απέδωσε 230 ίππους.

 
 Honda S2000 MY 2004
Εσωτερικό