Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/7/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/7/2005
Test mtx
Jeep Grand Cherokee 4,7 Limited
Στη σκιά των προγόνων
Τo Grand Cherokee δεν θα συναντήσει ιδιαίτερα προβλήματα σε κακοτράχαλες διαδρομές .
Με ένα όνομα ιστορικής σημασίας και με μια πορεία 13 ετών, το νέο Grand Cherokee φιλοδοξεί να συνεχίσει να αποσπά ένα σημαντικό μερίδιο από την κατηγορία των πολυτελών SUV. Η εξευρωπαϊσμένη αισθητική του μάλλον θα αποτελέσει το βασικό του όπλο σε αυτή την πορεία.
Λίγα λόγια περί αισθητικής
Το 3ης γενιάς Grand Cherokee στο εμπρός τμήμα του παραπέμπει στο παρελθόν, με τα 7 ανεξάρτητα τμήματα που δημιουργούν οι κάθετες γρίλιες της μάσκας και αποτελούν σήμα κατατεθέν της φίρμας στα μοντέλα της. Στο πίσω μέρος παρατηρούνται περισσότεροι δεσμοί με το 1ης γενιάς Grand Cherokee και αυτό αν εστιάσουμε στην έντονα τετραγωνισμένη και λεπτή πίσω κολόνα. Το νέο Grand Cherokee είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του κατά 139 χλστ. σε μήκος και 12 χλστ. σε πλάτος ενώ έχει και μεγαλύτερο κατά 64 χλστ. μεταξόνιο, προσφέροντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες.
Για τα νέα που φέρνει
Το νέο Grand Cherokee εφοδιάζεται με νέο σύστημα τετρακίνησης (Quadra Drive II) που βασίζεται στο προηγούμενο Quadra Drive και χρησιμοποιεί τρία διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης. Επίσης αναβαθμισμένος είναι ο κινητήρας των 4,7 λίτρων προς όφελος της κατανάλωσης και τέλος -κάτι που έχει άμεση σχέση με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου- ύστερα από 13 χρόνια το Grand Cherokee πήρε “διαζύγιο” με τη λύση των επανακυκλοφορούντων σφαιριδίων του συστήματος διεύθυνσης και “παντρεύτηκε με” τη νεότερη κρεμαγιέρα.
Για την τιμή και τον εξοπλισμό
Aν και η βασική έκδοση Laredo του Grand Cherokee 4,7 μπορεί να χαρακτηριστεί “λογικού κόστους” (59.900 ευρώ), η αμέσως επόμενη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα κοστίζει 15.000 ευρώ περισσότερα. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος σε κάθε περίπτωση ενώ η ακριβότερη έκδοση Limited έχει επιπλέον της Laredo το σύστημα τετρακίνησης Quadra Drive II, διζωνικό κλιματισμό και άλλα στοιχεία άνεσης.
Για το Image της φίρμας
Πώς να μην έχει θετικό προφίλ μια εταιρεία, όταν τα εκτός δρόμου αυτοκίνητά της έχουν το όνομα μιας -για τους περισσότερους- ολόκληρης κατηγορίας. Αναφερόμαστε στο όνομα Jeep, φυσικά, που αποτελεί κατοχυρωμένο λογότυπο από την DaimlerChrysler.

Μας άρεσε
Η εύρεση της θέσης οδήγησης (ρυθμιζόμενα πεντάλ)Οι δυνατότητες σε εκτός δρόμου κίνηση
Δε μας άρεσε
Η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης σε υψηλές ταχύτητεςΗ μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης η οποία ευθύνεται για τις τάσεις πλεύσης που παρουσιάζει το αμάξωμα
Κινητήρας
O κινητήρας του Grand Cherokee δεν είναι νέος για την εταιρεία, ωστόσο έχει δεχθεί βελτίωση στους τομείς που καθορίζουν την κατανάλωση. Κύρια χαρακτηριστικά του αποτελούν η ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και τα αποθέματα ροπής που παρουσιάζει σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Αν και η ισχύς του δεν συμβαδίζει με τη χωρητικότητά του, οι επιδόσεις που προσδίδει στο βαρύ αμάξωμα των 2.150 κιλών είναι καλές ενώ η κατανάλωσή του κυμαίνεται σε καλά επίπεδα δεδομένου του υψηλού κυλινδρισμού (17,8 λτ. για κάθε 100 χλμ.).

 
 Jeep Grand Cherokee 4,7 Limited
Eσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Σύστημα τετρακίνησης - Πλαίσιο
Παθητική ασφάλεια