ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/1/2007
Πρώτη επαφή
Toyota Auris
Χρυσάφι!
Διαβάστηκε από 5462 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/1/2007
Στην Ελλάδα τέλη Φλεβάρη ή αρχές Μάρτη
Από εκεί (από το "χρυσό" στα λατινικά) προέρχεται το όνομά του και μάλλον σε όχημα… χρυσάφι θα εξελιχθεί το νέο Auris για την Toyota, καθώς έδειξε ότι λογικά μπορεί να συνεχίσει να "σκίζει" στους πίνακες πωλήσεων.
H Toyota ήθελε να συνεχίσει την πορεία της στην κλάση των μικρομεσαίων με κάτι εντελώς νέο: ένα όχημα, το οποίο να προέρχεται από "λευκό χαρτί" -από κάθε άποψη.
Η σχεδίαση…
… είναι γνώριμη, με την έννοια ότι δεν κρύβει σε κανένα σημείο ότι πρόκειται για όχημα Toyota, ενώ δε λείπουν και κάποιες μικρές αλλά αισθητές επιρροές από άλλα μοντέλα της εταιρείας. Η φόρμα του Auris (προσοχή, προφέρεται "¶ουρις" και όχι "Όρις") είναι αρκετά ιδιόμορφη, καθώς το πίσω μέρος είναι αρκετά επικλινές, το εμπρός (στην περιοχή του καπό) είναι ιδιαίτερα τονισμένο, ενώ η εμπρός κολόνα του παρμπρίζ έχει επίσης έντονη κλίση προς τα πίσω. Η απουσία έντονων ακμών, σχεδόν από κάθε σημείο του αμαξώματος, είναι ένα ακόμη βασικό χαρακτηριστικό του Auris, το οποίο, χωρίς να είναι σφηνοειδές, επιτυγχάνει να περάσει στον εξωτερικό παρατηρητή μια αξιόλογη αίσθηση "ελεγχόμενου" δυναμισμού. Είναι γεγονός πάντως, ότι μια τόσο σημαντική αλλαγή στην ιστορία της Toyota μπορούσε -και ίσως έπρεπε- να σχεδιαστεί με κάποια μεγαλύτερη αλλαγή και στη σχεδίαση.
Σε νέο δάπεδο
Η πλατφόρμα του Auris είναι πρόσφατα εξελιγμένη και, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο μοιράζεται το ίδιο μεταξόνιο με το τωρινό τρίθυρο και πεντάθυρο Corolla (ουπς!), είναι κατά 4 με 5 πόντους μεγαλύτερο προς κάθε κατεύθυνση. Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι απόλυτα σύγχρονη από πλευράς σχεδίασης, ενώ τουλάχιστον η πρώτη μας επαφή με το νέο μικρομεσαίο Toyota άφησε θετικές εντυπώσεις σε ό,τι αφορά στους χώρους, αλλά ακόμη περισσότερο σε ό,τι αφορά στην οδική συμπεριφορά. Ως ανταγωνισμός του Auris ορίστηκε η κλασική πεντάδα των VW Golf, Ford Focus, Opel Astra, Renault Megane και Peugeot 307.
Auris πρώτης γενιάς
Auris. Το όνομα προέρχεται από τη λατινική λέξη για το "χρυσό" και πραγματικά μπορεί να αναδειχθεί σε όχημα… χρυσάφι για την Toyota. Αφ' ετέρου, το όνομα και ειδικά η κατάληξή του δημιουργούν σαφείς δεσμούς με Yaris και Avensis ενώ, σύμφωνα με την εταιρεία, το Auris ως λέξη αντανακλά την αίσθηση ποιότητας ενός ανώτερου επιπέδου. Γνώριμο πάντως από πλευράς αισθητικής είναι το λογότυπο, όπως βλέπετε και στην κάτω φωτογραφία. Επί της ουσίας, το νέο όνομα σπάει κάθε δεσμό με το παρελθόν και ετοιμάζεται για ένα μακρύ μέλλον. Θα είναι τόσο μακρύ, όσο αυτό της Corolla; Θα δούμε.
Το τρίθυρο Toyota Auris έχει σαφώς πιο δυναμικό look στο πίσω πλαϊνό μέρος από το αντίστοιχο 5θυρο.

Το πίσω άκρο είναι ίσως η μόνη περιοχή του αμαξώματος, για την οποία μπορεί να ειπωθεί, ότι θυμίζει λίγο το απερχόμενο μικρομεσαίο της Toyota.

 
 Toyota Auris
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο